Chì Vulete dì chì aghju "U Bonu Tipu" di Cancer di Senu?

Cuntenutu
- Solu e parolle invasive è non invasive ponu cambià tuttu
- 'U mo chirurgu m'hà fattu paura.' - Jenna, diagnosticata à 37 anni
- «U mo pezzu era chjucu è aggressivu.» - Sherree, diagnosticatu à 47 anni
- "Aghju avutu un doppiu tremulu." - Kris, diagnosticatu à 41 anni
- «U mo duttore mi hà fighjatu cun pietà.» - Maria, diagnosticata à 51 anni
- 'Ùn v'inchietate. Hè u bonu tipu di cancheru di u senu. '- Holly, diagnosticatu à 39 anni
- Puderemu avè viaghji sfarenti, ma ùn site micca solu
Sò passati sette anni, ma mi ricordu sempre di avè ricivutu u mo diagnosticu di u cancheru di u senu cum'è eri. Eru nantu à u trenu chì andava in casa quandu aghju ricevutu a telefunata da l'uffiziu di u mo duttore di primura. Fora chì u mo duttore di 10 anni era in vacanze, allora un altru duttore chì ùn avia mai scontru hà fattu a telefunata invece.
«Mi dispiace di informà vi, avete un cancheru di senu. Ma hè u bonu tipu di cancheru di u senu. Duvete cuntattà un chirurgu per fà caccià u tumore ", hà dettu.
Dopu dui mesi di prove è biopsie, hè sempre colpu cum'è un muru di mattoni per sente quelle temute quattru parolle, "Avete un cancheru di senu". È u bene tipu? Seriu? Quale hè chì dice?
Pocu sapiu chì seraghju prestu in ghjinochju in un mondu di test, genetica, ricettori, diagnosi è trattamenti. Quellu duttore hà avutu boni intenzioni quandu hà dettu "u bonu", è ci hè una piccula verità in questa dichjarazione - ma ùn hè micca ciò chì qualcunu pensa à quandu riceve un diagnosticu.
Solu e parolle invasive è non invasive ponu cambià tuttu
Sicondu u duttore David Weintritt, chirurgu di u senu certificatu da u cunsigliu è fundatore di a Fundazione Naziunale di u Centru di u Senu, ci sò dui tippi primarii di cancheru di u senu: u carcinoma ductale in situ (DCIS) è u carcinoma ductale invasivu (IDC).
Studi più recenti anu dimustratu chì alcune persone cun DCIS ponu esse sottu osservazione stretta piuttostu chè trattate, ciò chì dà speranza à quelli chì anu datu stu diagnosticu. Circa u 20 per centu di i cancers di mama sò DCIS, o non invasivi. Hè u 20 per centu di e persone chì respiranu un pocu più faciule quandu sentenu u so diagnosticu.
È l'altru 80 per centu?
Sò invasivi.
È ancu cù un diagnosticu invasivu di u cancheru di u senu, u trattamentu è l'esperienza ùn sò micca una dimensione unica.
Certi si trovanu prestu, certi crescenu pianu, certi sò benigni, è altri sò murtali. Ma ciò chì tutti pudemu riferisce hè a paura, u stress è a tensione chì vene cù u diagnosticu. Avemu toccu à parechje donne * è avemu dumandatu nantu à e so sperienze è storie.
* E quattru donne intervistate anu accettatu di aduprà i so nomi. Vulianu chì i lettori sapessinu chì sò veri sopravviventi è vulianu dà speranza à a prossima generazione di donne chì ricevenu un diagnosticu.
'U mo chirurgu m'hà fattu paura.' - Jenna, diagnosticata à 37 anni
Jenna hà ricevutu un diagnosticu IDC moderatamente differenziatu. Portava ancu una mutazione genetica è avia e cellule di u cancheru chì si dividianu più rapidamente. U chirurgu di Jenna era in realtà assai brusgiatu nantu à quantu era aggressiva u so triple cancru di pettu pusitivu.
Fortunatamente, u so oncologu era ottimistu è li dava u megliu corsu d'azione per u trattamentu. Includia sei giri di chimio ogni trè settimane (Taxotere, Herceptin è Carboplatin), Herceptin per un annu, è una doppia mastectomia. Jenna hè in traccia di finisce un trattamentu di cinque anni di Tamoxifen.
Nanzu u trattamentu di Jenna hà iniziatu, hà frustatu i so ova per dà l'opzione di pudè avè figlioli. A causa di a mutazione genetica, Jenna hà ancu un risicu aumentatu di cancheru ovarianu. Attualmente discute cù u so duttore l'opzione di caccià i so ovari.
Jenna hè stata senza cancru dapoi più di trè anni.
«U mo pezzu era chjucu è aggressivu.» - Sherree, diagnosticatu à 47 anni
Sherree avia un tumore chjucu ma aggressivu. Hà ricivutu 12 settimane di chimio, sei settimane di radiazioni, è sette anni di Tamoxifen. Sherree facia ancu parte di un studiu à doppiu orbu per a droga Avastin, ch'ella hè stata dapoi l'ultimi trè anni.
Quandu Sherree hà fattu una lumpectomia per caccià u tumore, i margini ùn eranu micca "puliti", vale à dì chì u tumore cuminciava à sparghje. Anu avutu da vultà ind'è rimuovere di più. Dopu hà sceltu una mastectomia per assicurà chì tuttu era fora. Sherree festighjeghja u so superstite di ottu anni è conta i ghjorni per colpisce u grande # 10.
"Aghju avutu un doppiu tremulu." - Kris, diagnosticatu à 41 anni
U primu diagnosticu di Kris hè quandu era 41-anni-vecchio. Hà avutu una mastectomia à u pettu manca cù a ricustruzzione è hè stata annantu à Tamoxifen per cinque anni. Kris era nove mesi fora da u diagnosticu iniziale quandu u so oncologu hà truvatu un altru pezzu nantu à u latu drittu.
Per questu, Kris hà attraversu sei turni di chimio è hà avutu una mastectomia à u latu drittu. Hà avutu ancu rimossa una parte di u muru di u pettu.
Dopu dui diagnostichi è a perdita di i dui seni, 70 liri, è un maritu, Kris hà una nova visione di a vita è vive ogni ghjornu cun fede è amore. Hè stata senza cancru dapoi sette anni è cuntendu.
«U mo duttore mi hà fighjatu cun pietà.» - Maria, diagnosticata à 51 anni
Quandu Maria hà avutu u so diagnosticu, u so duttore a fighjava cun pietà è li disse: "Avemu bisognu di passà à questu ASAP. Questu hè curabile avà per via di i prugressi in medicina. Ma se questu era 10 anni fà, avaristi circatu à una cundanna à morte ".
Maria hà pigliatu sei cicli di chimio è Herceptin. Dopu hà continuatu Herceptin per un annu in più. Hè stata attraversata da radiazioni, una doppia mastectomia è ricustruzzione. Maria hè una survivora-thriver di dui anni è hè stata chjaru dapoi. Micca pietà avà!
'Ùn v'inchietate. Hè u bonu tipu di cancheru di u senu. '- Holly, diagnosticatu à 39 anni
In quantu à mè è à u mo "bonu tipu" di cancheru di u senu, a mo situazione significava chì aghju avutu un cancheru à crescita lenta. Aghju avutu una lumpectomia nantu à u mo senu dirittu. U tumore era 1,3 cm. Aghju avutu quattru giri di chemio è dopu 36 sessioni di radiazioni. Sò nantu à Tamoxifen dapoi sei anni è mi preparu per celebrà u mo settimu annu survivorversary.
Puderemu avè viaghji sfarenti, ma ùn site micca solu
In più di u diagnosticu di u cancheru di u senu chì cunnessa tutti noi cum'è sorelle guerriere, avemu tutti una cosa in cumunu: Avemu avutu una idea. Moltu prima di u diagnosticu, i testi, e biopsie, a sapiamu. Sia chì avessimu sentitu u pezzu per contu nostru o in u cabinettu di u duttore, a sapiamu.
Hè quella piccula voce dentru di noi chì ci hà dettu chì qualcosa ùn andava micca bè. Sì tù o un omu caru suspettate chì qualcosa ùn và bè, per piacè vedi un prufessiunale medicu. Riceve un diagnosticu di cancheru di senu pò esse spaventosu, ma ùn site micca solu.
"Indipendentemente da u diagnosticu, hè impurtante per tutti i pazienti di avè una cunversazione cù u so duttore, oncologu, o specialistu per creà un approcciu persunalizatu è un pianu di trattamentu di successu", incuraghjenu u duttore Weintritt.
E cinque di noi sò sempre in recuperu, sia in l'internu sia in l'esternu. Hè un viaghju di a vita, in u quale campemu tutti ogni ghjornu à u massimu.
Holly Bertone hè un sopravvivente di u cancheru di u senu è vive cù a tiroidite di Hashimoto. Hè ancu autore, blogger, è difensore di una vita sana. Amparate più nantu à ella in u so situ web, Pink Fortitude.