Esaminazione oculare: quandu fà è per chì serve
![Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation](https://i.ytimg.com/vi/xFwOOxtmFL0/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
L'esame oculare hè un test chì serve per valutà l'ochji, e palpebre è i canali lacrimali per investigà malatie oculari, cum'è glaucoma o cataratta, per esempiu.
Generalmente, in l'esame oftalmologicu u test di acuità visuale hè fattu, tuttavia, altri esami più specifici ponu esse fatti, cume a valutazione di i muvimenti di l'ochji o di a pressione oculare, è di solitu include l'usu di macchine o strumenti specifici, senza causà dolore è ùn necessitanu micca ogni preparazione prima di l'esame sia effettuata.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/exame-oftalmolgico-quando-fazer-e-para-que-serve.webp)
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/exame-oftalmolgico-quando-fazer-e-para-que-serve-1.webp)
Per chì ghjè l'esame
Un esame cumplettu di l'ochji include parechji testi è l'oftalmologu utilizza diversi strumenti è luci per valutà a salute di l'ochji di l'individuu.
In generale, l'esame di acuità visuale hè unu di i cumpunenti i più cunnisciuti di l'esame oculare, chì hè quellu chì si face in parechji casi, ancu in cumpetizioni, per travaglià o guidà, per esempiu, è serve per valutà a persona u putenziale di visione hè fattu cù u piazzamentu di un segnu, cù lettere di dimensioni o simboli diversi, davanti à l'individuu è u paziente cerca di leghje.
Tuttavia, l'esame cumpletu di l'ochju deve includere altre prove, cume:
- Esaminazione di i muvimenti oculari: serve per valutà sì l'ochji sò allineati, è u duttore pò dumandà à u paziente di guardà in direzzioni diverse, o di puntà un ogettu, cum'è una penna, è osservà i movimenti di l'ochji;
- Fundoscopia: serve per diagnosticà cambiamenti in a retina o u nervu otticu. U duttore usa una lente accessoria per esaminà u paziente;
- Tonometria: serve per misurà a pressione à l'internu di l'ochju, per mezu di una luce turchina prughjettata annantu à l'ochju di l'individuu è per u cuntattu cù un dispositivu di misura o per mezu di un dispositivu di soffia;
- Valutazione di e vie lacrimali: U duttore analizza a quantità di a lacrima, a so permanenza in l'ochju, a so pruduzzione è a so rimozione per mezu di gocce d'ochji è di materiali.
In più di sti testi, l'oftalmologu pò cunsiglià à a persona di fà altre prove più specifiche cum'è Cheratoscopia Computerizata, Curva di Tensione Quotidiana, Cartografia Retiniana, Pachimetria è Campimetria Visuale, secondu i suspetti chì si presentanu durante l'esame oculare.
Quandu fà l'esame
L'esame oculare varieghja secondu l'età di a persona è a presenza o assenza di prublemi di vista, è e persone chì anu prublemi di visione devenu cunsultà l'oftalmologu almenu una volta à l'annu è, in casu di cambiamenti di visione, cum'è u dolore d'ochji o a vista sfocata. , per esempiu, duverebbe cercà cunsultazione cù l'oftalmologu u più prestu pussibule.
Tuttavia, tutte e persone devenu esse sottoposti à esami di routine di l'ochji è devenu andà à u duttore:
- À a nascita: duverebbe fà a prova oculare à a maternità o in un uffiziu d'oftalmulugia
- À 5 anni: prima d'andà à a scola hè di primura fà l'esame per diagnosticà prublemi di visione, cum'è a miopia, chì pò impedisce u prucessu d'apprendimentu, è duvete ripete l'esame ogni annu durante stu periodu;
- Trà 20 è 40 anni: si deve circà d'andà à l'oftalmologu almenu duie volte durante stu tempu;
- Trà 40 è 65 anni: a vista deve esse valutata ogni 1-2 anni, chì a vista hè più prubabile di stancassi;
- Dopu à 65 anni: hè impurtante valutà l'ochji ogni annu.
Inoltre, u duttore pò raccomandà testi più frequenti è più specifici, se a persona hà diabete, pressione alta, glaucoma o hà un travagliu visivamente esigente, cume u travagliu cù piccule parti o in l'urdinatore.