Test di gravidanza di u 2u trimesteru
Cuntenutu
- 1. Pressione sanguigna
- 2. Altezza di l'utru
- 3. Ecografia morfologica
- 4. Urina è urina cultura
- 5. Cumplimentu sanguinariu cumpletu
- 6. Glucosiu
- 7. VDRL
- 8. Toxoplasmosi
- 9. Fibronectina fetale
L'esami di u secondu trimestru di gravidanza devenu esse realizati trà a 13a è a 27a settimana di gravidanza è sò più destinati à valutà u sviluppu di u zitellu.
U secondu trimestru hè generalmente più tranquillu, senza nausea, è u risicu di abortu hè menu, ciò chì rende i genitori più felici. À questu stadiu, u duttore deve dumandà a ripetizione di alcune prove per assicurassi chì tuttu va bè cù a mamma è u zitellu.
L'esami per u secondu trimestre di gravidanza sò:
1. Pressione sanguigna
A misurazione di a pressione sanguigna durante a gravidanza hè assai impurtante, postu chì hè pussibule valutà u risicu di preeclampsia, chì accade quandu a pressione hè alta, chì pò dà una consegna prematura.
Hè nurmale chì a prima metà di a gravidanza diminuisca a pressione sanguigna, tuttavia durante a gravidanza a pressione sanguigna torna à u normale. Tuttavia, a pressione pò aumentà per via di l'alimentazione sbilanciata o di una malformazione di a placenta, per esempiu, chì pò mette in periculu a vita di a mamma è di u zitellu. Cusì, hè impurtante chì a pressione sanguigna sia verificata periodicamente.
2. Altezza di l'utru
L'altezza di l'utru o altezza uterina si riferisce à a dimensione di l'utru, chì da a 28esima settimana di gestazione deve esse circa 24 cm.
3. Ecografia morfologica
L'ultrasound morfologicu, o USG morfologicu, hè un esame d'imaghjini chì permette di vede u zitellu in l'utru. Questu esame hè indicatu trà a 18a è a 24a settimana di gravidanza è valuta u sviluppu di u core, di i reni, di a vejiga, di u stomacu è di a quantità di fluidu amnioticu. Inoltre, identifica u sessu di u zitellu è pò palisà sindromi è malatie cardiache.
Amparate più nantu à l'ultrasound morfologicu.
4. Urina è urina cultura
I test di urina sò assai impurtanti durante a gravidanza, chì in questu modu hè pussibule identificà infezioni urinarie è, cusì, evità complicazioni durante a gravidanza o u partu. Cusì, hè impurtante avè un test di urina di tippu 1, cunnisciutu ancu cum'è EAS, è, se si trovanu cambiamenti, una cultura d'urina pò esse dumandata, in quale sò verificati i microorganismi presenti in l'urina.
In casu di un diagnosticu d'infezzione urinaria, u duttore pò raccomandà l'usu di antibiotici, cume Cefalexina, senza alcun risicu per a mamma o u zitellu. Capite cumu si face u trattamentu per l'infezioni di l'urinaria in gravidanza.
5. Cumplimentu sanguinariu cumpletu
U conte di sangue hè ancu assai impurtante in u secondu trimestru di gravidanza, postu chì permette di valutà a quantità di globuli rossi, emoglobine, leucociti è piastrine di a donna è, cusì, verificà s'ellu hà o micca anemia.
L'anemia in gravidanza hè nurmale principalmente trà u secondu è u terzu trimestru di gravidanza perchè ci hè una diminuzione di a quantità di emoglobina è un aumentu di l'usu di u ferru per risponde à i bisogni di u zitellu, in ogni modu questu pò rapprisintà sia a mamma sia a ciucciu.Cusì, hè impurtante avè un conte di sangue cumpletu per diagnosticà l'anemia u più prestu pussibule è, cusì, u trattamentu pò esse iniziatu.
Amparate à ricunnosce i sintomi di l'anemia in gravidanza.
6. Glucosiu
U test di glucosiu hè indicatu in a settimana 24 di gravidanza per verificà se a donna hà diabete gestazionale. U test di glucosiu dumandatu in gravidanza hè chjamatu TOTG è si face raccogliendu un campione di sangue prima è dopu chì a donna piglii Dextrosol, chì hè un liquidu zuccheratu.
Novi campioni di sangue sò presi à 30, 60, 90 è 120 minuti dopu à piglià Dextrosol, cumplettendu 2 ore di assunzione di fluidi. I risultati di l'analisi di sangue sò tracciati nantu à un graficu per chì a quantità di glucosiu in u sangue sia osservata à ogni mumentu. Scuprite l'esame TOTG.
7. VDRL
U VDRL hè unu di i testi inclusi in l'assistenza prenatale chì hè fattu per verificà se a mamma hè un purtatore di u batteriu rispunsevule per a sifilide, u Treponema pallidum. A sifilide hè una malattia di trasmissione sessuale chì pò esse trasmessa à u zitellu à u mumentu di a consegna se a malattia ùn hè micca identificata è trattata durante a gravidanza, è ci pò esse cambiamenti in u sviluppu di u zitellu, u parto prematuru, u pesu di nascita bassu o a morte di u zitellu , per esempiu.
8. Toxoplasmosi
L'esame per a toxoplasmosi hè fattu cù u scopu di verificà se a mamma hà o micca immunità contr'à a toxoplasmosi, chì hè una malattia infettiva causata da u parassita Toxoplasma gondii chì si pò trasmette à e persone per via di u cunsumu di cibu o acqua cuntaminati, è ancu per mezu di u cuntattu direttu cù i misgi infettati da u parasite.
A toxoplasmosi pò esse trasmessa da mamma à zitellu è accade quandu a donna acquista u parassita durante a gravidanza è ùn face micca u trattamentu adattatu, è pò trasmette lu à u zitellu. Cunnosce i rischi di a toxoplasmosi in gravidanza.
9. Fibronectina fetale
U test di fibronectina fetale hà per scopu di verificà s'ellu ci hè un risicu di nascita prematura, è deve esse fattu trà a 22a è a 36a settimana di gravidanza attraversu a raccolta di secrezioni vaginali è u cervice.
Per fà l'esame, si raccomanda chì a donna ùn abbia un sanguinamentu genitale è ùn abbia avutu rapporti sessuali 24 ore prima di l'esame.
U duttore pò raccomandà altre prove cume urea, creatinina è acidu uricu, enzimi epatici, elettrocardiogramma è ABPM per alcune donne incinte. Inoltre, i testi di urina o a secrezione vaginale è l'esami cervicali ponu ancu esse prescritti per identificà altre malatie di trasmissione sessuale, cum'è gonorrea è chlamydia. Vede i 7 ETS più cumuni in gravidanza.
In u secondu trimestru di gravidanza, a donna incinta deve andà ancu à u dentistu per valutà a salute orale è trattà cavità o altri prublemi dentali, in più di riceve una guida nantu à e gengive sanguinanti, chì hè assai cumuna durante a gravidanza. Vede ancu ciò chì sò i testi fatti in u terzu trimestru di gravidanza.