Drink Up, Perchè l'odore di u vinu pò alluntanà l'Alzheimer è a Demenza
Cuntenutu
Tutti avemu intesu parlà di i beneficii per a salute di u vinu: vi aiuta à perdiri pesu, riduce u stress, è pò ancu impedisce a crescita di e cellule di cancro di u senu. Ma sapete chì simpliciamente odore di vinu hà ancu i so vantaghji?
L'amatori di vinu ponu attestallu, ma l'odore di vinu hè una parte essenziale di u prucessu di tastera, È pò ancu fà meraviglie per u vostru cervellu. Un novu studiu publicatu in u Frontiere in Neuroscienze Umane mostra chì "esperti in u vinu è cusì in l'olfattu"-AKA maestri sommeliers-sò menu prubabile di sviluppà a malatia d'Alzheimer è a demenza cumparatu cù e persone in altre professioni. (Ehm, forse hè ora chì tutti abbandunemu u nostru travagliu.)
Circadori à u Cleveland Clinic Lou Ruvo Center for Brain Health in Las Vegas anu esaminatu un gruppu di 13 sommelier è 13 esperti in vinu (altrimenti persone cun travagli menu frischi. Scherzendu!). Anu trovu chì l'esperti di u vinu avianu "aumentatu u voluminu" in certe parti di u so cervellu, vale à dì: certe zone di u so cervellu eranu più spesse - in particulare quelle ligate à l'odore è a memoria.
Studianu stati: "Ci era differenzi di attivazione regiunale in una grande zona chì implicava e regioni olfattive è di memoria, cù una attivazione elevata specificamente per i sommeliers durante un compitu olfattu".
"Questu hè particularmente impurtante datu e regioni implicate, chì sò e prime à esse influenzate da parechje malatie neurodegenerative", anu dettu i ricercatori. "In generale, queste differenze suggerenu chì una competenza specializata è una furmazione puderebbenu risultà in miglioramenti in u cervellu finu à l'età adulta".
Avà hè qualcosa chì pudemu tutti alzà i nostri vetri. Ma per veru, a prossima volta chì vi versate un maravigliu vetru di vinu, assicuratevi di annusà prima di sorsi.