Esercizii di propocepzione per a recuperazione di e spalle
Cuntenutu
L'esercizii di propocepzione acceleranu a recuperazione di e ferite à l'articulazione, ligamenti, musculi o tendini di a spalla perchè aiutanu u corpu à adattassi à u membru affettu, evitendu sforzi inutili durante l'attività quotidiana, cume muvendu u bracciu, raccogliendu oggetti o pulendu u casa, per esempiu.
Nurmalmente, l'esercizii di propriocepzione di e spalle devenu esse fatte ogni ghjornu da 1 à 6 mesi, finu à chì siate capaci di fà l'esercizii senza difficultà o finu à chì l'ortopedistu o u fisioterapeuta u raccomanda.
A propriocepzione di e spalle hè aduprata micca solu in a recuperazione di ferite sportive cum'è colpi, dislocazioni o bursite, ma in a recuperazione di chirurgie ortopediche o in e ferite più semplici, cume tendinite di a spalla, per esempiu.
Cumu fà esercizii di propriocepzione per a spalla
Alcuni esercizii di propriocepzione aduprati in a recuperazione di e spalle includenu:
Eserciziu 1:
Eserciziu 1Stà in a pusizione di quattru supporti, cum'è mostratu in l'imagine 1, poi alza u bracciu senza a ferita, chjude l'ochji è mantene a pusizione per 30 secondi, ripetendu 3 volte;
Eserciziu 2:
Eserciziu 2Stand davanti à un muru è cù una palla di tennis in a manu di a spalla affettata. Poi alza un pede è mantene u vostru equilibriu, mentre lanciate a palla contr'à u muru 20 volte. Ripetite l'eserciziu 4 volte è, ogni volta, cambiate u pede chì hè alzatu;
Eserciziu 3:
Eserciziu 3Stà è tene, cù u bracciu di a spalla influenzata, un pallone di calciu contr'à un muru, cum'è mostratu in l'immagine 2. Dopu, fà movimenti rotanti cù a palla, evitendu di pieghje u bracciu, per 30 secondi è ripetendu 3 volte.
Queste esercitazioni devenu, quandu hè pussibule, esse guidate da un fisioterapeuta per adattà l'eserciziu à a ferita specifica è adattassi à u stadiu di evoluzione di a recuperazione, aumentendu i risultati.