Avemu Fiascatu Quandu Si tratta di Cumpassione, Ma Perchè?
![الكلمات الأخيرة للطيارين قبل سقوط طائراتهمThe last words of the pilots before their aircraft crashed](https://i.ytimg.com/vi/RSR3BTWt3pE/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
- Perchè alcune persone o alcune situazioni traumatiche ricevenu più cumpassione di l'altri?
- Perchè a cumpassione hè cusì impurtante, ma cusì sfida?
- Cumu pudemu diventà più compassionevuli?
- Eccu 10 manere di fà cumpassione:
Affruntà qualcosa cum'è un abortu spurtivu o un divorziu hè intensamente dulurosu, ma ancu di più quandu ùn avemu micca u sustegnu è l'assistenza chì avemu bisognu.
Cinque anni fà u maritu di Sarah * hà sanguinatu davanti à l'ochji mentre 40 duttori anu pruvatu à salvallu. I so figlioli avianu 3 è 5 anni à l'epica, è st'eventu di vita subitu è traumaticu hà fattu girà u so mondu à capu in ghjò.
Ciò chì hà fattu ancu peghju hè chì Sarah ùn hà ricevutu nisun sustegnu da a famiglia di u maritu è un sustegnu assai minimu da i so amichi.
Mentre i so cuniori ùn anu pussutu capisce u dulore è e lotte di Sarah, l'amichi di Sarah parevanu tene a so distanza da a paura.
Parechje donne lasciavanu un pastu nantu à u so porch, si lampavanu à a so vittura è si alluntanavanu u più prestu pussibule. Mancu nimu hè entrutu in casa soia è hà passatu u tempu cun ella è i so zitelli. Soprattuttu hà adduluratu sola.
Georgia * hà persu u so travagliu ghjustu nanzu u Ringraziamentu di u 2019. Una mamma sola cù genitori morti, ùn avia nimu chì a cunfortessi veramente.
Mentre i so amichi sò stati verbalmente solidali, nimu hà offertu di aiutà cù a cura di i zitelli, di mandà i so dirigenti di travagliu, o di dà un sustegnu finanziariu.
Cum'è l'unicu fornitore è caregiver per a so figliola di 5 anni, Georgia ùn avia "micca a flessibilità di vultulà". Attraversu a tristezza, u stress finanziariu è a paura, Georgia hà cucinatu pasti, purtatu a so figliola à a scola, è curatu per ella - tuttu da sola.
Eppuru, quandu Beth Bridges hà persu u so maritu di 17 anni da un attaccu di core subitu è massiccia, l'amichi si sò immediatamente avvicinati per mostrà u so sustegnu. Eranu attenti è primurosi, purtendu li u so cibu, purtendula fora per manghjà o per parlà, assicurendu si di fà eserciziu, è ancu riparendu i so aspersori o qualsiasi altri elementi chì avianu bisognu di riparazione.
Li anu permessu di pienghje è di pienghje in publicu - ma ùn li anu micca permessu di pusà in casa soia sola isolata cù i so sentimenti.
Chì era u mutivu chì Ponti hà ricevutu più cumpassione? Pò esse perchè Bridges era in un stadiu assai diversu in a so vita di Sarah è Georgia?
U circondu suciale di i Ponti cuntene amichi è culleghi chì avianu più sperienza di vita, è parechji avianu ricevutu u so aiutu durante e so proprie sperienze traumatiche.
Tuttavia, Sarah è Georgia, chì anu avutu traumatisimi mentre i so figlioli eranu in scola materna, avianu un circulu suciale pienu d'amichi più ghjovani, assai chì ùn avianu ancu avutu un traumu.
Era solu troppu duro per i so amichi menu sperimentati per capisce e so lotte è sapè di chì tippu di sustegnu avianu bisognu? O eranu l'amichi di Sarah è Georgia incapaci di dedicà u tempu à i so amichi perchè i so zitelli anu dumandatu a maiò parte di u so tempu è attenzione?
Induve hè a disconnessione chì li hà lasciatu per contu soiu?
"U traumu hà da vene à tutti noi", hà dettu u duttore James S. Gordon, fundatore è direttore esecutivu di u Centru per a Medicina Mente-Corpu è autore di u libru "A Trasfurmazione: Scuprite l'inseme è a guarigione dopu à u traumu".
"Hè fundamentale per capisce chì hè una parte di a vita, ùn hè micca fora di a vita", hà dettu. «Ùn hè micca qualcosa di stranu. Ùn hè micca qualcosa di patologicu. Hè solu una parte dulurosa di a vita di tutti prima o poi ".
Perchè alcune persone o alcune situazioni traumatiche ricevenu più cumpassione di l'altri?
Sicondu i sperti, hè una cumbinazione di stigma, mancanza di capiscitura è paura.
U pezzu di stigma pò esse u più faciule da capisce.
Ci sò certe situazioni - cum'è un zitellu cù un disordine di dipendenza, un divorziu, o ancu una perdita di travagliu - induve altri ponu crede chì a persona in qualche modu hà causatu u prublema stessa. Quandu credemu chì hè a so colpa, simu menu propensi à offre u nostru sustegnu.
"Mentre chì l'estigma hè un pezzu perchè qualcunu ùn pò micca riceve cumpassione, certe volte hè ancu una mancanza di sensibilizazione", spiega u duttore Maggie Tipton, PsyD, u supervisore clinicu di i servizii di traumu in i Centri di Trattamentu Caron.
"A ghjente ùn pò micca sapè cumu fà una cunversazione cù qualchissia chì sperimenta un traumu o cumu offre un sustegnu. Pò dassi chì ùn ci hè micca tanta cumpassione quandu a realità hè chì ùn sanu micca cosa fà ", hà dettu. "Ùn anu micca l'intenzione di esse senza cumpassione, ma l'incertezza è a mancanza d'educazione portanu à menu sensibilizazione è capiscitura, è dunque a ghjente ùn ghjunghje micca per sustene a persona chì sperimenta un traumu".
È po ci hè a paura.
Cum'è una ghjovana veduva in un picculu subborgu chic di Manhattan, Sarah crede chì l'altre mamme in a scola materna di i so figlioli anu mantenutu a so distanza per via di ciò ch'ella riprisentava.
"Sfurtunatamente, ci era solu trè donne chì anu manifestatu cumpassione", hà ricurdatu Sarah. "U restu di e donne in a mo cumunità si sò alluntanate perchè eru u so peghju incubo. Aghju ricurdatu à tutte ste giovani mamme chì i so mariti puderianu cascà morti à ogni mumentu ".
Queste paure è ricordi di ciò chì puderia accadere sò perchè parechji genitori sperimentanu spessu una mancanza di compassione quandu sperimentanu un aborto spontaneu o a perdita di un zitellu.
Ancu se solu circa u 10 per centu di e gravidanze cunnisciute finiscenu in aborto spontaneu, è a percentuale di mortalità di i zitelli hè cascata drammaticamente dapoi l'anni 1980, esse ricurdatu chì questu puderebbe accade per elli rende l'altri à scappà da u so amicu in lotta.
Altri ponu teme chì, perchè sò incinte o u so figliolu hè vivu, mostrendu un sustegnu ramenterà à u so amicu ciò chì anu persu.
Perchè a cumpassione hè cusì impurtante, ma cusì sfida?
"A cumpassione hè cruciale", hà dettu u duttore Gordon. "Riceve una sorta di cumpassione, una spezia di capiscitura, ancu s'ella hè solu a ghjente presente cun voi, hè veramente u ponte di ritornu à una parte maiò di l'equilibriu fisiulogicu è psiculogicu".
"Qualchissia chì travaglia cù persone traumatizate capisce l'impurtanza cruciale di ciò chì i psiculoghi suciali chjamanu supportu suciale", aghjunse.
Sicondu u duttore Tipton, quelli chì ùn ricevenu micca a cumpassione ch'elli anu bisognu si sentenu solitamente. Luttà per un tempu stressante spessu face chì e persone si ritirinu, è quandu ùn ricevenu micca sustegnu, rinforza u so desideriu di ritirà si.
"Hè devastante per una persona se ùn ottenenu micca u livellu di cumpassione chì necessitanu", hà spiegatu. "Cuminciaranu à sentasi più soli, depressi è isolati. È, anu da cumincià à ruminà nantu à i so penseri negativi nantu à elli stessi è a situazione, a maiò parte di i quali ùn sò micca veri ".
Allora se sapemu chì un amicu o un membru di a famiglia si batte, perchè hè cusì difficiule di sustene li?
U duttore Gordon hà spiegatu chì mentre alcune persone rispondenu cun empatia, altri rispondenu distanziandosi perchè e so emozioni li superanu, lascenduli incapaci di risponde è aiutendu a persona in bisognu.
Cumu pudemu diventà più compassionevuli?
"Hè impurtante di capisce cumu rispundimu à l'altri populi", hà cunsigliatu u duttore Gordon. "Mentre ascultemu l'altra persona, duvemu prima sintonizà ciò chì accade in realtà cun noi stessi. Avemu bisognu di nutà chì sentimenti suscita in noi è esse cuscenti di a nostra risposta. Dopu, duveriamu rilassà è girà versu a persona traumatizata ".
"Quandu vi focalizate nantu à elli è a natura di u so prublema, truverete cumu si pò esse utile. Spessu, solu esse cù l'altra persona pò esse abbastanza ", hà dettu.
Eccu 10 manere di fà cumpassione:
- Ammette chì ùn avete mai avutu a sperienza prima è ùn pudete micca imaginà cumu deve esse per elli. Dumandateli ciò chì anu bisognu avà, poi fate lu.
- Se avete avutu una sperienza simile, ricordate di mantene u focu annantu à sta persona è i so bisogni. Dì qualcosa cum'è: "Mi dispiace cusì chì duvete passà per questu. Ci ne simu passati dinò, è se vulete parlà ne à un certu mumentu, seraghju felice. Ma, chì avete bisognu avà? "
- Ùn li dite micca di chjamà si anu bisognu di qualcosa. Hè goffu è scomudu per a persona traumatizata. Invece, dite ciò chì vulete fà è dumandate chì ghjornu hè u megliu.
- Offre à guardà i so figlioli, trasportà i so figlioli versu o da una attività, fà shopping di alimentari, ecc.
- Esse prisente è fate cose urdinarie cum'è fà una spassighjata inseme o vede un filmu.
- Relaxate è sintonizate ciò chì passa. Rispondi, poni dumande, è ricunnosce a stranezza o a tristezza di a so situazione.
- Invita li à raghjunghje si o a to famiglia in una surtita di fine di settimana per ùn esse soli.
- Mette un ricordu in u vostru calendariu per chjamà o mandà un SMS à a persona ogni settimana.
- Resistite à a tentazione di pruvà e risolve li. Esse quì per elli cum'è sò.
- Se crede chì anu bisognu di cunsiglii o di un gruppu di supportu, aiutali à truvà unu induve ponu fà scuperte nantu à se stessi, amparà tecniche di autocura, è avanzà.
* I nomi sò cambiati per prutege a privacy.
Gia Miller hè un ghjurnalistu, scrittore è narratore freelance chì copre principalmente a salute, a salute mentale è i genitori. Ella spera chì u so travagliu ispiri conversazioni significative è aiuta l'altri à capisce megliu vari prublemi di salute è di salute mentale. Pudete vede una selezzione di u so travagliu quì.