Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Ciò chì pò esse u mal di mare custante è chì fà - Salute
Ciò chì pò esse u mal di mare custante è chì fà - Salute

Cuntenutu

A nausea, chjamata dinò nausea, hè u sintomu chì provoca rinculi è quandu questu segnu hè custante pò indicà cundizioni specifiche, cum'è a gravidanza è l'usu di certi medicazione, cum'è a chimioterapia, per esempiu.

Alcuni prublemi di salute ponu ancu causà nausea costante cum'è labirintite, reflux gastroesofageu, ansietà è intolleranza alimentare è u trattamentu per migliurà stu sintumu dipende da a raccomandazione di un duttore. In i casi induve a nausea custante hè assuciata à l'apparizione di altri sintomi, cume sanguinamentu da a bocca è febbre, l'attenzione medica deve esse cercata immediatamente.

Cusì, e principali cause di mal di mare costante ponu esse:

1. Gravidanza

Durante a gravidanza si producenu parechji cambiamenti ormonali, cume l'apparizione di gonadotropina corionica, cunnisciuta cum'è hCG, l'aumentu di estrogeni è progesterone è sti cambiamenti portanu à l'apparizione di cambiamenti in u corpu, cum'è u dolore in u senu, è causanu dinò sintomi cum'è cum'è aversione à l'odori forti, vertiginosi è costanti nausea.


A nausea custante causata da a gravidanza, si verifica soprattuttu trà a settima è a decima settimana, tuttavia, pò durà per un tempu più longu, è in certi casi stu sintumu dura finu à a fine di a gravidanza.

Cosa da fà: per migliurà i sintomi di mal di mare custante durante a gravidanza hè impurtante di passà menu tempu à stomacu vacu, evitendu u dighjunu prolungatu è hè ancu necessariu cunsumà alimenti più leggeri, menu grassi è evità di bere liquidi in e prime duie ore dopu u svegliu.

Se a nausea cuntinua provoca vomitu è ​​ùn si ne và, hè cunsigliatu di cunsultà l'ostetricu per indicà droghe antiemetiche adatte per e donne incinte. Eppuru, l'acqua cun u zenzeru hè un rimediu naturale indicatu per e donne incinte chì anu u mal di mare custante. Amparate più nantu à cumu allevà a nausea cù u zenzeru.

2. Labirintitis

Labirintitis hè una infiammazione chì si verifica in u nervu di u labirintu, un organu chì si trova in l'arechja, per via di infezioni da virus, batteri, funghi o per qualchì ferita in a regione di l'arechja. Sta cundizione pò ancu esse scatenata da manghjà certi tippi di alimenti o da viaghji in barca, causendu sintomi cum'è nausea cuntinua, vertigini è soni in l'orechja.


A diagnosi di labirintite deve esse fatta da un otorinolaringoiatra per mezu di a storia di a salute di a persona, oltre à l'esame fisicu è e prove cume l'audiometria.

Cosa da fà: u trattamentu per a labirintite hè raccomandatu da l'otorinolaringoiatra è cunsiste in l'usu di farmaci antiemetici, per alleviare nausea è vertigini è pò ancu esse fattu cù abitudini alimentari cambianti, evitendu cibi chì aumentanu l'infiammazione è u sturdimentu, cum'è u zuccheru è e bevande alcoliche. Vede ciò chì si deve fà per evità l'attacchi di vertigine da labirintite.

3. Reflughju gastroesofagicu

U reflux gastroesofagicu hè una cundizione chì si verifica quandu u cuntenutu di u stomacu torna in l'esofago è ancu in bocca, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è nausea custante, sensazione di brusgiu in gola o stomacu, tosse secca è dolore toracicu.Vede altri sintomi di reflux in adulti è zitelli.

Stu tipu di reflux pò accade perchè a valvula in l'esofago ùn hè micca capace di prevene u cuntenutu di u stomacu da u ritornu è questu accade quandu a persona hà una ernia hiatale, per esempiu. Per diagnosticà u reflux gastroesofagicu hè necessariu cunsultà un gastroenterologu chì urdinerà testi, cume l'endoscopia è u monitoru di u pH.


Cosa da fà: dopu a cunfirmazione di u diagnosticu, u duttore pò ricumandà un trattamentu basatu annantu à l'usu di medicazione per diminuisce l'acidità di u stomacu, per migliurà a motilità esofagea è per accelerà u svuotamentu di u stomacu. In questu casu, si deve ancu evità di beie bevande ricche di caffeina è di cunsumà alimenti piccanti.

4. Migraña

L'emicrania hè un tipu di mal di testa chì si caratterizza per esse ricorrente è chì s'aggrava quandu a persona hè stressata, ùn manghja micca o stà in cuntattu cù l'odori leggeri è assai forti per un bellu pezzu. In più di u mal di capu, chì pò esse pulsatile, a migraña pò esse associata à nausea, vomitu, vertigine è sensibilità à a luce.

Sta situazione si verifica soprattuttu cù e donne è e cause ùn sò ancu ben definite, tuttavia si pone per via di cambiamenti in u flussu di sangue cerebrale. Vede più nantu à e principali cause di migraine.

Cosa da fà: quandu i sintomi di mal di testa è di nausea sò costanti, per più di 72 ore hè raccomandatu di cercà l'assistenza da un medicu generale o neurologu per indicà u trattamentu più adeguatu chì pò esse cù medicinali analgesici, per alleviare u dolore, è rimedi specifici per a migraña, cume cum'è zolmitriptan. E crisi ponu esse ridotte ancu cù abitudini alimentari sani, senza manghjà cibi forti è sessioni di agopuntura.

Vede un video cù altri cunsiglii nantu à cumu prevene attacchi di migraine:

5. Ansietà

L'ansietà hè una preoccupazione eccessiva per e situazioni chì ùn sò micca accadute o per via di una paura esagerata chì un avvenimentu negativu accadrà. Questa sensazione pò causà sintomi fisici cum'è a frequenza cardiaca aumentata, stanchezza eccessiva, nausea costante è ancu dolore musculare.

Per migliurà sti sintomi è riduce l'ansietà, hè necessariu cambià l'abitudini di u ghjornu, cum'è praticà attività fisica, fà tecniche di rilassamentu è di meditazione, eseguisce tecniche di aromaterapia, per esempiu. Eccu di più da fà per cumbatte u stress è l'ansietà.

Cosa da fà: se, ancu cù cambiamenti di abitudini, a persona si sente ansiosa è continua à avè nausea constante è altri sintomi, hè necessariu cercà aiutu da un prufessiunale di psiculugia, fà una psicoterapia è cunsultà un psichiatra, perchè in casi più gravi u trattamentu hè basatu annantu à l'usu di droghe ansiolitiche.

6. Usu di medicinali

Alcuni medicamenti ponu purtà à l'apparizione di nausea costante, in particulare quelle di usu continuu cum'è antidepressivi, cum'è sertraline è fluoxetina. Corticosteroidi, antibiotici è antiinflamatori tendenu à aumentà l'acidità di u stomacu è questu pò ancu causà nausea constante.

E droghe aduprate in chimioterapia è radioterapia per u trattamentu di u cancheru ponu ancu causà nausea costante è dunque, in questi casi, u duttore prescrive digià rimedii antiemetici ancu prima di e sessioni, per impedisce chì queste nausea sianu troppu forti.

Cosa da fà: se quandu si piglia a medicazione a persona si sente costantemente malata hè necessariu cunsultà un medicu generale per verificà chì trattamentu hè più adattu è chì u trattamentu ùn deve esse abbandunatu, in particulare u trattamentu cù antidepressivi, postu chì l'effetti secundari tendenu à sparisce cù u tempu, cumprese e nausea constante.

7. Intulleranza alimentaria

L'intulleranza alimentare hè una cundizione chì si verifica quandu u corpu reagisce à certi tipi di alimenti è sta reazione provoca sintomi fisichi chì ponu esse costanti nausea, diarrea, gonfiore è dolore in u ventre. Sta cundizione hè diversa da l'allergia alimentaria, perchè in un'allergia u corpu porta à reazzione immediata, cum'è tosse, rossu è prurito di a pelle.

Alcune persone ponu sviluppà intolleranza à u lactosu, per esempiu, chì hè u zuccheru prisente in u latte di vacca è assai cumunu in parechji tippi di alimenti. Verificate cumu identificà megliu l'intolleranza à u lactosu.

Cosa da fà: se una persona osserva chì sente una nausea costante dopu avè manghjatu o bevutu qualchì tippu di cibu, hè raccomandatu di cunsultà un gastroenterologu per cunfirmà u diagnosticu di intolleranza alimentare, chì pò esse fattu per mezu di analisi di sangue. U trattamentu per l'intolleranza alimentaria cunsiste principalmente in l'eliminazione di l'alimentu da a dieta o aduprendu enzimi cum'è a lattasi, chì aiuta u corpu à assorbe u zuccheru da u latte vaccinu.

Eccu un video cun cunsiglii impurtanti nantu à ciò chì manghjà in casu di intolleranza à u lactosu:

Quandu andà à u duttore

Generalmente, a presenza di nausea custante ùn indica micca malatie assai gravi, tuttavia, hè impurtante cercà assistenza medica u più prestu pussibule, se in più di stu sintomu altri segni cum'è:

  • Sanguinamentu da a bocca;
  • Vomitu eccessivu;
  • Frebba;
  • Debbulezza;
  • Mancanza di respira;
  • Dolore di pettu.

Questi segni ponu indicà altri prublemi di salute più gravi, cume cambiamenti in u stomacu è in u core è dunque richiedenu à a persona di vede un duttore u più prestu pussibule.

Interessante

Ricetta di Frittata Veggie Rustita Super-Filling

Ricetta di Frittata Veggie Rustita Super-Filling

Face : 6 porzioniTempu di preparazione: 10 minutiTempu di coccia: 75 minuti pray di cucina antiadherente3 peperoni campagnoli ro i media, eminati è tagliati in quarti4 denti d'agliu, enza buc...
Eccu Perchè Simu Tutti cusì Obsessati da Meghan Markle

Eccu Perchè Simu Tutti cusì Obsessati da Meghan Markle

U matrimoniu reale, in u quale Meghan Markle po erà u Principe Harry (per ca u ùn apiate micca!), Hè à trè ghjorni. Ma TBH, e nozze i entenu di più cum'è u matri...