Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 17 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Aostu 2025
Anonim
EGU WEBINARS - Meet the Science-Artists of the EGU General Assembly.
Video: EGU WEBINARS - Meet the Science-Artists of the EGU General Assembly.

Cuntenutu

China McCarney avia 22 anni quandu fù diagnosticatu per a prima volta cun disordine d'ansietà generalizata è disordine di panicu. È in l'ottu anni dopu, hà travagliatu instancabilmente per cancellà u stigma chì circonda a malattia mentale è per cunnesse e persone à e risorse chì anu bisognu per luttà contr'à ella. Incuragisce a ghjente à ùn luttà nè ignurà e so cundizioni (cum'ellu l'avia fattu), ma accettà e so cundizioni cum'è parte di quale sò.

Ntô marzu 2017, a Cina hà fundatu l'Atleti senza prufittu contr'à l'Ansietà è a Depressione (AAAD). "Aghju realizatu chì avia bisognu di piglià a respunsabilità di aiutà à creà una piattaforma induve a ghjente puderia sparte a so storia", dice. "Aghju capitu chì avia bisognu di aiutà à creà una cumunità induve a ghjente era abilitata à abbraccià u 100 per centu di sè stessi."

In a so prima campagna di donazione, l'AAAD hà raccoltu fondi per sustene l'Associazione d'Ansietà è di Depressione d'America (ADAA), ch'ellu ricunnosce d'avè datu u focu è l'infurmazioni ch'ellu avia bisognu per affruntà a so salute mentale di fronte. Avemu aghjustatu a Cina per amparà di più nantu à u so viaghju cun ansietà è ciò chì significa per ellu una sensibilizazione à a salute mentale.


Quandu avete principiatu per capiscia chì stavate luttendu cù l'ansietà?

Cina McCarney: A prima volta chì aghju avutu un attaccu di panicu hè stata in 2009. Aviu sperimentatu ansietà nurmale è nervi finu à quellu puntu, ma l'attaccu di panicu era qualcosa chì ùn avia mai trattatu. Stava attraversu assai stress cù una transizione in a mo carriera di baseball, è mentre era in un viaghju stradale in u Nordu di a California, aghju avutu l'impressione di andà à more. Ùn pudia micca respirà, u mo corpu avia l'impressione di brusgià da l'internu fora, è aghju avutu à caccià a strada per esce da a vittura è uttene aria. Aghju camminatu per duie o trè ore per pruvà à riunimmi prima di avè da chjamà u mo babbu per vene à piglià mi. Hè stata una sperienza touch-and-go da quellu ghjornu ottu anni fà, è una relazione in evoluzione sempre cun ansietà.

Per quantu tempu avete luttatu cun ellu solu prima di riceve aiutu?

CM: Aghju luttatu cun ansietà per parechji anni prima di riceve aiutu. Avia trattatu cun ellu sempre, è cusì ùn pensu micca d'avè bisognu d'aiutu perchè ùn era micca cunsistenti. À partesi da a fine di u 2014, aghju cuminciatu à trattà l'ansietà di manera costante è aghju cuminciatu à evità e cose chì avia fattu tutta a mo vita. E cose chì aghju avutu gudutu di a mo vita sana di colpu anu cuminciatu à terrorizà mi.L'aghju piattatu per mesi, è à a mità di u 2015, stava seduta in a mo vittura dopu avè avutu un attaccu di panicu è aghju decisu chì bastava abbastanza. Era ora di ottene aiutu prufessiunale. Aghju ghjuntu à un terapeuta quellu ghjornu è aghju cuminciatu à cunsultà subitu.


Perchè eri esitatu à esse aperti per avè ansietà o per uttene l'aiutu chì avete bisognu?

CM: A più grande ragione per a quale ùn vulia micca esse aperta per avè ansietà hè perchè eru vergugnosa è mi sentia culpevule d'avè trattatu cun ella. Ùn vulia micca esse tichittatu cum'è "micca nurmale" o qualcosa di simile. Cresciendu in l'atletica, site incuragitu à ùn mustrà micca emozioni, è esse "senza emozioni". L'ultima cosa chì vulia ammettà era chì erate ansiosu o nervosu. Cosa divertente era chì, nantu à u campu, mi sentu cunfortu. Ùn aghju micca avutu ansietà o panicu in u campu. Era fora di u campu induve aghju cuminciatu à sentirmi peghju è peghju cù l'anni, è aghju piattatu i sintomi è i guai à tutti. U stigma attaccatu à i prublemi di salute mentale mi hà purtatu à mascherà l'insicurezza di l'ansietà abusendu di l'alcol è vivendu un stile di vita solitario.


Chì era u puntu di rumpitura?

CM: U puntu di rumpitura per mè era quandu ùn pudia micca fà attività normali, di routine, di ogni ghjornu, è quandu aghju cuminciatu à campà un stile di vita evitante. Sapiu chì avia bisognu d'aiutu è di principià u viaghju versu u veru me. Ddu viaghju hè sempre in evoluzione ogni ghjornu, è ùn battenu più per pruvà à piattà o battaglia a mo ansietà. Lotta per abbracciallu cum'è una parte di mè è abbracciu u 100 per centu di me stessu.

Quantu sò ricettive e persone intornu à voi chì avete una malattia mentale?

CM: Hè stata una transizione interessante. Alcune persone eranu assai ricettive, è alcune ùn eranu micca. E persone chì ùn ponu capisce si eliminanu da a vostra vita, o voi li eliminate. Se e persone aghjunghjenu u stigma è a negatività di un prublema di salute mentale, ùn ci hè nunda di bonu per esse intornu. Avemu tutti trattendu di qualcosa, è se a ghjente ùn pò micca capisce, o almenu pruvà à esse, u stigma ùn anderà mai. Avemu bisognu di empowering reciprocamente per esse 100 per centu di noi stessi, ùn circate micca di modificà e personalità di l'altri per adattassi à a nostra propria vita è vole.

Chì pensate chì hè a chjave per scunfighja u stigma assuciatu à a malatia mentale?

CM: Empowerment, cumunicazione è guerrieri chì sò disposti à sparte a so storia. Duvemu abilità noi stessi è l'altri à sparte e nostre storie nantu à ciò chì stemu attraversendu. Chì cumincerà à custruisce una cumunità di persone disposte à cumunicà apertamente è onestamente nantu à e so battaglie di salute mentale. Questu permetterà à sempre più persone di presentassi è di sparte a so storia nantu à cumu campanu a so vita mentre battendu ancu un prublema di salute mentale. Pensu chì sia una di e più grandi cuncepzioni sbagliate: A ghjente ùn sente micca chì pudete campà una vita riesciuta puru luttendu ancu cù un prublema di salute mentale. A mo battaglia cun l'ansietà ùn hè micca finita, luntanu da questu. Ma ricusu di mette a mo vita in attesa di più è aspettu per sente "perfettu".

Studii recenti mostranu chì e malatie mentali crescenu, ma chì l'accessu à u trattamentu ferma un prublema. Chì pensate chì si pò fà per cambià què?

CM: Credu chì u prublema hà da fà cù e persone chì volenu allargà a manu per riceve trattamentu. Pensu chì u stigmatu scuraggià assai persone da ghjunghje l'aiutu chì anu bisognu. Per via di questu, ùn ci hè micca assai finanziamentu è risorse creati. Invece, e persone si medicanu è ùn ricevenu micca sempre u veru aiutu di cui anu bisognu. Ùn dicu micca chì sò contr'à a medicazione, pensu solu chì a ghjente si rivolgi prima prima di esplorà u cunsigliu, a meditazione, a nutrizione, è l'infurmazioni è e risorse furnite da organizzazioni cum'è Healthline è l'ADAA.

Pensate chì averiate affruntatu a vostra ansietà prima chì e cose venissinu à capu se a sucietà in generale era più aperta nantu à a salute mentale?

CM: Centu per centu. Se crescendu ci era stata più educazione è apertura nantu à i sintomi, i segni d'avvertimentu, è induve andà quandu avete trattatu cun ansietà o depressione, ùn sentu micca chì u stigma sia cusì male. Ùn pensu micca chì i numeri di medicazione saranu ancu cattivi. Pensu chì a ghjente si dirige spessu versu l'uffiziu di un duttore privatu per esse medicatu invece di circà cunsiglii o di parlà cù i so cari perchè sò imbarazzati è ùn ci hè micca assai educazione chì cresce. Sò, per mè, u ghjornu chì aghju cuminciatu à sentimi megliu hè quandu aghju abbracciatu chì l'ansietà facia parte di a mo vita è aghju cuminciatu à sparte apertamente nantu à a mo storia è e mo lotte.

Chì diresti à qualchissia recentemente diagnosticata o recentemente resa cuscente di un prublema di salute mentale?

CM: U mo cunsigliu seria di ùn avè vergogna. U mo cunsigliu seria di abbraccià a battaglia da u primu ghjornu è capisce chì ci sò una mansa di risorse quì. Risorse cum'è Healthline. Risorse cum'è l'ADAA. Risorse cum'è l'AAAD. Ùn site micca imbarazzatu o sentitevi culpevuli, è ùn vi piattate micca da i sintomi. A vita di successu è e battaglie di salute mentale ùn devenu micca esse separate da l'altru. Pudete luttà a vostra battaglia ogni ghjornu mentre campate ancu una vita di successu è perseguite i vostri sogni. Ogni ghjornu hè una battaglia per tutti. Alcune persone battenu una battaglia fisica. Alcune persone battenu una battaglia di salute mentale. A chjave per riesce hè di abbraccià a vostra battaglia è di focalizassi nantu à fà u vostru megliu ogni ghjornu.

Cumu avanzà

I disordini d'ansietà afectanu più di 40 milioni di adulti solu in i Stati Uniti - circa u 18 per centu di a pupulazione. Malgradu esse a forma più cumuna di malatie mentali, solu circa un terzu di e persone chì anu ansietà cercanu sempre trattamentu. Se avete ansietà o pensate chì pudete, contattate urganizazioni cum'è l'ADAA, è amparate da e storie di persone chì scrivenu nantu à e so proprie esperienze cù a situazione.

Kareem Yasin hè scrittore è editore in Healthline. Fora di salute è di benessere, hè attivu in cunversazioni nantu à l'inclusività in i media principali, a so patria di Cipru, è e Spice Girls. Raggiungelu nantu à Twitter o Instagram.

Publicazioni Affascinanti

Rita Wilson è Tom Hanks più sani chè mai

Rita Wilson è Tom Hanks più sani chè mai

"A vita hè cum'è una catula di cioccolatini" -ma cun una varietà di pratiche ane, Rita Wil on è Tom Hank avà i rendenu contu quantu dolce pò e e.Po tu ch...
Pudete un Bagnu Caldu Rimpiazzà Seriu u Vostru Allenamentu?

Pudete un Bagnu Caldu Rimpiazzà Seriu u Vostru Allenamentu?

Ùn ci hè nunda cum'è un bagnu caldu, oprattuttu dopu un allenamentu di calciu. Accendi uni pochi di candele, mette in fila alcune melodie dolci, aghjunghje un pocu di bolle, pigliat...