Cosa da fà per luttà contr'à i brufoli in gravidanza

Cuntenutu
Durante a gravidanza ci sò cambiamenti in i livelli di ormoni, cum'è progesterone è estrogeni, è cambiamenti in l'immunità, a circulazione sanguigna è u metabolismu di u corpu, chì predispone à a furmazione di brufoli, è ancu parechji altri tippi di cambiamenti di a pelle, cume l'infiammazione è macchie.
Cusì, hè nurmale chì i novi brufuli apparischinu nantu à u corpu, chì apparisce più spessu nantu à a faccia, u collu è u spinu, postu chì sò posti induve ci hè una cuncintrazione più grande di glàndule sebacies, è per cumbatte li hè cunsigliatu per evità u accumulazione di grassu nantu à a pelle cù sapone dolce o dolce.
Tuttavia, tendenu à diminuisce dopu l'arrivu di u partu è durante u periodu di allattamentu, postu chì a concentrazione di ormoni diminuisce, cuntrullendu ancu l'oliuità di a pelle.

Cumu evità
I brufoli ponu appare prestu in a gravidanza, quandu a progesterona è l'estrogeni cumincianu à aumentà. Alcuni consigli chì impediscenu l'apparizione di brufoli, è ponu esse fatte da a donna incinta sò:
- Pulite bè a pelle, evitendu l'oliu da furmà lesioni di tippu comedone, cume i punti neri;
- Aduprate crema solare o creme idratantisenza oliu, sopratuttu nantu à a faccia, chì riduce a grassa di a pelle;
- Ùn portate micca trucchi eccessivi, è sempre caccià lu currettamente perchè ponu accumulà è intuppà i pori di a pelle;
- Ùn vi espone micca à u sole eccessivamente, perchè e radiazioni UV ponu accelerà a furmazione di brufoli;
- Evite cunsumà alimenti infiammatori per a pelle, cum'è u latte, i dolci, i carboidrati è l'alimenti fritti;
- Preferite l'alimenti cù cereali integrali è ricchi in omega-3, cum'è salmone è sardine, cumu aiutanu à regulà u zuccherinu in sangue è à riduce l'infiammazione di a pelle, chì provoca i brufoli.
Ci hè ancu alcune ricette naturali chì ponu esse seguitate per migliurà a salute di a pelle è luttà contr'à i brufoli, cume piglià 1 vetru di suchju di lamponi naturali ogni ghjornu, chì questu fruttu cuntene zincu, chì hè un minerale chì aiuta à disinfettà a pelle, o piglià suchju d'aranciu cù a carota, per avè pruprietà disintossicante. Scuprite i nostri cunsiglii di dieta chì aiutanu à asciugà i vostri brufuli in modu naturale.
Cumu trattà
U trattamentu di l'acne pò esse guidatu da l'ostetricu o dermatologu, è cunsiste à mantene a pelle pulita, eliminà l'oliu in eccessu è dà preferenza à l'usu di i prudutti senza oliu nantu à a faccia è u corpu.
L'utilizazione di saponi è lozioni neutri o neutri per rimuovere l'oliu pò ancu esse una bona opzione, puru chì ùn cuntenenu micca acidi o medicamenti, hè dunque più cunsigliatu di passà a valutazione di u duttore per cunfirmà a sicurezza di u pruduttu .
Chì trattamenti ùn devenu micca esse aduprati
Lozioni, gel o creme cù medicinali ùn devenu micca esse aduprati, eccettu sottu guida medica, chì alcune sostanze ponu esse dannose per u zitellu.
Cusì, certi trattamenti contraindicati sò salicilati, retinoidi è isotretinoina, per via di u risicu per a gravidanza è per a salute di u zitellu. Altri, cum'è u perossu di benzoil è l'adapalene, ùn anu micca pruvatu a sicurezza in gravidanza, perciò devenu ancu esse evitati. U spettaculu di trattamenti estetichi, cum'è peeling chimichi, hè ancu micca cunsigliatu.
Tuttavia, quandu ci hè una situazione di acne severu, ci sò alcune creme, prescritte da l'ostetricu o dermatologu, chì ponu esse aduprati, cum'è l'acidu Azelaic.
Scuprite alcuni cunsiglii più nantu à ciò chì facenu per prevene è cumbattà i brufoli in gravidanza.