Cosa hè l'Electromiografia è à chì serve
Cuntenutu
L'elettromiografia hè custituita da un esame chì valuta a funzione musculare è diagnostica i prublemi nervosi o musculari, basatu annantu à i signali elettrichi chì i musculi liberanu, permettendu a raccolta di informazioni nantu à l'attività musculare, per mezu di elettrodi cunnessi à l'attrezzatura, chì registranu i segnali.
Questu hè un metudu non invasivu, chì pò esse fattu in cliniche di salute, da un prufessiunale di a salute è hà una durata di circa 30 minuti.
Per chì ghjè
L'Elettromiografia hè una tecnica chì serve per identificà i musculi chì sò aduprati in un determinatu muvimentu, u livellu di attivazione musculare durante l'esecuzione di u muvimentu, l'intensità è a durata di a richiesta musculare o per valutà a fatica musculare.
Stu test hè di solitu effettuatu quandu a persona si lagna di sintomi, cume formicoli, debolezza musculare, dolore musculare, crampi, movimenti involuntarii o paralisi musculare, per esempiu, chì pò esse causata da diverse malatie nervose.
Cumu l'esame hè fattu
L'esame dura circa 30 minuti è si face cù a persona stesa o seduta, è un elettromiografu hè adupratu, chì hè generalmente attaccatu à un urdinatore è elettrodi.
L'elettrodi sò posti u più vicinu pussibule à u musculu da valutà, chì aderiscenu facilmente à a pelle, da pudè catturà u so currente ionicu. L'elettrodi ponu ancu esse in agulla, chì sò più aduprati per valutà l'attività musculare in riposu o durante a cuntrazione musculare.
Dopu avè piazzatu l'elettrodi, a persona pò esse dumandata di fà certi muvimenti per valutà a risposta di i musculi quandu i nervi sò stimulati. Inoltre, una certa stimolazione elettrica di i nervi pò sempre esse fatta.
Cumu preparassi per l'esame
Prima di fà l'esame, a persona ùn deve micca applicà prudutti nantu à a pelle, cume creme, lozioni o unguenti, in modo chì ùn ci sia interferenza cù l'esame è chì l'elettrodi aderiscenu facilmente à a pelle. Duvete ancu caccià anelli, braccialetti, orologi è altri oggetti metallichi.
Inoltre, se a persona prende medicazione, deve informà u duttore, chì pò esse necessariu interrompere temporaneamente u trattamentu, circa 3 ghjorni prima di l'esame, cum'è in i casi in cui a persona prende anticoagulanti o aggregatori anti-piastrinichi .
Possibili effetti collaterali
L'elettromiografia hè generalmente una tecnica ben tollerata, tuttavia, quandu l'elettrodi à agulla sò aduprati, pò causà qualchì disagiu è i musculi ponu esse dolorosi, è e contusioni ponu apparì per pochi ghjorni dopu l'esame.
Inoltre, ancu s'ellu hè assai raru, i sanguinamenti o infezioni ponu accade in a regione induve l'elettrodi sò inseriti.