Perchè l'allenamentu di e donne incinte ùn sò mai bè, secondu l'atleta di CrossFit Emily Breeze
Cuntenutu
Quandu u furmatore Emily Breeze era incinta di u so secondu figliolu, hà sceltu di cuntinuà à fà CrossFit. Malgradu u fattu chì avia fattu CrossFit prima di stà incinta, hà riduttu i so allenamenti durante a so gravidanza, è avia cunsultatu cù u so ginecologu per stà sicuru, Breeze hà ricevutu assai feedback negativi in linea. In risposta, hà parlatu perchè era stufa di a vergogna.
"Hè cusì stranu per mè perchè ùn diceraghju mai qualcosa di cusì à qualsiasi altra persona, per ùn esse micca una donna chì passa per una sperienza cusì putente è emotiva di cresce un umanu in elli", ci hà dettu prima.
Avà, Breeze hè incinta di 30 settimane cù u so terzu figliolu, è hà ancu dumandatu à e persone di smette di scuragisce e donne - ancu ella - di travaglià mentre era incinta. (Relativu: Più donne sò travagliendu per preparà per a gravidanza)
"Sò sempre perplessa quandu a ghjente ghjudicheghja altre donne per esse travagliatu mentre sò incinta", hà scrittu in un post Instagram. "Pensate veramente chì u gravidenza hè un tempu per scaccià a vostra salute è solu piantà di fà tuttu ciò chì avete fattu in a vostra vita di u ghjornu normale? Hè un tempu quandu u vostru focusu deve esse veramente nantu à a salute è u benessere chì include u sonnu, u bonu. nutrizione, chiarità mentale è eserciziu ".
Breeze hè un allenatore di fitness è un atleta di ghjochi CrossFit, chì significa esercitu hè una parte di a so vita di ogni ghjornu. Cuntinuendu à travaglià fora durante a so gravidanza, ella hè simplicemente a cura di u so corpu in un modu chì a faci sentà u megliu. "Ùn capiraghju mai perchè scusemu qualcunu per fà ciò chì hè sanu è pusitivu", hà scrittu. "Ci hè tantu spaziu per menu ghjudiziu è ghjustu un sustegnu generale per campà in bona salute". (Assuciatu: 7 Incinta CrossFit Games Atleti Sparte Cumu A Sua Formazione hè Cambiata)
Breeze hà difesu prima a so decisione di travaglià mentre era incinta in un post d'Instagram a settimana passata: "Ora chì sò in u mo terzu trimesteru è chì u mo bump hè più notevole, aghju avutu parechje dumande in quantu à ESERCIZI + GRAVIDANZA", hà scrittu. . "Dunque parlemu ..... tutti sò u mo terzu zitellu in l'ultimi trè anni è l'eserciziu hè a mo carriera. Sò monitoratu da vicinu da u mo duttore (chì hè statu à fiancu à mè per 13 anni) è secondu u ghjornu o cumu mi sentu mudificà in cunsequenza. Shocking to some, ma REGULAR EXERCICE durante una GRAVIDANZA NORMALE hè BONA per i genitori è u zitellu ".
Hà ragiò, BTW - esercitassi mentre incinta hè sicura è benefica, basta chì mudifichessi in cunsiquenza è seguite e guida di u vostru duttore. È iè, chì pò include intensi allenamenti. Fà CrossFit mentre incinta hè cumplettamente sicuru, sempre chì l'avete ancu fattu prima di esse incinta (cum'è Breeze), Jennifer Daif Parker, MD, di Del Ray OBGYN Associates, ci hà dettu prima. "Se l'avete fattu prima di esse incinta, hè bellu di cuntinuà, ma ùn vi cunsigliu micca di inizià una nova rutina cusì intensa se ùn avete mai fattu prima durante a gravidanza", spiega Parker.
Speremu chì u missaghju di Breeze ghjunghji à e persone chì l'anu criticata per i so posti #bumpworkout o chì pensanu chì aspettà chì e donne ùn devenu micca esse attive in generale. E donne anu da trattà cun una mansa di merda spiacevuli mentre sò incinte, è i vergogni di l'allenamentu ùn devenu micca esse unu di elli.