Scrub papaia fatta in casa per lascià u to visu pulitu è dolce
Cuntenutu
Esfoliante cù u mele, a farina di mais è a papaia hè un modu eccellente per eliminà e cellule morte di a pelle, prumove a rigenerazione cellulare è lascendu a pelle dolce è idratata.
Strofinà un mischju di meli cum'è a farina di granu nantu à a pelle in un muvimentu circulariu hè ottimu per eliminà a sporcizia eccessiva è a cheratina da a pelle, è impastà a papaia è lasciarla agisce nantu à a pelle per circa 15 minuti subitu dopu, hè un ottimu modu per mantene umidificazione di a pelle. Ma in più, a papaia hà enzimi, chì travaglianu ancu eliminendu e cellule morte di a pelle è, dunque, sta machja fatta in casa hè un modu praticu, faciule è economicu per mantene a vostra pelle sempre pulita, sana, bella è idrata.
Cumu fà
Ingredienti
- 2 cucchiai di papaia schiacciata
- 1 cucharadita di meli
- 2 cucchiai di farina di granu
Modu di preparazione
Imbulighjate u mele è a farina di granu assai bè finu à ottene una pasta uniforme è omogenea. U passu prossimu hè di inumidisce a to faccia cù l'acqua è applicà sta machja fatta in casa, aduprendu movimenti circulari delicati cù e dita o pezzi di cotone.
Dopu, u pruduttu deve esse cacciatu cù acqua à temperatura ambiente è subitu dopu, mette a papaia schiacciata nantu à tutta a faccia, per circa 15 minuti. Poi caccià tuttu cù acqua calda è applica un stratu di crema idratante adatta à u to tippu di pelle.