Estrazione di denti: cume allevia u dolore è l'inconfortu

Cuntenutu
- 1. Cumu si ferma u sangu
- 2. Cumu assicurà a guarigione
- 3. Cume riduce u gonfiore
- 4.Cumu allevà u dolore
- 5. Cumu prevene una infizzione
Dopu l'estrazione di un dente hè assai cumunu per sanguinà, gonfiore è dolore apparisce, chì provoca assai disagiu è pò ancu compromettere a guarigione. Cusì, ci sò alcune precauzioni chì sò indicate da u dentistu è chì devenu esse iniziate subitu dopu a chirurgia.
E prime 24 ore sò e più impurtanti, chì ghjè durante stu periodu chì un coagulu si sviluppa à u situ di u dente cacciatu, chì aiuta à guarì, ma a cura pò esse mantenuta da 2 à 3 ghjorni, o secondu l'istruzzioni di u dentistu.
Oltre à una cura specifica, hè ancu impurtante di ùn fà micca eserciziu durante e prime 24 ore per evità un sanguinamentu aumentatu è cumincià à manghjà solu dopu chì l'anestesia sia finita cumpletamente, postu chì ci hè u risicu di mordiccià a guancia o a labbra.
1. Cumu si ferma u sangu
L'emorragia hè unu di i sintomi principali chì apparisce dopu l'estrazione di i denti è di solitu dura alcune ore per passà. Dunque, un modu per cuntrullà sta piccula emorragia hè di mette un pezzu pulitu di garza sopra u viotu lasciatu da u dente è muzzicà per 45 minuti à 1 ora, per applicà pressione è piantà u sangu.
Di solitu, sta prucedura hè indicata da u dentistu subitu dopu l'estrazione è, dunque, pudete dighjà lascià l'uffiziu cù a gasa accesa. Tuttavia, hè cunsigliatu di ùn cambià a gasa in casa.
Tuttavia, se u sangu ùn diminuisce, pudete mette un saccu di tè neru bagnatu in locu per altri 45 minuti. U tè neru cuntene àcitu tannicu, una sustanza chì aiuta u sangue à coagulassi, piantendu u sanguinamentu più veloce.
2. Cumu assicurà a guarigione
U coagulu di sangue chì si forma induve era situatu u dente hè assai impurtante per assicurà a guarigione curretta di e gengive. Dunque, dopu à piantà u sanguinamentu, hè consigliabile piglià alcune precauzioni chì aiutanu à mantene u coagulu in u locu currettu, cume:
- Evite di risciacquà a bocca forte, spazzolà o sputà, perchè pò spustà u coagulu;
- Ùn toccate micca u locu induve era u dente, o cù u dente o a lingua;
- Masticà cù l'altra parte di a bocca, per ùn caccià u coagulu cù i pezzi di cibu;
- Evite di manghjà cibu assai duru o caldu o beie bevande calde, cum'è caffè o tè, chì ponu scioglie u coagulu;
- Ùn fumate micca, beie per una paglia o soffiate u nasu, perchè pò creà differenze di pressione chì spiazzanu u coagulu.
Queste precauzioni sò particolarmente impurtanti durante e prime 24 ore dopu l'estrazione di i denti, ma ponu esse mantenute per i primi 3 ghjorni per assicurà una migliore guarigione.
3. Cume riduce u gonfiore
Oltre à u sanguinamentu, hè ancu cumunu di sperimentà un ligeru gonfiore di e gengive è di a faccia in a zona intornu à u dente chì hè stata rimossa. Per alleviare stu disagiu hè impurtante applicà pacchetti di ghiacciu nantu à a faccia, induve era u dente. Questa prucedura pò esse ripetuta ogni 30 minuti, per 5 à 10 minuti.
Un'altra opzione hè ancu di cunsumà ghjacciu, ma hè assai impurtante ch'ella sia cù moderazione, soprattuttu in u casu di ghjacci cù assai zuccheru chì ponu dannà a salute di i vostri denti. Dunque, dopu avè manghjatu u ghjacciu hè ancu cunsigliatu di lavà i denti, ma senza lavà u dente estrattu.
4.Cumu allevà u dolore
U dulore hè assai cumunu in e prime 24 ore, ma pò varià assai da persona à persona, tuttavia, in quasi tutti i casi, u dentistu prescrive analgesici o antiinflamatori, cume ibuprofene o paracetamol, chì allevanu u dolore è chì deve esse ingeritu secondu e linee guida di ogni duttore.
Inoltre, pigliendu e precauzioni necessarie per fermà u sanguinamentu è riduce u gonfiore, hè ancu pussibule di riduce u livellu di u dolore, è pò ancu esse micca necessariu aduprà medicazione in certi casi.
5. Cumu prevene una infizzione
A bocca hè un locu cù assai sporcizia è batteri è, dunque, dopu a chirurgia di estrazione di denti hè ancu assai impurtante di fà attenzione per evità una pussibile infezzione. Alcune precauzioni includenu:
- Lavate i denti sempre dopu avè manghjatu, ma evitendu di passà a spazzola induve era u dente;
- Evite fumà, perchè i chimichi di a sigaretta ponu fà cresce u risicu d'infezioni in bocca;
- Fate un collu dolce cù acqua calda è sale 2 à 3 volte à ghjornu, dopu 12 ore di chirurgia, per eliminà l'eccessu di batteri.
In certi casi, u dentistu pò ancu prescrive l'usu di antibiotici, chì devenu esse aduprati finu à a fine di u pacchettu è in cunfurmità cù tutte l'istruzzioni di u duttore.
Fighjate dinò u video seguente è amparate chì fà per evità d'andà à u dentistu: