Ogni Foto In Questa Campagna Desigual Swimsuit ùn hè micca ritoccata
Cuntenutu
A marca di vestiti Desigual hà unitu cù u modellu britannicu è l'avvucatu positivu di u corpu Charlie Howard per una campagna d'estate senza Photoshop. (Relazionati: Questi diversi mudelli sò a prova chì a fotografia di moda pò esse una gloria senza ritruvà)
A marca hà spartutu parechje foto nantu à Instagram cù a so nova linea di vestiti di bagnu vibrante è culurita, accumpagnata da citazioni di u mudellu di 26 anni chì spiega perchè sta foto autentica significa tantu per ella.
"A bellezza si misura in tante dimensioni è forme, micca solu in taglia 0", hà dettu. "Avà sò più curvu, mi sentu tantu più sexy è eccitatu per portà bagnu."
"Tutti avemu insicurezze è picculi difetti, ma hè esattamente ciò chì ci rende unichi è speciali", continuò. "Pensu chì ogni donna hè una vera donna. Quale importa s'ellu sò corti, altu, magre, grassu, atleticu, eterosessuale o gay? Ogni unu di noi hè maravigliu ".
Howard ùn hè micca u primu mudellu à esse francu annantu à a necessità di più immagini inalterate. Jasmine Tookes, Iskra Lawrence, è Barbie Ferrera anu tutte rispechjatu stu missaghju cù parechje campagne senza ritocchi. (In cunnessione: Lena Dunham è Jemima Kirk Bare Alcune Pelli Serie in Queste Fotografie Unretouched.)
Iè, avemu sempre una longa strada per andà quandu si tratta di risolve a relazione complicata trà l'autostima di e donne è i mudelli apparentemente perfetti spessu presentati in l'annunzii. Ma mustrà più donne cù corpi veri-difetti è di sicuru pò aiutà.