Ùn sapia micca chì avia un disordine alimentariu
Cuntenutu
À l'età di 22 anni, Julia Russell hà iniziatu un intensu regime di fitness chì rivalizava cù a maiò parte di l'Olimpiadi. Da allenamenti di dui ghjorni à una dieta stretta, puderete pensà chì era in realtà in furmazione per qualcosa. È ella era: à sente bè. L'alta endorfina l'aiutò à affruntà un travagliu post-universitariu pocu cumpiente ch'ella hà pigliatu dopu à u so ritornu in casa à Cincinnati, OH. Trà affruntà una vita miserable di l'uffiziu è a manca di i so amichi di l'università, hà fattu a palestra u so locu felice, visitendu prima è dopu à u travagliu ogni ghjornu per sette anni consecutivi. (Sapete chì Runner's High hè forte quant'è una droga alta?)
"I mo entrenamentu eranu assai intensi. Sò diventatu obsessionatu ancu di cuntà calorie, manghjava menu di 1 000 calori à ghjornu è facendu esercizii di dui ghjorni, cum'è campi di boot, cardio d'alta intensità, spinning è sollevamentu di pesu ", dice Russell. . Malgradu avè una bassa energia chì a rende estremamente irritabile, si hè attaccata à sta rutina rigida da u 2004 à u 2011. "Se avessi da saltà un ghjornu, mi senterebbe assai ansiosu è mi senterebbi assai male per mè stessu", ammette, quantunque à u mumentu , hà tenutu e so frustrazioni per ella stessa.
"Ùn aghju mai dettu à nimu cumu mi sentu. Aghju avutu ancu assai cumplimenti, cum'è "Oh, wow, avete persu assai pesu", o "Sembrate bellu!" U mo tipu di corpu hè atleticu, è ancu s'ellu era magre, ùn mi guardate micca è dì: "Sta zitella hà un prublema". Mi paria nurmale ", dice Russell, chì hè crisciutu facendu ginnastica, praticendu u nuoto sincronizatu è ghjucendu à u tennis. "Ma per u mo tipu di corpu, sapia chì ùn era micca normale. Allora era assai ingannatu per mè è e persone intornu à mè. In a mo mente, ùn aghju micca avutu un prublema. Ùn era micca abbastanza magra ", dice. , palisendu chì esse magru era una nuzione ch'ella avia cacciatu da tantu ch'ella si ne arricurdava, finu à u pre-kindergarten.
Duranti quelli sette anni, solu un amicu - un cunniscenza, hà veramente manifestatu preoccupazione per Russell mentre eranu tramindui frequentanu una scola di graduate in l'Università di New Hampshire in 2008. "A volte sò e persone chì site più vicinu à chì ùn dicenu nunda. . Queste cose accadenu à pocu à pocu per ùn esse capite. Inoltre, in a nostra sucietà, ognunu hè tantu ossessionatu da a salute chì nimu pensa chì sia stranu. Ma sta zitella à a scola hà pensatu chì eru troppu ossessionata da l'allenamentu è troppu magra ", dice. Ancu s'ellu Russell hà spazzatu i so cumenti in prima, hà eventualmente visitatu u psicologu di a so scola. "Sò andatu una volta, aghju pienghjutu tutta a sessione è ùn sò mai tornatu", dice ella di a so sessione cù u cunsiglieru. "Era troppu terribili per affruntà. Una parte di mè sapia chì qualcosa era, ma ùn vulia micca trattà ".
È dopu à a scola di graduatu, a ghjente in realtà felicitò Russell per a so perdita di pesu è hà parlatu di quantu eranu gelosi chì avianu un tale autocontrolu. "Quella mi hà fattu sentì superiore è mi hà fattu vulè impegnà di più in l'eserciziu periculosu è in cumpurtamenti di dieta", dice. In più, "Eru à a scola di graduatu. Aviu un amicu. Da l'esternu, facia bè. L'altre persone anu prublemi peghju chè mè. Eru solu emuzionale. Allora mi dissociaghju è aghju passatu".
Di fronte à a Realità
Ùn hè statu finu à Thanksgiving in u 2011 chì a negazione di Russell l'hà pigliatu. "Ùn avia micca pussutu tene una relazione dapoi un pezzu. Aghju sempre annullatu e date perchè ùn vulia micca andà à cena o perchè vulia travaglià. Avia cose da disordine alimentari da curà. Inoltre, eru un travagliu assai stressante chì travagliava in l'uffiziu di u difensore publicu. Mi sentia chì una parte di a mo vita fiasca ", dice. Quellu di nuvembre, Russell hà invitatu a ghjente per un pote di Friendsgiving prima di una notte in cità. Quand'ella hè ghjunta in casa dopu, avia tantu fame, avia un pocu di torta di cioccolata rimasta... è ùn pudia piantà di manghjà.
"Aghju literalmente manghjatu a metà di questu è mi sò fattu lancià. Ùn avia mai lanciatu per questa ragione prima. M'arricordu di stà à pusà in u bagnu pienghjendu. À quellu mumentu, aghju capitu chì e cose ùn andavanu micca bè. Era andatu troppu luntanu. Aghju chjamatu a mo migliore amica è, per a prima volta, li hà dettu ciò chì accadia. Era assai solidale è m'hà dettu di vede u mo duttore. dietista è terapia di gruppu ", dice. Ancu dopu avè statu diagnosticatu cun un disordine alimentariu-una cundizione chì affetta 20 milioni di donne è 10 milioni d'omi in i Stati Uniti solu-Russell ùn era micca cunvintu ch'ella avia un prublema seriu.
"M'arricordu ch'ella m'hà dettu chì eru anorexicu è aghju rispostu cù un sassy:" Sì sicuru di questu? Facciu cose chì sò sani. Travagliu fora, manghju bè, ùn manghju micca dessert o impeghju in cattivi abitudini di dieta. Forse aghju qualchì ansietà è depressione, ma un disordine alimentariu si sente troppu luntanu. Queste persone sò estremamente magre è pari disgustante. Ùn anu micca amici. Ùn aghju micca pensatu chì era mè ", ricorda Russell. "Quandu aghju cuminciatu à andà à raggruppà, eru intornu à 10 altre zitelle chì avianu una vita assai simile à mè. Chì era veramente scioccante. Alcune eranu più grandi di mè, alcune eranu più chjuche. Tutti avianu amici è venianu da famiglie belle. Era ghjustu una realizazione. Era cusì eccessiva ". (Leghjite cumu l'abitudini sani d'una altra donna sò diventati un disordine di l'alimentazione.)
Avanzendu
Per i prossimi dui anni, Russell hà travagliatu cù a so squadra di esperti in salute mentale è nutrizione più un gruppu di supportu per amparà à ghjunghje in un novu locu felice. Ùn hè micca entruta in un stabilimentu, ma piuttostu hà tenutu u so travagliu à tempu pienu per aiutà à pagà i so trattamenti è hà strettu in appuntamenti in u so pianu impegnatu. Quattru anni dopu, Russell capisce infine ciò chì significa veramente esse sano.
"Avà provu à travaglià forse trè volte à settimana solu in modi divertenti. Viaghju in bicicletta. Facciu yoga. L'eserciziu hè bonu per voi, ma ùn lasciu micca diventà un travagliu. Ùn aghju micca idea di quantu Pese. Ùn aghju micca pisatu una scala dapoi u 2012. Inoltre, provu à ùn limità micca i cibi. Tutti i cibi anu cose belle è male; si tratta di prupurzioni è di raporti. È campu cù u mo amicu di dui anni. Avemu una relazione sana chì hè tremenda ", dice Russell, oghje studiente di MBA di 30 anni à l'Università DePaul in Chicago. Malgradu u so prugressu eccellenti, Russell cuntinueghja à vede u so psicologu ogni duie settimane per evità una ricaduta è impedisce a stress di ogni ghjornu di purtà à pinsamenti dannosi cum'è, "Sì grassu". Avete bisognu di travaglià. Avete da cuntà i vostri calori. (A vergogna di grassu puderia in realtà guidà à un risicu di mortalità più altu.)
Una di e lezioni più sorprendenti chì Russell hà amparatu da a so sperienza hè chì i disordini alimentari ùn discriminanu micca. "Ùn ci hè micca esigenza di pesu. E persone cun disordini alimentari venenu in tutte e forme è dimensioni. Nimu pareva u listessu, ma avemu tutti avutu u listessu prublema", dice ella di e donne di u so gruppu di supportu. Quandu ùn hè micca visibilmente evidente chì puderete piglià a vostra rutina di fitness è di dieta troppu luntanu, allora hè più faciule per e vostre misure estreme di vulà sottu à u radar, vale à dì finu à chì soffri gravi conseguenze mediche, cume un risicu aumentatu di cori è di rene fallimentu, densità ossea ridutta, carie dentale, è debulezza è fatigue generale.
Induve hè a linea trà u normale è u disordine?
I disordini alimentarii sò difficiuli da nutà è diagnosticà. Allora avemu sfruttatu u psichiatra Wendy Oliver-Pyatt, MD, un membru attivu di l'Associazione Naziunale di Disturbi Alimentari, per indicà trè segni apparentemente sottili di cumpurtamenti malsani chì ponu passà cum'è "normali" ma puderanu in realtà guidà à sviluppà un disordine alimentari.
1. Perseguite a perdita di pisu inutile. Ogni donna hà un numeru di sognu chì volenu vede nantu à a scala. Siccomu alcuni travaglianu versu questu scopu, puderanu scopre in u caminu chì si site sanu, fitte è si senti bè, ùn importa micca ciò chì a scala o u graficu BMI leghje. "U pesu hè un indicatore assai poviru di salute", dice Oliver-Pyatt, fundatore è direttore esecutivu di i Centri Oliver-Pyatt in Miami, FL. "L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà a so propria definizione di salute, chì in realtà cumprende un spettru più largu di salute, cumpresu u benessiri fisicu, mentale, suciale, spirituale. Spessu, a ghjente pensa chì facenu qualcosa di sana quandu, in fattu, pò esse micca ", dice ella.
Un esempiu perfettu di questu hè quandu a ghjente prova à furzà u so corpu à esse in u "intervallu nurmale" di 18,5 è 24,9 nantu à l'Indice di Massa Corporale (BMI), una misura di u pesu di una persona in relazione à l'altezza. "Ci hè parechje persone chì u pesu naturale di u corpu li metterebbe à più di 24,9 BMI. Alcuni di i più atleti d'elite in u mondu anu un BMI tecnicamente obesu", spiega. In altri palori, l'IMC hè bunk. È a scala ùn hè micca megliu. "Un grande prublema hè chì a ghjente perde troppu grassu di u corpu, chì pò purtà à l'infertilità è l'osteoporosi. E donne, in media, deve avè circa 25 per centu di grassu di u corpu - hè una necessità fisiologica. U grassu aiuta u vostru corpu è u funziunamentu di u cervellu megliu. ùn hè micca male ", dice Oliver-Pyatt.
2. Eserciziu per una ferita. L'ascesa di intensi allenamenti, cum'è CrossFit, Tabata, è altri prugrammi in stile HIIT o boot-camp, ci hà messu in modu involuntariu per un risicu aumentatu di ferita, cumprendu u dolore di schiena, spalle, ghjinochju è pede. Quandu succede questu, avete bisognu di sapè quandu si tira è riposu prima di aggravà u prublema, chì puderia guidà à a cirurgia. E persone chì sò ossessionate da l'eserciziu, però, puderianu mancà l'indicazioni quandu si fermanu. Invece, puderanu aduttà quella vechja mentalità senza dolore, senza guadagnu. (BTW, questa hè una di e nostre 7 Regule di fitness destinate à esse rotte.)
"Quandu una persona travaglia mentre porta, dicemu, una scarpa da frattura da u stress, parechje volte, pudete vede chì questu hè applauditu. Puderanu sente," Wow, sì veramente duru! Bon travagliu! "" Oliver- Pyatt dice. "Quandu si tratta d'alcolismu o di un prublema di droga, tutti sò d'accordu chì duvete stà luntanu da quelli vizii chì causanu dannu. Ma cù l'eserciziu è una alimentazione sana, una persona pò entrà in questu spaziu duv'ellu hà prublemi cù questu, è dapoi generalmente cade in questa categuria sana, e persone - da l'amichi à i medichi - ponu rinfurzà ", dice Oliver-Pyatt.
"E persone morenu da disordini alimentari è dunque se qualchissia hè feritu o malnutritu è esercita obsessivamente, hè impurtante per e persone di intervene. Pruvate aduprà u linguaghju" I "in modo da ùn culpite à nimu. Forse dite qualcosa cum'è:" Vogliu sapè s'ellu possu parlà cun voi di qualcosa.Hè un sughjettu un pocu difficiule, ma m'inquieta è ùn era micca sicuru d'avvicinà à voi.Aghju solu qualchì preoccupazione per u vostru benessiri. cunsidendu chì porti un scarpone è chì poni sempre tante richieste à u to corpu. Sentu chì puderete avè bisognu di una pausa è hè difficiule per voi di dalli à voi stessi. per rilassassi hè tuttu ciò chì li serve per allentassi è curassi megliu di sè.
3. Sceglie di travaglià fora di stà. "Qualchissia chì hè un over-exerciser perderà l'attività suciali per l'avè l'uppurtunità di travaglià. U terminu hè chjamatu discontent normativu, chì hè a nurmalizazione di l'alimentariu è a preoccupazione di u corpu. Hè nurmalizatu, ma questu cumpurtamentu (vale à dì sempre essendu). nantu à Weight Watchers o Jenny Craig o l'usu di esse veganu cum'è scusa per purtà i spuntini in un ristorante) ùn hè micca in realtà a realizazione di a definizione di salute generale chì l'OMS parla ", dice Oliver-Pyatt.
Quandu si avvicina à qualcunu per questu cumpurtamentu, pruvate à mette vi in i so scarpi è mette in evidenza ciò chì avete in cumunu per assicurassi di esse ascoltatu. Inoltre, prova sempre à validà u so statu emotivu, dice Oliver-Pyatt. "Per esempiu, sè dite: 'Quandu avete decisu di andà à corre invece di vene à a mo festa d'anniversariu, aghju capitu chì era veramente impurtante per voi perchè vi interessa veramente a vostra salute. In listessu tempu, eru veramente feritu perchè u nostru a relazione significa veramente assai per mè è mi mancassi. Una volta chì li cunvalidate è li mustrate chì site emotivamente vulnerabile ancu elli, seranu più disposti à sente ciò chì dite dopu ", dice Oliver-Pyatt. "Appellu à l'esperienza emotiva chì stai avendu è pruvendu à descriverla pò aiutà a furmà un ponte di cumunicazione. Hè veramente u megliu modu per trasmette e vostre preoccupazioni à sta persona." (Scuprite cume una donna hà superatu a so dipendenza da l'eserciziu.)