Chì hè a fatigue surrenale è cumu si tratta
Cuntenutu
- Principali sintomi
- Chì testi aiutanu à u diagnosticu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Trattamentu naturale cù e piante medicinali
A fatigue surrenale hè un termine adupratu per discrive a difficultà di u corpu per trattà cun alti livelli di stress per un bellu pezzu, causendu sintomi cum'è u dolore in tuttu u corpu, difficultà à cuncentrazione, u desideriu di manghjà alimenti assai salati o stanchezza persistente, ancu dopu à dorme bè.
Ancu se a fatigue surrenale ùn hè ancu ricunnisciuta cum'è una malattia da a medicina tradiziunale, parechji naturopati credenu chì stu tippu di fatica nasce quandu e ghiandole surrenali, chì sò sopra u renu, ùn riescenu micca à pruduce livelli adeguati di cortisol, causendu à u corpu più difficiule di trattà cù u stress è evità e so cunsequenze. Cunnosce tutti i rischi di alti livelli di stress è ansietà.
Di solitu, u trattamentu si face cù cambiamenti di stile di vita è abitudini alimentari, ma a supplementazione cù e piante medicinali pò ancu esse aduprata per aiutà à alleviare u stress in modu naturale.
Principali sintomi
I sintomi più cumuni di fatigue surrenale ponu include:
- Stanchezza eccessiva;
- Dolore in tuttu u corpu;
- Perda di pesu senza causa apparente;
- Diminuta pressione di sangue;
- Brama di cibu assai dolce o salitu;
- Sturdimentu frequente;
- Infezzioni recurrenti, cum'è a gripe o i friddi.
Inoltre, hè ancu abbastanza cumunu a sensazione di aumentà l'energia à a fine di a ghjurnata, chì accade per via di livelli micca regulati di cortisolu, chì ponu causà spichi in a prima sera, chì pò causà insonnia.
Chì testi aiutanu à u diagnosticu
Ùn ci sò ancu testi capaci di dimustrà a fatica surrenale, in ogni modu, u duttore o naturopata pò suspettà sta diagnosi attraversu i sintomi è a storia clinica di ogni persona.
In parechji casi, hè sempre cumunu per u duttore urdinà parechje prove di laburatoriu per identificà s'ellu ci hè un'altra malattia chì pò esse causante di i sintomi.
Cumu hè fattu u trattamentu
A forma principale di trattamentu per a fatigue surrenale hè di aduttà boni abitudini di u ghjornu, in più di manghjà in bona salute. Cusì, alcune abitudini impurtanti per alleviare i sintomi sò:
- Participà à attività di divertimentu, cum'è ghjardinaghju, yoga, ginnastica o ballu;
- Minimizà e fonti di stress fisicu, emotivu o psiculugicu. Eccu alcune tecniche per riduce u stress è l'ansietà;
- Dormi 8 ore à notte, o trà 7 à 9 ore;
- Evite l'alimenti cù assai zuccheru, cume torte, bibite analcoliche o dolci;
- Evite l'alimenti ricchi di grassu, cum'è l'alimenti fritti, salcicce o casgi grassi;
- Diminuisce u cunsumu d'alcol, sopratuttu à a fine di a ghjurnata.
Inoltre, i naturopati spessu indicanu ancu l'usu di supplementi cù estratti di piante medicinali, per aiutà à u rilassamentu è a riduzione di i livelli di stress.
Trattamentu naturale cù e piante medicinali
E piante medicinali devenu, se hè pussibule, esse aduprate in forma di supplementi chì a concentrazione di i so ingredienti attivi hè assai più alta di qualsiasi tè o infuzione, cù effetti più veloci. Alcune di e piante più usate sò:
- Licorice: 1 à 4 grammi, 3 volte à ghjornu;
- Ashwagandha: 2 à 3 grammi, 2 volte à ghjornu;
- Panax ginseng: 200 à 600 mg per ghjornu;
- Rhodiola rosea: 100 à 300 mg, 3 volte à ghjornu.
Stu tipu di supplementu deve esse sempre guidatu da un naturopata, postu chì ci sò alcune piante chì sò contraindicate per e donne in gravidanza o anziani, è ponu ancu avè interazioni cù alcuni medicamenti aduprati, per esempiu.