Autore: Christy White
Data Di Creazione: 9 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Вебинар "Волосковая техника татуажа. Европейская схема".
Video: Вебинар "Волосковая техника татуажа. Европейская схема".

Cuntenutu

Questi 4 eccellenti esfoliatori fatti in casa per u visu ponu esse fatti in casa è aduprà ingredienti naturali cum'è l'avena è u meli, essendu grandi per eliminà e cellule di u visu mortu mentre idratanu profondamente a pelle, è aiutanu à schjarisce i difetti facciali.

L'esfoliazione cunsiste à strufinà sostanze granulare nantu à a pelle per caccià a terra è e cellule morte da u stratu u più esterno. U benefiziu di sta procedura hè chì migliora l'idratazione, postu chì hè più faciule per l'idratante di penetrà in i strati più profondi, avendu un effettu megliu per u corpu.

Ingredienti

Opzione 1

  • 2 cucchiai di avena
  • 1 cucchiaia di meli

Opzione 2

  • 30 g d'avena
  • 125 ml di yogurt (naturale o fragola)
  • 3 fragole
  • 1 cucchiaia di meli

Opzione 3


  • 1 cucchiaiata di avena
  • 3 cucchiai di latte
  • 1 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu

Opzione 4

  • 2 cucchiai di avena
  • 1 cucchiaia di zuccheru brunu
  • 3 cucchiai d'oliu d'aliva

Modu di preparazione

Imbulighjate l'ingredienti è applica tutta a faccia cù picculi muvimenti circulari annantu à a pelle. Quandu hà finitu, a faccia deve esse lavata bè cù acqua fredda. Dopu, idrata a vostra pelle cù una bona crema idratante, per ristabilisce l'elasticità è fà a vostra pelle più bella è sana.

Oltre à pulisce a pelle, hè assai impurtante aduprà un toner per riequilibrà u pH di a pelle, applicà una crema idratante dopu u bagnu è aduprà una crema solare ogni ghjornu.

Quante volte per esfolià a pelle

L'esfoliazione pò esse effettuata durante u bagnu, una volta à a settimana è hè indicata per tutti i tipi di pelle, tuttavia hè necessariu evità di sfregà a pelle rossa è scottata da u sole è in casu di brufoli infiammati, per ùn aggravà l'infiammazione di a pelle.


Ùn duverete micca esfoliate a vostra pelle ogni ghjornu, perchè u stratu più esterno hà bisognu di rigenerassi, necessitendu circa 5 ghjorni per esse capace di esfoliare. Fà più di 1 esfoliazione à a settimana pò lascià a pelle fragile è assai fina, cù una pussibilità più grande di aggressione per via di u sole, di u ventu, di u fretu o di u calore.

A pelle deve esse esfoliata quandu mostra segni di pelle secca, punti neri, oliu o peli incarniti, chì ponu esse utili sia per l'omi sia per e donne, ma ùn deve micca esse aduprata per i zitelli è i zitelli chì anu una pelle assai fina è sensibile.

Vi Ricumandemu

Cumu identificà è trattà a meningite batterica

Cumu identificà è trattà a meningite batterica

A meningite batterica hè l'infezzione chì provoca infiammazione di u te utu chì circonda u cervellu è a medula pinale, cau ata da batteri cume Nei eria meningitidi , treptococc...
7 modi per alleviare u dolore emorroidi

7 modi per alleviare u dolore emorroidi

U trattamentu di l'emorroidi pò e e fattu cù analge ici è antiinflamatori pre critti da u proctologu per alleviare u dolore è l'inconfortu, cum'è Paracetamol o Ibu...