I Yoga Facilità Si Stendenu per Aumentà a Vostra Statula di Flessibilità
Cuntenutu
- Posa Facile
- Facile Pose Side Bend
- Posa faciule cù Fold in avanti
- Piegà in avanti à una sola gamba
- Piegà in Avanti Grandangulare Sedutu
- Meza Signore di i Pesci
- Torsione supina
- Rivista per
Scrolling through Instagram puderia facilmente dà a falsa impressione chì tutti i yogi sò bendy AF. (Hè unu di i miti più cumuni nantu à u yoga.) Ma ùn avete micca da esse un contorsionista per praticà u yoga, allora ùn lasciate micca chì vi impedisca di pruvà. Ùn importa micca quant'è inflessibile sì, pudete cunvene à i vostri bisogni partendu da pose di principianti è mudificendu quandu hè necessariu. Sjana Elise Earp (chì pudete cunnosce cum'è @sjanaelise in Instagram) hà riunitu sta serie di stretchi di yoga chì vi permetterà di migliurà a vostra flessibilità, sia sì un yogi espertu o partendu da u quadru. (Eccu quattru cunsiglii per aumentà a vostra flessibilità.) Siccomu a coherenza hè chjave quandu custruisce a flessibilità, praticà questi stretchi di yoga in modu regulare per i megliu risultati. (Siccomu sò super chill, u tempu perfettu hè ghjustu prima di lettu).
Cumu funziona: Mantene ogni posa cum'è indicatu, cuncintrendu annantu à piglià respiri profondi.
Avete bisognu: Un tappettu di yoga
Posa Facile
A. Sedete in una pusizione à gambe incrociate cun un pede davanti à l'altru, e mani in pusizione di preghera davanti à u centru di u core.
Mantene per 3 à 5 respiri.
Facile Pose Side Bend
A. Siate in una pusizioni incruciate cù un pede davanti à l'altru, mani in pusizioni di preghiera davanti à u centru di u core.
B. Mette a manu manca à u pianu à pochi centimetri di distanza da l'anca sinistra. Piegate u gomitu sinistro mentre ghjunghjite u bracciu dirittu in alto è sopra à sinistra, allungendu si da u latu dirittu di u corpu, sguardu spirale versu u soffiu.
Mantene per 3 à 5 respiri.Cambia i lati; ripeti.
Posa faciule cù Fold in avanti
A. Siate in una pusizioni incruciate cù un pede davanti à l'altru.
B. Afferra e mani daretu à a schiena, i nocche puntate in giù, è allungate e braccia per appughjà e mani in daretu, stendendu u pettu apertu è lasciendu a testa falà dolcemente. Mantene per 1 respiru.
C. Unclasp hands and walk them forward in front of legs. Piegate in avanti, abbassendu nantu à l'avambracci.
Mantene per 3 à 5 respiri.
Piegà in avanti à una sola gamba
A. Siate cù u ghjinochju drittu piegatu è a gamba sinistra estesa à u latu, u pede drittu pressendu in a coscia interna sinistra.
B. Piegate in avanti, scorrendu e mani longu u pavimentu per tene nantu à u pede sinu, a caviglia, o u vitellu.
Mantene per 3 à 5 respiri. Cambia i lati; ripeti.
Piegà in Avanti Grandangulare Sedutu
A. Siate in una pusizioni straddle, i gammi allargati à i lati u più largu pussibule cù i ghjinochje rivolti è i pedi flexionati.
B. Raggiunge e braccia in avanti è bassu l'avambracci nantu à u pianu, plegendu u più pussibule senza permette à i ghjinochje di rottà in avanti.
Mantene per 3 à 5 respiri.
Meza Signore di i Pesci
A. Sedete cù a perna destra estesa davanti, u ghjinochju sinu piegatu cù u pede manca appughjatu à a diritta di a coscia dritta.
B. Ghjunghje versu u tettu cù a manu diritta, u palmu versu a manca.
C. U bracciu inferiore per pressà u coddu dirittu à u latu sinistro di u ghjinochju sinistro, torcendu u corpu superiore versu a sinistra è guardendu sopra a spalla sinistra cù a corona di a testa chì ghjunghje versu u soffiu.
Mantene per 3 à 5 respiri. Cambia i lati; ripeti.
Torsione supina
A. Stenditi faccia à faccia in terra.
B. Piegate u ghjinochju manca versu u pettu, poi torce u ghjinochju manca versu u pianu à u latu drittu di u corpu. Mantene e duie spalle quadrate nantu à u pavimentu.
Mantene per 3 à 5 respiri. Cambia i lati; ripeti.