5 machja fatti in casa per a pelle grassa
Cuntenutu
- 1. Esfoliante cù limonu, farina di granu è zuccheru
- 2. Esfoliante cù u meli, u zuccherinu brunu è l'avena
- 3. Esfoliante cù limonu, cetriolu è zuccheru
- 4. Esfoliante cù bicarbunatu di sodiu è meli
- 5. Esfoliante cù u caffè
- Altre cura di a pelle grassa
L'esfoliazione per a pelle grassa hà per scopu di rimuovere u tessutu mortu è l'oliu in eccessu, aiutendu à sbloccà i pori è mantene una pelle più sana è più pulita.
Per questu, demu quì alcune opzioni naturali, cù u zuccheru, u mele, u caffè è u bicarbonatu, per esempiu, chì sò faciuli da fà è ùn danneghjanu micca a pelle cum'è i prudutti cusmetichi, è ponu esse applicati settimanalmente nantu à a faccia o u corpu.
1. Esfoliante cù limonu, farina di granu è zuccheru
Un grande machja casanu per a pelle grassa pò esse fattu in casa cù limone, oliu d'amanduli, farina di granu è zuccheru. U zuccheru è a farina di granu elimineranu u stratu u più superficiale di a pelle, l'oliu aiuterà à idratà è u suchju di limone aiuterà à caccià l'oliu in eccessu da a pelle, lascendulu pulitu è frescu.
Ingredienti:
- 1 cucchiaia di zuccheru;
- 1 cucchiaia di farina di granu;
- 1 cucchiaia d'oliu d'amanduli;
- 1 cucchiaiata di suchju di limonu.
Modu di preparazione:
Imbulighjate tutti l'ingredienti in un cuntainer di plasticu è appiccate nantu à a faccia, strofinendu delicatamente in un muvimentu circulariu. Per insiste nantu à e zone oleose chì sò nantu à a faccia sò di solitu a fronte, u nasu è u mentone, è poi lavassi cù acqua calda. Asciucate cù un asciugamanu soffiu, senza frotte, è aduprate una piccula quantità di crema idratante adatta per u visu, priva di oliu.
2. Esfoliante cù u meli, u zuccherinu brunu è l'avena
U zuccheru brunu cù u mele è l'avena formanu un mischju assai nutritivu cù pruprietà esfolianti, capaci di aiutà à cuntrullà l'oliuità di a pelle.
Ingredienti:
- 2 cucchiai di meli;
- 2 cucchiai di zuccheru brunu;
- 1 cucchiaia di farina d'avena in fiocche fini.
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ingredienti finu à chì si formi una pasta è frottenu in a faccia o in u corpu cù delicatezza, facendu movimenti circulari. Lasciate agisce finu à dece minuti è risciacquate cù acqua calda.
3. Esfoliante cù limonu, cetriolu è zuccheru
U suchju di limone mischiatu cù u suchju di cetriolu hà parechje qualità chì aiutanu à pulisce è schjarisce a pelle, eliminendu l'oliu in eccessu, impurità è macchie. U zuccheru esfolia, eliminendu e cellule morte è sbloccendu i pori.
Ingredienti:
- 1 cucchiaia di suchju di limonu;
- 1 cucchiaia di suchju di cucumaru;
- 1 cucchiaiata di zuccheru cristallinu.
Modu di preparazione:
Applica u mischju di l'ingredienti, cù un liggeru frottu, è lasciate agisce per 10 minuti. Risciacquare cun abbondante acqua calda finu à chì tuttu u pruduttu sia eliminatu. Evite di esponevi à u sole dopu à sta maschera, è applicate sempre una crema solare adatta per a pelle grassa dopu, postu chì u limone pò macchià a pelle.
4. Esfoliante cù bicarbunatu di sodiu è meli
A cumbinazione di bicarbonate di sodiu è di mele hè ottima per caccià e cellule morte è cuntrullà l'oliu, assai utile per luttà contr'à i punti neri è i brufoli.
Ingredienti:
- 1 cucharadita di bicarbunatu di sodiu;
- 1 cucchiaia di meli.
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ingredienti finu à chì sia liscia, passate pianu cù movimenti circulari nantu à a pelle, è lasciate agisce per 5 minuti. Poi risciacquare cun abbondante acqua calda.
5. Esfoliante cù u caffè
U caffè hà azzione antioxidante, capace di rinnuvà a pelle, oltre à avè un'azzione esfoliante chì aiuta à eliminà impurità è diminuendu l'oliuità.
Ingredienti:
- 1 cucchiaia di caffè macinatu;
- 1 cucchiaia d'acqua.
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ingredienti per furmà una pasta è applica nantu à e regioni desiderate cù movimenti circolari. Dopu lasciate agisce 10 minuti, è risciacquate cù acqua calda.
Altre cura di a pelle grassa
In più di l'esfoliazione una volta à a settimana, hè impurtante di piglià qualchì precauzione per cuntrullà l'oliuità di a pelle, cume lavà a faccia un massimu di 2 à 3 volte à ghjornu, preferibilmente cù prudutti adatti per stu tippu di pelle, evitendu eccessivi usu di u maquillu è evità l'usu di creme idratanti in e zone grasse.
Inoltre, hè cunsigliatu per evità u cunsumu di alimenti chì aggravanu l'oliu è a furmazione di punti neri è brufoli, cume fast food, fritti è dolci.