15 Fà è Ùn Fà per Lavà a Tua Faccia a Via Ghjusta
Cuntenutu
- Fate: Primu sguassà tuttu u to truccu
- Rimozione di u truccu garantita
- Micca: Bustà u sapone di barra genericu
- Fate: Aduprate acqua tiepida
- Micca: Andate drittu per u pannu
- Fate: Dà un colpu à l'acqua micellare
- Micca: Andate l'uttellu pazzu
- Fate: Dà un giru à una spazzola di pulizia sonica
- Micca: Piantate à u to chin
- Fate: Pat asciugà cun un asciugamanu soffice
- Ùn: Over lavà
- Fate: Aduprate a quantità raccomandata
- Micca: Over exfoliate
- Detergenti da evità
- Fate: Finite cù un toner
- Micca: Miss moisturizing
- Fate: Pruvate cù a vostra rutina
- U vostru kit di strumentu di pulizia:
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Campà secondu ste regule per una pelle felice è calma
Sembrarà cum'è una di e rutine più simplici è simplici in u libru. Ma lavà a to fàccia richiede tempu è attenzione - è fà lu in a manera ghjusta puderia fà a differenza trà a pelle radiante è una fossa d'acne.
"Parechji credenu chì avete bisognu di lavà solu a faccia per rimuovere u truccu o quandu pare bruttu. In attualità, hè cunsigliatu di lavà a faccia duie volte à ghjornu ", dice a duttore Jennifer Haley, dermatologa certificata da Board da Scottsdale, Arizona.
Tuttavia, a quantità di volte chì lavate a vostra faccia pò esse menu impurtante chè cumu u travagliu hè fattu.
Ùn importa micca u vostru tipu di pelle, struttura, o cundizione attuale, u duttore Haley sottolinea chì una rutina di pulizia di notte hè particularmente impurtante.
"A rimozione di u maquillu, di a terra è di a sporcizia da u ghjornu aiuterà à preparà a pelle per u vostru regime di cura di a pelle, oltre à sustene a pelle in i so processi di rigenerazione è di rinnovu durante a notte", dice.
Prontu per un principiu pulitu? Segui questi fà è ùn fà micca da i dermatologi.
Fate: Primu sguassà tuttu u to truccu
Aduprate un detergente delicatu per fà u travagliu prima di cumincià à pulì in realtà - soprattuttu prima di dorme.
"I pori sò aduprati per purgà e tossine da a notte à a notte è s'elle sò intasate, tuttu serà sustinutu è parerà ingumbratu", dice u duttore Haley. FYI, questu hè applicatu à tutti i tipi di pelle, ancu sì avete abbastanza u stratu esterno resistente.
Rimozione di u truccu garantita
- Per i pori intuppati, pruvate u metudu di doppia pulizia. Questa rutina in dui passi usa l'oliu naturale (vale à dì u ricinu, l'oliva, u girasole) per caccià a sporcizia di u ghjornu è poi richiede un lavu dolce di a faccia per aiutà à lavà l'oliu.
- Immerge un tampone di cotone in acqua micellare, rimozione di trucco, o olii naturali per rimuovere u truccu intornu à l'ochji. Un tampone di cuttone vi aiuta à affruntà delicatamente e zone strettamente rivestite senza tirà nantu à a vostra pelle.
Micca: Bustà u sapone di barra genericu
A menu chì ùn sianu furmulati apposta per u visu, i saponi à barra ponu alterà u bilanciu di u pH di a pelle (chì permette di cresce più batteri è lieviti).
No surprise: I detergenti per u visu, in particulare i balsami detergenti, sò fatti per a pelle delicata.
"Ci hè una tendenza per e persone à circà quelli" spumanti ", perchè pensanu chì s'ellu ùn spuma ùn hè micca purificazione. Ma a sciuma pò effettivamente spugliare a vostra pelle d'olii più naturali ", dice u duttore Erum Ilyas, dermatologu certificatu da u rè di Prussia, in Pennsylvania.
Unu a cunferma, cuncludendu chì i tensioattivi (ciò chì permette à i detergenti di rompe l'oliu per chì l'acqua possa lavà a terra) impediscenu à e vostre molecule di a pelle di stà in ordine - naturali è sane.
Fate: Aduprate acqua tiepida
Dissipemu un mitu: I pori ùn sò micca porte. L'acqua calda ùn li apre micca, è l'acqua fredda ùn li chjude micca.
A verità hè chì a temperatura estrema di l'acqua pò causà irritazione perciò hè megliu aderisce à un mezu mezu. Ùn vulete micca vede a pelle arrossata in a vostra riflessione quandu fighjate.
Micca: Andate drittu per u pannu
Scrubbing pò spugliare a pelle di a so barriera protettiva naturale. U megliu modu per pulisce a pelle hè aduprendu e dite, almenu un minutu o dui.
"Per esfolià, cercate ingredienti in i vostri detergenti chì cuntenenu acidu salicilicu, acidu glicolicu, acidu latticu o enzimi di frutti", dice u duttore Haley.
"Lascià sti prudutti travaglià a so strada in a pelle per 60 à 90 secondi farà u travagliu, o eliminendu i pori è eliminendu e cellule morte di a pelle per furnisce una luminosità sana."
Fate: Dà un colpu à l'acqua micellare
Si tratta di acqua chì cuntene molecule di micelle chì si attaccanu à u truccu è à i detriti è li rompenu.
"Alcune persone, in particulare quelle chì ùn portanu micca u truccu, ponu scappà cù l'acqua micellare cum'è purificatore", dice u duttore Haley. "Se site in campeghju o in un locu senza acqua, l'acqua micellare pò pulisce a vostra faccia è ùn hà mancu bisognu di esse lavata".
Micca: Andate l'uttellu pazzu
"I studii mostranu a quantità di batteri chì si accumulanu nantu à e spugne di loofah hè a prova chì queste ùn puderebbenu esse una grande idea, a menu chì ùn siate meticulosi nantu à a pulizia costante in una soluzione di candeggina", dice Ilyas, chì raccomanda semplicemente di usà e vostre mani cum'è strumenti.
"Dopu tuttu, una volta chì avete acqua è sapone nantu à elli sò puliti".
Fate: Dà un giru à una spazzola di pulizia sonica
Tuttavia, a pelle grassa pò prufittà di a pulizia sonica, una tecnulugia chì utilizza pulsazioni dolci per pulisce i pori.
U Clarisonic hè un strumentu pupulare di pulizia sonica, cù parechji tippi di teste di spazzola per scopi diversi, da a luminosità à a riduzione di l'acne. Se avete a pelle sensibile, pudete vulete limità a frequenza cù questu strumentu, perchè pò irrità a vostra pelle.
Micca: Piantate à u to chin
A vostra linea di mandibula è u collu sò propensi à a sporcizia è l'accumulazione di detriti. È anu ancu bisognu d'amore.
Quandu dite à u vostru visu un massaghju di pulizia, frotte gentilmente e dita in un muvimentu ascendente per fà circulà a circulazione è incuraghjite a vostra pelle à stà stretta è alzata naturalmente.
Questu è dà a vostra faccia una pausa musculare necessaria da un ghjornu stressante.
Fate: Pat asciugà cun un asciugamanu soffice
U tempu di ripensà quellu seccu à l'aria. Lascià chì l'acqua gocciule in faccia ùn l'idrata micca; in fattu, quandu l'acqua si evapora, puderia purtà à a siccità.
Arricurdatevi di pichjà delicatamente cù un asciugamanu soffice, antimicrobiale, essendu estremamente prudente intornu à a zona sensibile sottu l'ochji, dopu avè finitu.
Ùn: Over lavà
«Spessu a ghjente si scorda chì sò ancu prubabili di lavassi a faccia in a duscia. Se lanciate altre routine di lavatu à u lavamanu duie volte à u ghjornu allora ne uttenite trè in [è] questu pò esse un pocu eccessivu ", dice u duttore Ilyas, aghjunghjendu chì quelli chì anu a pelle secca anu da cunsiderà taglià i lavati.
Fate: Aduprate a quantità raccomandata
Se vi dumandate perchè u vostru detergente ùn funziona micca cum'è prumessu (o cum'è elogiatu), verificate quantu state aduprendu. Per i detergenti splurge, ci pò esse a tentazione di aduprà menu di i raccomandati per allargà l'usu o risparmià soldi. Micca!
In casu di dubbitu, leghjite l'etichetta per truvà a quantità raccomandata. I prudutti passanu spessu per prove è prove per truvà a quantità più efficace (è sicura) per usu generale.
Micca: Over exfoliate
A vostra pelle hà una barriera naturale chì a pruteghja è l'aiuta à mantene l'umidità. Mentre aduprate una machja o un detergente cù perle puderebbenu sentite dolce u primu ghjornu, machjà troppu duru o aduprà sti prudutti ogni ghjornu pò dannà u stratu più esterno di a pelle.
Un segnu di eccessivu esfoliante hè l'ipersensibilità à a pelle. Questu pò causà irritazione, sblocchi, è ancu una sensazione pungente quandu si applica prudutti.
Attenti à i detergenti quotidiani chì sustenenu ingredienti esfolianti attivi cum'è acidi alfa-idrossi (lattichi, glicolici, frutti) è beta-idrossi acidi (salicilici, estratti di corteccia di salice) chì sò extra putenti per alluntanà a pelle.
Detergenti da evità
- savoni di bar
- prufumatu o tintu
- detergenti duri, spumanti
- detergenti esfolianti ogni ghjornu
Fate: Finite cù un toner
Ancu s'ellu ùn hè micca tecnicamente un passu in u lavatu di a faccia, parechji spessu mancanu l'impurtanza di ciò chì vene dopu: riequilibrà a vostra pelle.
I toner sò furmule leggere è liquide originariamente aduprate per resettà u pH di a vostra pelle in modu da pudè pruteghje si da batteri è danni. Avà parechji toner venenu cun benefici extra chì miranu preoccupazioni specifiche.
Cercate ingredienti cum'è:
- acqua di rosa, chì hà proprietà anti-invecchiamento
- camomilla, cunnisciuta per e so qualità calmanti
- àcitu salicilicu o hamamelis per luttà contr'à l'acne
Per appiicà toner, basta à mette un pocu nantu à una palla di cuttone chì scuprerete nantu à tutte e vostre zone di primura, cum'è una zona T grassa.
Micca: Miss moisturizing
In più di tonificà, assicuratevi chì aiutate a vostra pelle à esse idratata. Certi piacenu u sensu "strettu" dopu lavatu a faccia, ma hè in realtà un eccessu di siccità, secondu u duttore Ilyas.
«A to pelle pò cumincià à sentasi sensibile dopu, o ancu sbuchjulà o crepà. L'applicazione di una crema idratante prutegge a vostra pelle da un eccessivu asciuttu ".
Se a to pelle si sente in permanenza secca dopu à u lavatu, guardate à cambià di detergenti. Optate per un detergente dolce o detergente à base di oliu.
Fate: Pruvate cù a vostra rutina
Sperimentà è leghje - truvà persone cù tippi di pelle cum'è i vostri è pruvà e so rutine è i prudutti di u santu grail hè un modu di pruvà.
Per esempiu, e persone cù a pelle grassa truveranu lavà duie volte à ghjornu tene u so acne in cuntrollu. E persone chì ùn si occupanu micca di cura di a pelle o di maquillu ghjuranu solu per l'acqua (probabilmente perchè ùn anu mai dannatu a so barriera di a pelle cù acidi o esfolianti - è dinò, genetica).
Tuttu què hè per dì: lavà hè solu u primu è un passu per mantene u statu naturale di a vostra pelle. U restu dipende di tutti l'altri serumi, creme idratanti, nebbie, maschere facciali - a lista puderia cuntinuà per sempre - vulete usà. È u cibu chì manghjate, cumu si esercita, è induve mette a faccia (u vostru telefunu pò esse una cosa brutta).
Allora u megliu modu per determinà cumu duvete lavà a vostra faccia hè di capisce i vostri obiettivi di pulizia (rapida, à un passu, una volta à ghjornu?) È di limiti (tippu di pelle, pulizia di l'acqua, fascia di prezzu, ecc.) È andà da quì.
U vostru kit di strumentu di pulizia:
- Un detergente dolce, dolce, o dui (se vulete pulì doppiu)
- Una spazzola di pulizia sonica, sè avete a pelle grassa
- Tissu antimicrobiale per asciugà a faccia
- Facoltativu: acqua micellare per viaghjà è rimuovere u truccu
Kelly Aiglon hè ghjurnalista di vita è stratega di marca cun un focus speciale nantu à a salute, a bellezza è u benessere. Quandu ùn hè micca artighjanali una storia, pò generalmente esse truvata in u studio di ballu chì insegna Les Mills BODYJAM o SH'BAM. Ella è a so famiglia campanu fora di Chicago è a pudete truvà in Instagram.