Cumu uttene l'acqua da l'arechja
Cuntenutu
Un ottimu modu per rimuovere rapidamente l'accumulazione d'acqua da l'internu di l'arechja hè di inclinà a testa à u latu di l'arechja intasata, tene tanta aria cù a bocca è poi fà movimenti bruschi cù a testa, da a posizione naturale di l'arechja. testa vicinu à a spalla.
Un altru modu fattu in casa hè di mette una goccia di un mischju fattu cù parte uguale di alcolu isopropilicu è acetu di sidru di mela in l'arechja toccu. Una volta chì l'alcolu si evapora cù u calore, l'acqua in u canali di l'arechja si secca, mentre chì l'acitu hà una azzione protettiva contr'à e infezioni.
Ma se queste tecniche ùn funzionanu micca, pudete ancu pruvà altri modi cum'è:
- Pone a punta di un asciugamanu o carta in l'arechja, ma senza furzà, per assorbe l'acqua;
- Tirate l'arechja leggermente in parechje direzzioni, mentre si mette l'orechja intuppata in ghjò;
- Asciucate l'arechja cù un asciugacapelli, à a putenza minima è à pochi centimetri di distanza, per asciugà l'arechja.
Sì sti metudi ùn sò ancu efficaci, l'ideale hè di cunsultà un otorinolaringologu per caccià currettamente l'acqua è evità una infezione di l'arechja.
Quandu hè pussibule di caccià l'acqua, ma ci hè sempre u dulore in u canali di l'audizione, ci sò altre tecniche naturali chì ponu aiutà cumu applicà una compressa calda sopra l'arechja. Vede questu è altre tecniche chì aiutanu à alleviare u dolore di l'arechja.
Scuprite u video seguente per più cunsiglii per caccià l'acqua da l'arechja:
Cumu uttene l'acqua da l'arechja di u zitellu
U modu u più sicuru per caccià l'acqua da l'arechja di un criaturu hè di asciugà appena l'arechja cù un asciugamanu soffiu. Eppuru, se u zitellu cuntinueghja à sente si scomudu, purtatelu à u pediatra per impedisce u sviluppu di una infezzione.
Per prevene chì l'acqua entri in l'arechja di u zitellu, una bona punta hè, durante u bagnu, di mette un pezzu di cuttone in l'arechja per copre l'arechja è passà un pocu di vaselina nantu à u cuttone, cum'è u grassu prisente in a crema ùn lascia micca entra l'acqua facilmente.
Inoltre, ogni volta chì avete bisognu à andà in piscina o in piaghja, duvete mette un tappu per l'arechja per impedisce l'acqua d'entrà o mette un cappucciu di duscia sopra l'orechja, per esempiu.
Quandu andà à u duttore
Hè nurmale chì i sintomi di l'acqua in l'arechja cume u dolore o una diminuzione di l'audizione apparsu dopu à andà in piscina o duscia, tuttavia, s'elli cumpariscenu quandu u locu ùn hè micca statu in cuntattu cù l'acqua pò esse un segnu d'infezzione è, dunque , hè impurtante cunsultà un otorinolaringologu per identificà u prublema è inizià u trattamentu adattatu.
Inoltre, quandu u dulore s'aggrava assai prestu o ùn migliurà micca in l'ora di 24, un otorinolaringuistu deve esse cunsultatu, per identificà s'ellu ci hè un tipu d'infezzione è per inizià u trattamentu adattatu.