Eclampsia in gravidanza: chì hè, sintomi principali è trattamentu
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Eclampsia postpartum
- Chì sò e cause è cume prevene
- Cumu hè fattu u trattamentu
- 1. Amministrazione di sulfatu di magnesiu
- 2. Riposa
- 3. Induzione di u partu
- Possibili complicazioni
L'eclampsia hè una seria complicazione di a gravidanza, caratterizata da episodi ripetuti di crisi, seguitate da un coma, chì pò esse fatale se ùn hè micca trattatu immediatamente. Sta malatia hè più cumuna in l'ultimi 3 mesi di gravidanza, tuttavia, si pò manifestà in ogni periodu dopu à a 20a settimana di gestazione, in partu o, ancu, dopu à partu.
L'eclampsia hè una manifestazione seria di pre-eclampsia, chì provoca pressione alta, superiore à 140 x 90 mmHg, presenza di proteine in urina è gonfiore di u corpu per via di a ritenzione di fluidi, ma ancu se queste malatie sò cunnesse, micca tutte e donne cun pre-eclampsia a malattia progredisce in eclampsia. Scopri cumu identificà a preeclampsia è quandu pò diventà grave.
Principali sintomi
I sintomi di eclampsia includenu:
- Cunvulsioni;
- Severu mal di testa;
- Ipertensione arteriale;
- Rapidu guadagnu di pesu per via di ritenimentu di fluidi;
- Gonfiore di e mani è di i pedi;
- Perdita di prutezione per l'urina;
- Soni in l'arechje;
- Dolore severu di u ventre;
- Vumitu;
- A visione cambia.
E crisi in eclampsia sò generalmente diffuse è duranu circa 1 minutu è ponu avanzà in coma.
Eclampsia postpartum
L'eclampsia pò apparisce ancu dopu à a nascita di u zitellu, in particulare in e donne chì anu avutu pre-eclampsia durante a gravidanza, perciò hè impurtante tene a valutazione ancu dopu à a nascita, affinchì tutti i segni di peghju possanu esse identificati, è duvete esse dimessu solu da l'ospedale. .dopu a normalizazione di a pressione è u miglioramentu di i sintomi. Scuprite chì sò i sintomi principali è cumu accade l'eclampsia postpartum.
Chì sò e cause è cume prevene
E cause di l'eclampsia sò relative à l'implantazione è u sviluppu di i vasi sanguigni in a placenta, chì a mancanza di apportu di sangue à a placenta u face pruduce sostanze chì, quandu cadenu in circulazione, altereranu a pressione sanguigna è causeranu danni à i reni .
I fattori di risicu per sviluppà l'eclampsia ponu esse:
- Gravidanza in donne di più di 40 anni o menu di 18 anni;
- Storia di famiglia di eclampsia;
- Incinta gemella;
- Donne cun ipertensione;
- Obesità;
- Diabetes;
- Malatia renale cronica;
- Donne incinte cù malatie autoimmune, cum'è lupus.
U modu per prevene l'eclampsia hè di cuntrullà a pressione sanguigna durante a gravidanza è di fà l'esami prenatali necessarii per rilevà ogni cambiamentu indicativu di sta malattia u più prestu pussibule.
Cumu hè fattu u trattamentu
L'eclampsia, à u cuntrariu di l'alta pressione sanguigna cumuna, ùn risponde micca à i diuretici o à una dieta bassa in sale, dunque u trattamentu di solitu include:
1. Amministrazione di sulfatu di magnesiu
L'amministrazione di sulfatu di magnesiu in a vena hè u trattamentu più cumunu in i casi di eclampsia, chì funziona cuntrullendu e crisi è cadendu in coma. U trattamentu deve esse fattu dopu l'uspitalisazione è u sulfatu di magnesiu deve esse amministratu da un prufessiunale sanitariu direttamente in a vena.
2. Riposa
Durante l'uspitalisazione, a donna incinta deve riposà u più pussibule, preferibilmente chjinata da u latu sinistro, per migliurà u flussu di sangue à u zitellu.
3. Induzione di u partu
U parto hè l'unicu modu per curà l'eclampsia, in ogni modu l'induzione pò esse ritardata cù medicazione per chì u zitellu possa sviluppà u più pussibule.
Cusì, durante u trattamentu, un esame clinicu deve esse effettuatu ogni ghjornu, ogni 6 ore per cuntrullà l'evoluzione di l'eclampsia, è s'ellu ùn ci hè miglioramentu, a consegna deve esse indotta u più prestu pussibule, per risolve e convulsioni causate. Eclampsia.
Benchè l'eclampsia si migliuri di solitu dopu à a consegna, e complicazioni ponu sorgere in i ghjorni successivi, allora a donna deve esse monitorata da vicinu è quandu si osservanu segni di eclampsia, l'uspitalizazione pò durà da pochi ghjorni à settimane, secondu a gravità di u prublema è e pussibili complicazioni.
Possibili complicazioni
L'eclampsia pò causà alcune complicazioni, soprattuttu quandu ùn hè micca trattata rapidamente appena hè identificata. Una di e cumplicazioni principali hè u sindrome HELLP, chì hè carattarizatu da una seria alterazione di a circulazione sanguigna, in cui ci hè a distruzzione di globuli rossi, diminuzione di piastrine è danni à e cellule di u fegatu, causendu un aumento di enzimi epatichi è di bilirubine in u sangue prova. Amparate più nantu à ciò chì hè è cumu trattà u sindromu HELLP.
Altre complicazioni pussibuli sò una diminuzione di u flussu di sangue versu u cervellu, causendu danni neurologichi, è ancu una ritenzione di fluidi in i pulmoni, difficoltà di respirazione è insufficienza renale o epatica.
Inoltre, i zitelli ponu ancu esse affettati, cù compromissione in u so sviluppu o a necessità di anticipà a consegna. In certi casi, u zitellu ùn pò micca esse sviluppatu cumpletamente, è ci ponu esse prublemi, cum'è difficultà respiratorii, chì necessitanu un monitoru da u neonatologu è, in certi casi, l'ingressu à l'UCI per assicurà una migliore cura.