Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 13 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Ghjugnu 2024
Anonim
10 Dumande cumune nantu à a Scleroterapia - Salute
10 Dumande cumune nantu à a Scleroterapia - Salute

Cuntenutu

A scleroterapia hè un trattamentu fattu da l'angiulogu per eliminà o riduce e vene è, per questa ragione, hè ampiamente adupratu per trattà e vene di ragni o vene varicose. Per questa ragione, a scleroterapia hè ancu spessu chjamata "applicazione di vene varicose" è di solitu hè fatta injectendu una sostanza direttamente in a varice per eliminallu.

Dopu u trattamentu cù scleroterapia, a vena trattata tende à sparisce per qualchì settimana è, dunque, pò piglià un mese per osservà u risultatu finale. Stu trattamentu pò ancu esse adupratu in altri casi di vene dilatate, cum'è emorroidi o idrocele, per esempiu, ancu s'ellu hè più raru.

1. Chì tippi ci sò?

Ci hè 3 tippi principali di scleroterapia, chì varienu secondu cumu si faci a distruzzione di e vene:

  • Scleroterapia à u glucosiu: cunnisciutu ancu cum'è scleroterapia per iniezione, hè specialmente adupratu per trattà e vene di ragnu è piccule varici. Si face cù l'iniezione di glucosiu direttamente in a vena, chì provoca irritazione è infiammazione di u vascellu, resultendu in cicatrici chì finiscenu per chjudelu;
  • Scleroterapia laser: hè una tecnica a più aduprata per eliminà e vene di ragnu da a faccia, u troncu è e gambe. In questu tippu, u duttore usa un picculu laser per aumentà a temperatura di a nave è causà a so distruzzione. Usendu u laser, hè una prucedura più cara.
  • Scleroterapia di schiuma: stu tippu hè più adupratu in e vene varicose spesse. Per questu, u duttore injecta una piccula quantità di schiuma di diossidu di carbonu chì irrita a varice, causendu chì si sviluppi cicatrici è sia più travestita in a pelle.

U tippu di scleroterapia deve esse discusso cù l'angiulogu o u dermatologu, postu chì hè impurtante valutà tutte e caratteristiche di a pelle è di a varice stessa, per sceglie u tippu cù u megliu risultatu per ogni casu.


2. Quale hè chì pò fà a scleroterapia?

A scleroterapia pò generalmente esse usata in guasi tutti i casi di vene spider è varicesi, tuttavia, essendu un metudu invasivu, deve esse adupratu solu quandu altri metudi, cum'è l'usu di calze elastiche, ùn sò micca capaci di riduce e vene varicose. Cusì, si deve sempre discute cun u duttore a pussibilità di inizià stu tipu di trattamentu.

Idealmente, a persona chì hà da fà a scleroterapia ùn deve micca esse in sovrappesu, per assicurà una migliore guarigione è l'apparizione di altre vene di ragnu.

3. A scleroterapia face male?

A scleroterapia pò causà dolore o fastidiu quandu l'agulla hè inserita in a vena o dopu, quandu u liquidu hè inseritu, una sensazione di brusgiu pò apparisce in a zona. Tuttavia, stu dulore hè generalmente sopportabile o pò esse allevatu cù l'usu di un unguentu anesteticu nantu à a pelle, per esempiu.

4. Quante sessioni sò necessarie?

U numaru di sessioni di scleroterapia varieghja assai secondu ogni casu. Dunque, mentre in certi casi pò esse necessariu avè una sola sessione di scleroterapia, ci sò casi in i quali pò esse necessariu fà altre sessioni finu à ottene u risultatu desideratu. Più hè più grossa è più visibile a varice da trattà, più grande serà u numeru di sessioni richieste.


5. Hè pussibule di fà scleroterapia per mezu di SUS?

Dapoi u 2018, hè pussibule avè sessione gratuite di scleroterapia per mezu di SUS, soprattuttu in casi gravi quandu e vene varicose causanu sintomi cume u dulore costante, gonfiore o trombosi.

Per fà u trattamentu da SUS, duvete piglià un appuntamentu in u centru di salute è discutite cù u duttore i benefici di a scleroterapia in u casu specificu. S'ellu hè appruvatu da u duttore, allora hè necessariu avè testi per valutà a salute generale è, se tuttu va bè, duvete stà in coda finu à esse chjamatu per fà a procedura.

6. Chì sò l'effetti secundarii pussibuli?

L'effetti secundarii di a scleroterapia includenu una sensazione di brusgiu in a zona subitu dopu à l'iniezione, chì tende à sparisce in poche ore, a furmazione di piccule bolle in u situ, macchie scure nantu à a pelle, contusioni, chì apparisce quandu e vene sò assai fragili è tendenu à sparisce spontaneamente, gonfiori è reazioni allergiche à a sustanza aduprata in u trattamentu.


7. Chì cura deve esse fatta?

A cura di scleroterapia deve esse presa prima di a procedura è dopu. U ghjornu prima di a scleroterapia, duvete evità l'epilazione o l'applicazione di creme in u locu induve u trattamentu serà fattu.

Dopu a scleroterapia, hè cunsigliatu:

  • Purtate calze di compressione elastica, Tipu Kendall, durante u ghjornu, per almenu 2 à 3 settimane;
  • Ùn rasatevi in e prime 24 ore;
  • Evite un eserciziu fisicu exhaustivu per 2 settimane;
  • Evite l'esposizione à u sole per almenu 2 settimane;

Ancu se u trattamentu hè efficace, a scleroterapia ùn impedisce micca a furmazione di varicesi novi, è, dunque, s'ellu ùn ci sò micca precauzioni generali cum'è sempre aduprà calze elastiche è evitendu di stà in piedi o à pusà per un bellu pezzu, ponu vene altre varice .

8. Puderanu turnà e vene di ragnu è varicesi?

E vene è e vene varicose trattate cù scleroterapia riappariscenu raramente, tuttavia, chì questu trattamentu ùn affronta micca a causa di e vene varicose, cume u modu di vita o di esse in sovrappesu, e varice nuove è e vene aranciate ponu apparisce in altri lochi di a pelle. Vede ciò chì pudete fà per prevene l'apparizione di novi varicesi.

Ultimi Posti

Mielomeningocele

Mielomeningocele

U Mielomeningocele hè un difettu di na cita induve a pina dor ale è u canale pinale ùn i chjudenu micca prima di a na cita. A cundizione hè un tipu di pina bifida.Normalmente, dura...
Angina instabile

Angina instabile

L'angina in tabile hè una cundizione in chì u vo tru core ùn riceve micca abba tanza flu u di angue è o igenu. Pò purtà à un infartu.L'angina hè un tipu...