Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 8 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Ghjugnu 2024
Anonim
Tuttu ciò chì vulete sapè nantu à u digiunu seccu - Salute
Tuttu ciò chì vulete sapè nantu à u digiunu seccu - Salute

Cuntenutu

U dighjunu hè quandu si evita di vulè l'ingestione di alimenti. Hè praticatu da gruppi religiosi di u mondu per millaie d'anni. Oghje, però, u digiunu hè diventatu un modu pupulare per perde u pesu.

U dighjunu seccu, o dighjunu assulutu, limita à tempu l'alimentu è u liquidu. Ùn permette micca fluidi, cumprese l'acqua, u brodu è u tè. Questu hè diversu da a maggior parte di i digiuni, chì incuraghjenu l'ingaghjamentu d'acqua.

Ci hè parechje manere di dighjunu. U dighjunu seccu pò esse fattu cù qualsiasi metudu, cumprese:

  • Dighjunu intermittenti. Cicli di dighjunu intermittenti trà dighjunu è manghjà. Parechje persone facenu u metudu 16/8, chì limita l'ingestione alimentaria per 16 ore è permette di manghjà durante una finestra di 8 ore.
  • Dighjunu alternativu di ghjornu. U digiunu alternativu di u ghjornu hè fattu tutti l'altri ghjorni. Hè una forma di digiunu di 1 ghjornu.
  • Eat-stop-eat. In questu metudu, dighjunate per 24 ore una o duie volte à a settimana.
  • Dighjunu periodicu. L'ingestione di alimenti hè limitata per un numeru fissu di ghjorni, cume un digiunu di 3 ghjorni una volta à u mese.

In generale, ci hè qualchì evidenza chì u dighjunu hà benefici cum'è a perdita di pesu è l'invechimentu più lente.


Ma u dighjunu seccu pò esse periculosu. Postu chì ùn site micca permessu di beie acqua, risicate di disidratassi è d'altre cumplicazioni.

Ùn ci hè ancu abbastanza ricerca nantu à i vantaghji di u dighjunu seccu. In questu articulu, esploreremu i supposti benefici, cù l'effetti secondari potenziali è i periculi di a pratica.

Prestazioni supposti

Fans di u dighjunu seccu dicenu chì anu avutu i seguenti vantaghji. Scupremu a scenza daretu à ogni rivendicazione.

Perda di pesu

Sicondu i sustenidori, u dighjunu seccu hè efficace per a perdita di pesu. Questu hè probabilmente ligatu à l'estrema restrizione di calorie.

Ci hè qualchì ricerca nantu à u dighjunu seccu è a perdita di pesu. In un studiu di u 2013 in u Journal of Human Nutrition and Dietetics, i scientifichi anu analizatu l'effetti di u dighjunu durante u Ramadan, una festa musulmana di un mese. E persone chì dighjunanu durante u Ramadan ùn manghjanu nè beie da l'alba à u tramontu per un mese.

U studiu includia 240 adulti sani chì dighjunavanu per almenu 20 ghjorni. Una settimana prima di u Ramadan, i circadori anu misuratu u pesu di u corpu di i participanti è anu calculatu u so indice di massa corporea (BMI).


Una settimana dopu à a fine di u Ramadan, i circadori anu pigliatu e listesse misurazioni. Anu trovu chì u pesu di u corpu è l'IMC sò calati in guasi tutti i participanti.

Mentre i participanti asciuganu à dighjunu, hè impurtante nutà chì hè stata fatta intermittentemente. Inoltre, u dighjunu Ramadan hè limitatu solu à un mese, perciò ùn hè micca continuu. Hè ancu fattu solu da adulti sani.

Queste scoperte suggerenu chì u digiunu seccu intermittente porta à una perdita di pesu à breve termine. Altrimenti, ùn ci hè micca abbastanza evidenza scientifica per cunfirmà chì u digiunu seccu ripetutu è regulare hè sicuru o efficace.

Funzione immune migliorata

A ghjente dice chì u dighjunu seccu rinforza u sistema immune di u corpu. L'idea hè chì u dighjunu "resetta" u sistema immunitariu eliminendu e cellule danneggiate, permettendu à u corpu di rigenerà novi.

Inoltre, ci sò evidenze chì limità e calorie (ma micca l'acqua) migliora l'infiammazione, chì prutege u sistema immunitariu. Si pensa chì a restrizione cumpleta di calorie hà risultati simili.

Rigenerazione cellulare

In termini di rigenerazione cellulare, un studiu di l'animali 2014 hà trovu chì u digiunu prolungatu inghjenna a rigenerazione cellulare in topi. In una prova umana di fasa I, i stessi ricercatori anu osservatu effetti simili in e persone cun cancru chì ricevenu chimioterapia.


Tuttavia, u studiu umanu hè in i so primi stadii, è l'articulu ùn hà micca dichjaratu se l'acqua era permessa. I studii sò necessarii per determinà se i stessi effetti si verificanu in umani sani mentre u digiunu seccu.

Inflammazione ridutta

U ligame trà u dighjunu seccu è l'infiammazione ridutta hè statu ancu esaminatu. In un studiu di u 2012 in, i scientifichi anu misuratu e citochine proinflamatorie di 50 adulti sani una settimana prima di u Ramadan. Questu hè stata ripetuta durante a terza settimana è un mese dopu à a secca dighjunu per u Ramadan.

I citocini proinflamatorii di i participanti sò stati più bassi durante a terza settimana di dighjunu seccu. Questu suggerisce una infiammazione ridotta durante u digiunu, chì pò migliorà u sistema immunitariu. Ma dinò, u dighjunu di u Ramadan ùn hè micca cuntinuu, è l'acqua hè permessa in certi momenti.

U ligame trà u dighjunu seccu è a funzione immune migliorata necessita di più ricerche.

Benefici per a pelle

Ancu se l'ingaghjamentu d'acqua prumove una pelle sana, si pensa chì u dighjunu seccu pò aiutà. Questa puderia avè da fà cù l'effetti supposti di u digiunu annantu à u sistema immunitariu.

Certi dicenu chì u digiunu sustene a guarigione di e ferite. Sicondu una rivista di 2019 in, l'attività immune aumentata per via di u digiunu aiuta a guarigione di e ferite. Un studiu animale di u 2011 hà ancu trovu chì u dighjunu timpurariu è ripetutu accelerava a guarigione di e ferite in i topi.

I risultati cunflitti sò ancu prisenti. In un studiu di l'animali di u 2012, i circadori anu trovu chì a restrizione calurica rallentava a guarigione di e ferite in i topi.

Altre persone pensanu chì u digiunu rallenti i cambiamenti relativi à l'età, cumpresu l'invecchiamentu di a pelle. Hè prubabile perchè a restrizione calurica hè assuciata à un invechjamentu più lente. Sicondu un picculu studiu 2018 in Metabolismu Cellulare, a restrizzione calurica hà riduttu i biomarcatori di l'invichimentu in 53 ghjovani adulti sani.

Malgradu questi scuperti, e ricerche ùn anu micca trovu benefici specifici per a pelle di u digiunu seccu. A maiò parte di e ricerche anu implicatu ancu i topi. Più studii sò necessarii per cunfirmà chì u digiunu senza acqua pò aiutà a pelle umana.

Benefiti spirituali

Si dice chì u dighjunu seccu aumenta ancu a spiritualità, chì pò esse liata à a pratica di u dighjunu religiosu.

I sustenitori anu segnalatu parechji vantaghji spirituali, cumpresi:

  • aumentatu gratitudine
  • una fede più profonda
  • migliurà a cuscenza
  • opportunità per a preghiera

Presuntamente, sia e persone religiose sia e non religiose anu segnalatu di sperimentà benefici spirituali dopu u digiunu seccu.

Risultati generale più veloci

A ghjente sustene i vantaghji di u digiunu si sviluppanu cù sessioni regulari è ripetuti. Ma si crede chì u dighjunu seccu furnisce i risultati i più rapidi perchè hè u più stremu.

Questu hè teoricu. A data, i studii anu paragunatu solu l'effetti di u dighjunu seccu intermittenti durante u Ramadan cù altri tippi di dighjunu. Un esempiu hè una rivista di u 2019 in u Mediterraniu di a Salute di u Mediterraniu orientale, induve i scentifichi anu trovu chì sti dighjuni producenu risultati simili.

Ma i circadori ùn anu paragunatu u tassu di sti risultati in u stessu esperimentu. Studi addiziunali sò necessarii per determinà chì tippu di fast produce i risultati i più rapidi è sicuri.

Effetti secondari

Cum'è tutti i tippi di dighjunu, u dighjunu seccu hà effetti collaterali putenziali. Puderete sperimentà:

  • A fame persistente. A fami hè un effetti secundariu cumuni di qualsiasi fast. Evità l'acqua pò fà senta ancu più fame, postu chì l'acqua aiuta à aumentà a sazietà.
  • Stanchezza. Se ùn manghjate micca manghjà o beie acqua, u vostru corpu ùn averà micca abbastanza carburante. Probabilmente vi sentirete stancu, sturditu è ​​debule.
  • Irritabilità. Quandu a fami cresce, site obligatu à sentite cranky.
  • Mal di testa. Limità a caffeina è i nutrienti, in particulare i carboidrati, pò purtà à mal di testa.
  • Pocu focusu. Quandu site stancu è famitu, pò esse difficiule di cuncentrazione à a scola o à u travagliu.
  • Diminuzione di l'urinazione. Omettendu l'assunzione di fluidi vi farà urinare menu. Sè diventate disidratatu, a vostra urina pò esse scura è puzzolente.

Cumplicazioni

Se u dighjunu seccu hè continuatu o ripetutu, ponu esse complicazioni gravi. Questi includenu:

  • Disidratazione. Un digiunu seccu prolungatu pò causà disidratazione. Questu pò esse in squilibri elettrolitichi è bassa pressione sanguigna, chì ponu esse periculosi per a vita.
  • Problemi urinarii è renali. A disidratazione pò causà infezioni urinarie è calcoli renali.
  • Mancanze nutritive. I carenzi di vitamina è minerali sò assuciati à u dighjunu cuntinuu.
  • Svenimentu. A disidratazione è l'ipogliuemia aumentanu u risicu di svenimentu.
  • Alimentazione disordinata. Alcuni individui ponu esse più propensi à manghjà binge dopu à dighjunu, ciò chì aumenta u risicu di manghjà disordinatu.

Risultati à dighjunu

U digiunu seccu affetta diverse persone in modi diversi. Finu à avà, ùn ci hè micca una ricerca specifica nantu à quantu ci vole à vede i risultati.

Dependerà di parechji fattori, cumpresi:

  • salute generale
  • età
  • livellu di l'attività cutidiana
  • quantu volte dighjunu

Per capisce cumu travaglianu altri tippi di digiunu, cunsiderate e ricerche, cume in questa rivista 2015 in Endocrinologia Moleculare è Cellulare è un studiu 2012 in Journal of Public Health. Arricurdatevi chì i vostri risultati ponu cambià.

Altri modi per perde u pesu

Mentre u dighjunu hà qualchì benefiziu, ci sò altre manere di perde pesu, s'ellu hè u vostru scopu. Questi metudi sò più propensi à pruduce risultati durevuli senza u risicu di cumplicazioni.

  • Manghjà sanu. Manghjate una dieta ricca di frutti, ligumi è proteine ​​magre. Rimpiazzà i grani raffinati cù i grani sani è evità i zucchereri aghjunti per prumove a perdita di pesu senza omettere nutrienti essenziali.
  • Bei acqua. Stà idratatu cuntrolla a fame è sustene e funzioni di basa di u vostru corpu.
  • Esercite regularmente. U megliu prugramma di esercitazione per a perdita di pesu include sia cardio sia sollevamento pesi. Cardio brusta più calorie à ogni sessione, mentre a sollevamentu di pesi cresce u musculu, aumentendu a calore calurica in riposu.

U fondu

U dighjunu seccu hè quandu si evita alimenti è liquidi. I sustenidori dicenu chì aiuta a perdita di pesu è l'immunità, ma ùn ci sò prove solide per sustene queste rivendicazioni.

Soprattuttu, u dighjunu seccu pò esse assai periculosu. Pò purtà à a disidratazione è à altre cumplicazioni, soprattuttu s'ellu hè ripetutu.

Ci hè modi più sani, più sicuri per dighjunà o perde pesu. Se site interessatu à digiunà, parlate prima cù u vostru duttore.

Posti Interessanti

Mancanza di fiatu: chì pò esse è chì fà

Mancanza di fiatu: chì pò esse è chì fà

A mancanza di fiatu hè carattarizata da a difficultà di l'aria chì ghjunghje à i pulmoni, chì pò accade per ecce iva attività fi ica, an ietà, nervo ità...
À chì serve Nimesulide è cumu si pò piglià

À chì serve Nimesulide è cumu si pò piglià

Nime ulide hè un antinfiammatoriu è analgé icu indicatu per alleviare vari tippi di dolore, infiammazione è frebba, cume u mal di gola, u mal di te ta o u dolore men truale, per e ...