Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 15 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cumu un accidentu di ski m'hà aiutatu à scopre u mo veru scopu in a vita - Vita Di Vita
Cumu un accidentu di ski m'hà aiutatu à scopre u mo veru scopu in a vita - Vita Di Vita

Cuntenutu

Cinque anni fà, eru un New Yorker sollecitatu, incuntrendu ragazzi emozionalmente abusivi è solu generalmente micca valutendu a mo autostima. Oghje, aghju campatu à trè blocchi da a spiaggia di Miami è prestu prestu in l'India, induve aghju pensatu à campà in un ashram mentre participà à un prugramma di yoga Ashtanga intensivu di un mese, chì hè in fondu una forma muderna di ioga classicu indianu. .

Trascuntà da u Punt A à u Punt B era u cuntrariu di faciule o lineare, ma ne valia assai a pena - è tuttu hà principiatu cù mè à scià in capu à un arburu à 13 anni.

Sciare Versu u Successu

Cum'è a maiò parte di i zitelli chì crescenu in Vail, Colorado, aghju cuminciatu à sciare in u stessu tempu chì aghju amparatu à camminà. (Aiutò chì u mo babbu era in l'U.S. Olympic Ski Team in l'anni 60.) À l'età di 10 anni, eru un esquiadoru cumpetitivu successu chì i ghjorni principiavanu è finiscinu nantu à e piste. (Relativu: Perchè duvete principià à scià o à snowboard questu invernu)

E cose eranu abbastanza belle finu à u 1988 quandu eru in cuncurrenza in a Cuppa di u Mondu in Aspen. Durante a cumpetizione, aghju sciatu nantu à un monticellu à alta velocità, aghju pigliatu un vantaghju, è sò cascatu in un arburu à 80 chilometri à l'ora, caccendu dui recinzioni è un fotografu in u prucessu.


Quandu mi svegliu, u mo allenatore, u babbu, è u staffu medicale sò stati riuniti intornu à mè, fighjulendu cù sguardi horrorizzati nantu à a so faccia. Ma in più di una labbra sanguinosa, mi sentu più o menu bè. A mo emuzione principale era a rabbia per avè messu in rischiu, allora aghju sciatu finu à a linea d'arrivata, sò andatu in vittura cù u mo babbu è aghju cuminciatu a vittura di duie ore in casa.

In pochi minuti, però, aghju spuntatu una frebba è aghju cuminciatu à entrà è uscì da a cuscenza. Sò statu purtatu à l'uspidale, induve i chirurghi anu scupertu ferite interne massicce è mi anu cacciatu a cistifellea, l'utru, l'ovari è un rene; Aviu ancu bisognu di 12 pins in a mo spalla manca, postu chì tutti i so tendini è i musculi sò stati strappati. (In cunnessione: Cumu aghju superatu una ferita-è perchè ùn possu micca aspittà per vultà à a forma fisica)

I prossimi anni sò stati una bruma di lettu, dolore, terapia fisica straziante è traumu emotivu. Sò statu trattenutu un annu in scola è aghju passatu a ménopause cum'è a maiò parte di i mo amichi avianu avutu i so primi periodi. Malgradu tuttu què, sò vultatu à u schì - bramava a struttura cutidiana furnita da l'atletica è mi mancava u camaraderia di a mo squadra. Senza, mi sentia persu. Aghju travagliatu u mo modu di ritornu è, in u 1990, aghju unitu à a squadra di sci alpinista olimpica di i Stati Uniti.


Campà u Sognu?

Mentre era un successu enormu, u dulore persistente da u mo accidentu m'hà fattu esse realizatu à un livellu inferiore. Ùn mi era micca permessu di cumpete in eventi di velocità (se mi schjattassi di novu, puderia perde u mo solu rene restante.) A squadra olimpica m'hà abbandunatu in l'annu - è una volta di più, mi sò sentita persa è sò stata cusì per l'anni à vene.

Aghju luttatu ancu in u liceu, ma per fortuna, l'Università di u Statu di u Montana m'hà attribuitu una borsa di sport è aghju sciatu per quattru anni di università. Dopu avè graduatu, a mo mamma m'hà purtatu in New York per a prima volta è eru tutalmente affascinatu da i grattacieli, l'energia, l'ambiu è a diversità. Aghju fattu un votu per me stessu chì un ghjornu, camparaghju quì.

À 27 anni, aghju fattu cusì: aghju trovu un appartamentu in Craigslist è mi sò fattu una casa. Dopu qualchì annu, aghju principiatu a mo propria impresa di PR, cuncintrendu nantu à a salute è u benessere.

Mentre e cose andavanu bè nantu à u fronte di a carriera, a mo vita amorosa era luntana da esse sana. Sò cascatu in una rutina di appuntamentu cù tippi chì mi trascuravanu à u megliu è mi rimpruvavanu à u peghju. In retrospettiva, e mo rilazioni eranu solu una estensione di l'abusu emutivu ch'e aghju patitu per decennii da e mani di a mo mamma.


Quandu era adolescente, hà pensatu chì eru un fallimentu per via di u mo accidente è mi hà dettu chì nimu mi amaria perchè ùn eru micca magru o abbastanza bellu. In i mo 20 anni, ella mi chjamava di rutina una delusione per a mo famiglia ("Nisunu di noi pensava di riesce in New York") o una vergogna per mè stessu ("Hè incredibile chì tu sia statu capace d'avè un amicu tenendu in considerazione quantu site grassu") .

Tuttu chistu, è a mo tendenza per e relazioni emotivamente abusive cuntinuò, finu à trè anni fà, quandu aghju avutu 39 anni, 30 liri in sovrappeso, è una cunchiglia di una persona.

U Turning Point

Ddu annu, in 2015, u mo megliu amicu, Lauren, m'hà purtatu à a mo prima classa SoulCycle, riservendu dui posti in prima fila. Quandu mi sò vistu in u spechju, aghju risentitu un mischju di terrore è di vergogna - micca tantu nantu à e cosce o u ventre, ma sopra ciò chì u pesu riprisentava: m'avia permessu di succulerme in relazioni tossiche; Mi sò ricunnisciutu à pena, dentru o fora.

I mo primi viaghji eranu impegnativi ma rivitalizanti. Esse circundatu da donne di sustegnu in un ambiente di gruppu m'hà ricurdatu di i mo ghjorni di squadra di sci, è quella energia, quella sicurezza, m'hà aiutatu à sente una parte di qualcosa più grande, cum'è ùn era micca u fallimentu cumpletu chì a mo mamma è i fidanzati m'avianu professatu di esse. . Allora aghju continuatu à vultà, diventendu più forte cù ogni classe.

Allora un ghjornu, u mo istruttore preferitu suggeriu di pruvà u yoga cum'è un modu per rinfriscà (ella è eramu diventati amici fora di a classa, induve hà amparatu cumu eru tipu A). Questa semplice raccomandazione m'hà stabilitu nantu à una strada chì ùn pudia mai avè imaginatu.

A mo prima classa hè stata fatta in un studio di candela, e nostre pose messe in musica hip-hop. Mentre eru guidatu attraversu un flussu trascendente chì cunnessa a mo mente à u mo corpu, tanti sentimenti inundavanu u mo cervellu: paura è trauma rimanenti da l'accident, preoccupazioni di abbandunamentu (da a mo mamma, i mo allenatori, da l'omi), è u terrore ch'ùn seria mai degnu d'amore. (Relativu: 8 motivi chì u yoga batte a palestra)

Questi sentimenti ferenu, iè, ma eiu sentitu elli. Fundatu da a mente attenta di a classe è a serenità scura di u spaziu, aghju sentitu quelle emozioni, l'aghju nutate - è aghju capitu chì puderia cunquistalli. Quandu mi riposava in Savasana quellu ghjornu, aghju chjusu l'ochji è sentu una felicità pacifica.

Da tandu, u yoga hè diventatu una obsessione di ogni ghjornu. Cù u so aiutu è e nuove relazioni chì aghju fattu, aghju persu 30 sterline in dui anni, aghju cuminciatu à vede un psicologu per aiutami à guarisce, aghju smessu di bere alcolu, è aghju cuminciatu à imbarazzassi in vegetarianismu.

Quandu u Natale di u 2016 si avvicinava, aghju decisu chì ùn vulia micca passà a festa in a cità fridda è viota. Allora aghju riservatu un bigliettu per Miami. Mentre era quì, aghju pigliatu a mo prima classe di yoga in spiaggia, è u mo mondu hà cambiatu di novu. Per a prima volta in un bellu pezzu - forse mai - aghju avutu un sensu di pace, una cunnessione tra me è u mondu. Circundatu da l'acqua è u sole, aghju pienghjutu.

Trè mesi dopu, in marzu di u 2017, aghju compru un bigliettu d'una sola andata per Miami è ùn aghju mai vultatu in daretu.

Un novu principiu

Sò passati trè anni da chì u yoga m'hà trovu, è sò tuttu in. À 42 anni, u mo mondu hè Ashtanga yoga (Amu quantu hè riccu di patrimoniu), a meditazione, a nutrizione è l'autocura. Ogni ghjornu cumencia cù 5 ore è mezu cantendu in sanscritu, seguitatu da una classa di 90 à 120 minuti. Un guru m'hà introduttu à l'alimentariu ayurvedicu è seguitu un pianu assai prescritto à basa di a pianta, chì ùn include micca carne o alcolu - aghju ancu saltu i mo verdura in ghee casalingo (burro clarificatu da vacche benedette). (Related: 6 Beneficii per a Salute Hidden di Yoga)

A mo vita amorosa hè in attesa avà. Ùn sò micca contru s'ellu entra in a mo vita, ma aghju trovu chì hè difficiule di data quandu sò cusì focu annantu à u yoga è seguite una manera restrittiva di manghjà. In più, mi sò preparatu per un viaghju di un mese à Mysore, in India, durante u quale spergu esse certificatu per insignà Ashtanga. Dunque aghju in secretu à caccia i yogi caldi cù i pani di l'omu in Insta è aghju a fede chì un ghjornu truveraghju un amore veru è ispiratore.

Travagliu sempre in PR, ma aghju solu dui clienti nantu à a mo lista chì mi permettenu di pagà e mo classi di yoga, manghjà (a cucina ayurvedica hè cara, ma u mo appartamentu puzza u celu!), È viaghjà. E benintesa u mo bulldog francese, Finley.

Ùn si negà chì u yoga m'hà aiutatu à guarì. Sazia l'amore di u sport chì corre in u mo sangue è mi hà datu una tribù. Avà sò chì a mo nova cumunità hà a mo spalle. Ancu se e mo spalle mi ferenu ogni ghjornu (i pin sò sempre quì da u mo accidente, in più aghju avutu una chirurgia à l'altra spalla l'annu scorsu), sò eternamente grata per u mo crash. Aghju amparatu chì sò un cumbattimentu. Aghju trovu a mo pace nantu à u tappettu, è hè diventatu u mo modu di viaghjà mi guidendu versu a leggerezza, a felicità è a salute.

Rivista per

Publicità

Cunsigliatu Da Noi

Cosa hè u Succu Noni? Tuttu u vostru bisognu à sapè

Cosa hè u Succu Noni? Tuttu u vostru bisognu à sapè

U uchju Noni hè una bevanda tropicale derivata da u fruttu di u Morinda citrifolia arburu. Que tu arburu è u o fruttu cre cenu trà e colate di lava in l'A ia udorientale, in particu...
Placenta bassa (Placenta Previa)

Placenta bassa (Placenta Previa)

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Includemu prudut...