Evan Rachel Wood dice chì tutte e discussioni annantu à l'agressione sessuale provocanu ricordi dolorosi
Cuntenutu
Creditu fotograficu: Alberto E. Rodriguez / Getty Images
L'aggressione sessuale ùn hè altru chè un "novu" prublema. Ma da quandu l'allegazioni contr'à Harvey Weinstein sò emerse à u principiu di uttrovi, una barra di tituli hà cuntinuatu à inundà l'internet, svelendu a misconducta sessuale di l'omi putenti. Mentre questu hà fattu nasce u muvimentu #MeToo, chì permette à e donne in tuttu u globu - cumpresi Reese Witherspoon è Cara Delevingne - di sentesi abbastanza sicuri per presentassi cù e so propie storie strazianti, l'apertura di a scatula di Pandora, per parlà, ùn hà micca vene senza effetti latu. Tuttu sta cupertura di nutizie inquietante hè diventata ancu un putente attivatore per alcuni sopravviventi di abusu sessuale è assaltu.
L'attrice Evan Rachel Wood, chì hè stata ancu aperta nantu à a so sperienza cù l'aggressione sessuale, ammette nantu à e social media chì hà avutu qualchì scontru in a so propria ricuperazione per via di e storie incessanti è inquietanti. "Qualcunu [altri] PTSD hè statu attivatu [per] u tettu?" hà scrittu annantu à Twitter. "Odiu chì sti sentimenti di periculu tornanu."
Micca tutte e persone chì sò state assaltate sessualmente soffrenu di disordine di stress post-traumaticu (PTSD), ma quelli chì ne ponu sperimentanu flashbacks è sentimenti di depressione è ansietà per via di cose chì sentenu, sentenu è vedenu notizie simili abusu sessuale.
"U PTSD pò esse iniziale immediata o tardiva, è hè difficiule di sapè ciò chì pò scatenà questi sentimenti", dice Kenneth Yeager, Ph.D., direttore di u prugramma Stress, Trauma è Resilience (STAR) in The Ohio State University Wexner Medical Centru. "Qualcosa di simplice quant'è guardà a cobertura di e nutizie pò scatenà sentimenti di stress è ansietà", spiega.
Hè per quessa chì ùn era micca stupente chì centinaie d'utilizatori di Twitter si ligessinu à i sentimenti di Wood è mostressinu a so apprezzazione per a so candidità. "Ci hè tantu ch'e aghju bisognu di processà è mi travolge", hà scrittu un utilizatore annantu à l'affluenza di nutizie chì circundanu u fastidiu è l'assaltu sessuale. "Aghju lettu i vostri tweets è mi anu parlatu. Cudu per u vostru curagiu, site inspirazione di e persone in ogni locu."
"Hè stancu mentalmente", hà scrittu un altru. "Confortu di sapè chì ùn sò micca solu, ma devastante è cunsumu per sapè chì tanti altri u cunnosci".
Unu di i migliori modi per trattà alcuni di sti sentimenti hè di custruisce un sistema di supportu, dice Yeager. "Sapete à quale pudete parlà se vi sentite stressante o ansioso", dice. "Puderia esse un coniuge o un fratellu, o forse un cumpagnu di travagliu o terapeuta, ma duverebbe esse qualcunu di fiducia".
Mentre chì l'evitazione pò esse micca u modu più efficau per trattà cù e vostre emozioni, sapete chì qualchì volta hè bè di alluntanassi se vi trovate sopraffattu. "Pruvate à identificà situazioni specifiche, persone, o azzioni chì scatenanu i vostri sentimenti di stress è ansietà, è poi cercate di evitalli quandu hè necessariu", dice Yeager.
Soprattuttu, hè impurtante ricurdà chì ùn site micca overreacting è chì i vostri sentimenti è l'esperienze sò assolutamente validi.
Sì tù o qualcunu chì amate hà sperimentatu a viulenza sessuale, chjamate a Linea Naziunale di Assault Sexual Naziunale gratuitu è cunfidenziale à 800-656-HOPE (4673).