Autore: Christy White
Data Di Creazione: 7 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Terapia elettroconvulsiva (ECT): cosa hè, quandu fà è cumu funziona - Salute
Terapia elettroconvulsiva (ECT): cosa hè, quandu fà è cumu funziona - Salute

Cuntenutu

A terapia elettroconvulsiva, cunnisciuta popularmente cum'è terapia electroshock o solu ECT, hè un tipu di trattamentu chì provoca cambiamenti in l'attività elettrica di u cervellu, regulendu i livelli di i neurotrasmettitori serotonina, dopamina, norepinefrina è glutamato. Regulendu questi neurotrasmettitori, hè una terapia chì pò esse aduprata in alcuni casi più severi di depressione, schizofrenia è altri disordini psiculogichi.

ECT hè un metudu assai efficiente è sicuru, postu chì a stimolazione cerebrale hè fatta cù u paziente sottu anestesia generale, è e crisi generate in a procedura sò percepite solu in l'attrezzatura, senza risicu per a persona.

Malgradu avè boni risultati, a terapia elettroconvulsiva ùn prumove micca a guarigione di a malattia, ma riduce considerevolmente i sintomi è deve esse effettuata periodicamente secondu a raccomandazione di u psichiatra.

Quandu hè indicatu

ECT hè indicatu principalmente per u trattamentu di a depressione è di altri disordini psiculogichi, cum'è a schizofrenia, per esempiu. Stu tipu di trattamentu hè fattu quandu:


  • A persona hà una tendenza suicida;
  • U trattamentu di droga ùn hè micca efficace o risultati in parechji effetti secundari;
  • A persona hà sintomi psicotici severi.

Inoltre, a terapia d'electroshock pò ancu esse realizata quandu u trattamentu cù medicazione ùn hè micca raccomandatu, ciò chì hè soprattuttu u casu per e donne incinte, donne chì allattanu o anziani.

ECT pò ancu esse realizatu nantu à e persone diagnosticate di Parkinson, epilepsia è mania, cum'è a bipolarità, per esempiu.

Cumu funziona

ECT hè realizatu in un ambiente di l'ospedale è pò durà finu à 30 minuti è ùn causa micca dolore o disagiu per u paziente. Per fà a prucedura, a persona hà bisognu à dighjunà per almenu 7 ore, perchè l'anestesia generale hè necessaria, in più di rilassanti musculari è l'applicazione di monitor di pressione cardiaca, cerebrale è sanguigna.

A terapia elettroconvulsiva hè fatta sottu a supervisione di l'anestesista è psichiatra è consiste in l'applicazione di un stimulu elettricu, aduprendu dui elettrodi posti nantu à a parte anteriore di a testa, capaci di induce a crisi, chì si vede solu nantu à u dispositivu di l'encefalogramma. Da u stimulu elettricu, i livelli di neurotrasmettitori in u corpu sò regolati, permettendu di riduce i sintomi associati à disordini psicotici è depressivi. Sapete ciò chì hè l'encefalogramma.


Dopu a prucedura, a squadra d'infermiera assicura chì u paziente sia bè, pudendu beie caffè è andà in casa. ECT hè un metudu terapeuticu veloce, sicuru è efficace, è e sessioni periodiche devenu esse effettuate secondu u gradu di u disordine psicologicu è a raccomandazione di u psichiatra, cù sessioni 6 à 12 normalmente indicate. Dopu ogni sessione, u psichiatra face a valutazione di u paziente per verificà u risultatu di u trattamentu.

Cum'è era fattu in u passatu

In u passatu, a terapia elettroconvulsiva ùn era micca solu usata per trattà i pazienti psichiatrici, ma ancu cum'è una forma di tortura. Hè perchè a prucedura ùn hè stata effettuata sottu anestesia generale è ùn ci hè stata nisuna amministrazione di rilassanti musculari, chì hà risultatu in contorsioni durante a procedura è fratture multiple, per via di cuntrazione musculare, in più di a perdita di memoria chì accadia spessu.

Cù u tempu, u metudu hè statu migliuratu, cusì hè attualmente cunsideratu una prucedura sicura, cun un risicu bassu di frattura è di perdita di memoria, è a presa hè percepita solu in l'attrezzatura.


Possibili complicazioni

L'ECT hè una tecnica sicura, tuttavia, dopu a procedura, u paziente pò sentirsi cunfusu, avè una perdita temporanea di memoria o si sente malatu, chì hè di solitu l'effettu di l'anestesia. Inoltre, ci pò esse l'apparizione di sintomi lievi, cum'è mal di testa, nausea o dolore musculare, chì ponu esse trattati rapidamente cù alcuni medicamenti capaci di alleviare i sintomi.

Quandu ùn fà micca

A terapia elettroconvulsiva pò esse fatta à chiunque, tuttavia e persone chì anu ferite intracerebrali, anu subitu un infartu o un ictu, o anu una malattia pulmonare grave, puderanu solu eseguisce ECT dopu avè cunsideratu i rischi di a procedura.

Oghje Interessante

Malatie Vaginali - Lingue Multiple

Malatie Vaginali - Lingue Multiple

Arabu (العربية) Cine e, emplificatu (dialettu Mandarinu) (简体 中文) Cine e, Tradizionale (dialettu cantone e) (繁體 中文) France e (françai ) Hindi (हिन्दी) Giappone e (日本語) Coreanu (한국어) Nepali (नेपाल...
Inhalazione Orale di Budesonide

Inhalazione Orale di Budesonide

U bude onide hè adupratu per prevene a difficultà di re pirà, a trettezza di u pettu, u ibilante è a to e cau ata da l'a ma. U polvere di Bude onide per inalazione orale (Pulmi...