Cunnosce i principali effetti collaterali di a Marijuana
Cuntenutu
- 1. Effetti nantu à u cervellu
- 2. Effetti annantu à u sistema digestivu
- 3. Effetti nantu à u sistema respiratoriu
- 4. Effetti nantu à u sistema cardiovascular
- 5. Effetti nantu à u sistema riproduttivu
Marijuana, cunnisciuta ancu cum'è cannabis o marijuana, hè un tipu di droga allucinogena chì provoca sensazioni cunsiderate piacevuli à u mumentu di l'usu, cum'è rilassamentu, intensificazione di i sensi, euforia è cambiamenti in u livellu di cuscenza.
Tuttavia, questi effetti accadenu à spese di cambiamenti in e prestazioni di varie funzioni cerebrali, interferendu cù u pensamentu, l'attenzione, a concentrazione, a memoria, i sentimenti, a coordinazione motoria è a capacità intellettuale, per esempiu.
Inoltre, hè statu osservatu chì l'usu continuu di marijuana pò ancu causà effetti negativi nantu à altri organi di u corpu, assai di elli duranti, ancu dopu a cessazione di l'usu.
1. Effetti nantu à u cervellu
L'ingredientu attivu in marijuana, chjamatu tetrahydro-cannabidiol, si liga à i recettori cerebrali chì causanu interferenze in u so funziunamentu. L'effetti secundarii principali di u so usu crònicu includenu:
- Difficultà d'amparera è di memoria;
- Apatia;
- Perdita di motivazione è produttività;
- Mal di testa;
- Irritabilità;
- diminuzione di a coordinazione motrice;
- Alterazione di a capacità visuale.
Inoltre, l'effetti emotivi è psichiatrici ponu ancu esse causati, cume aumentate possibilità di ansietà, depressione, attacchi di panicu, tentativi di suicidiu è sviluppu di a schizofrenia.
2. Effetti annantu à u sistema digestivu
L'usu di marijuana provoca cambiamenti in a regulazione di a digestione, causendu nausea, vomitu è dolore addominale, chì ponu peghju cù un usu frequente.
3. Effetti nantu à u sistema respiratoriu
À u mumentu di l'usu, a marijuana pò avè un effettu bronchiale di dilatazione, rilassendu i musculi. Tuttavia, u fumu inalatu in i pulmoni cuntene sustanzi irritanti chì ponu causà una intensa infiammazione in u sistema respiratoriu. Alcune di e cunsequenze sò:
- Congestione nasale;
- Aggravamentu di l'asma;
- Bronchite;
- Infezzioni respiratorii frequenti.
L'utilizatori di marijuana anu tossu è sbulicatu quant'è i fumatori di sigarette, è ci sò indicazioni chì puderebbenu ancu aumentà u risicu di sviluppà enfisema o cancru di pulmone.
4. Effetti nantu à u sistema cardiovascular
L'usu di marijuana provoca cambiamenti in i battiti di u core è in a pressione sanguigna, chì sò spessu transitori. Tuttavia, ci sò evidenze chì l'usu crònicu di sta droga aumenta u risicu di sviluppà malatie cardiovascolari, cum'è attaccu di core, ictu è insufficienza cardiaca.
5. Effetti nantu à u sistema riproduttivu
L'usu di marijuana aumenta e probabilità di sterilità, sia femminile sia maschile, per i seguenti motivi:
- Riduce i livelli di testosterone;
- Diminuzione di a libido;
- Pruduzione di sperma difettosi chì ùn ponu micca ghjunghje à l'ovu;
- Affetta a capacità di l'embrione di impiantassi in l'utru;
- Cambiamenti in u ciclu menstruale.
Hè probabilmente perchè l'organi riproduttivi anu una alta concentrazione di recettori per l'ingrediente attivu in marijuana, chì causa interferenza in u so funziunamentu cù l'usu crònicu è eccessivu di a droga.
Questi effetti collaterali di solitu si presentanu quandu a pianta hè aduprata impropriamente, senza a guida di u duttore è in quantità esagerate, è micca in forma di medicinali. Scopri di più nantu à quandu a marijuana pò esse usata cum'è pianta medicinale in Marijuana medicinale.
Un rimediu fattu da marijuana hè u Cannabidiol, un medicamentu chì hà e pruprietà terapeutiche di a marijuana, ma chì ùn hà micca l'effettu di dipendenza nantu à l'organismu chì a pianta hà.
In Brasile, ùn hè micca pussibule di cumprà droghe fatte da marijuana, per via di a mancanza di accunsentu da Anvisa, ma queste ponu esse acquistate in altri paesi chì appruvanu u so usu, cum'è i Stati Uniti, Canada, Uruguay è Israele.