Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 25 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
L'innamurà di u vostru maritu mi ferisce ancu - Vita Di Vita
L'innamurà di u vostru maritu mi ferisce ancu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Da Alex Alexander per YourTango.com

Sò di u mo amatu è u mo amatu hè mio. Stemu à pusà di fronte unu à l'altru in a cena Greasy Spoon, ghjunghjendu sopra u tavulinu per toccà e mani, accarezzendu i pollici cù a tenerezza di un violinista. Ci tocca à toccu, sempre toccu. Scherzemu è ridimu, parlemu, pusemu in pura adorazione. Cunnoscu ogni centimetru di a so faccia è cunnosce ogni centimetru di mè. Aghju cumandatu u so manghjà (una cialda belgica nantu à u latu dolce, un piattu di pancetta croccante) è ellu cumanda a moia (una corta pila, senza butiru, una ciotola di frutti, una parte di pancetta croccante in più). Sedemu, inseme in u nostru amore, gustendu ogni siconda.

Una vittura tira fora è ghjustifica u so sguardu suttanu. U sguardu ferma un pocu troppu longu. A coppia in vittura entre è seguita ogni muvimentu. Si ponenu dui cabine daretu à noi. Fighja una stonda, poi strappa e mani da u tavulinu. U divot in u so anellu chjappà a luce, ricurdendu mi di a tortura chì aghju spessu spessu quandu simu inseme. Si imbuffa in a so stacca, prestu da a paura, è si lampa a banda di nozze in platinu torna nantu à u ditu. U mo core hè in furia. Avemu a fattura è paghemu per u nostru cibu inaccabatu. Fora, si scusa. Ùn dicu nunda è cunduciu in casa solu in lacrime.


Più da YourTango: 6 Modi U Matrimoniu di u Ghjornu Modernu hè una vergogna (sicondu un poliamuristu)

Puderete pensà chì dopu à trè anni di appuntamentu cù un omu maritatu, avissi abituatu à questu.

Ma pichja quantunque quant'è a prima volta chì avemu scontru cù un parente soiu è aghju avutu à "piattà mi daretu à l'aranci" in a buttrega. In verità, questu era un casu pocu frequente. Forse chì hà fattu peghju? Ùn aghju mai sapè di sicuru. Pensu chì a culpa hè a meia. Se ùn avessi mai lasciatu chì e cose avanzessinu, ùn senteraghju micca u dannu tirendu nantu à e mo corde quandu aviamu bisognu di mascherà a nostra relazione o di sente a ghjelusia quandu era andatu in casa da a so moglia, cum'è sempre.

Allora perchè l'aghju fattu? Perchè qualcunu a face? À u principiu di tuttu, i vantaghji di a situazione natavanu felice in a mo mente. Imagine a libertà! Imagine l'assenza di rispunsabilità impegnata! Eru una donna sicura, sicura è ùn era micca disposta à cumprumette a mo vita per una relazione è tuttu ciò chì vene cun ella. Cum'è a maiò parte di e donne muderne, sentia chì avia solu bisognu di un omu per una cosa, è un stile di vita accoppiatu ùn era micca quella cosa. Allora aghju pensatu, quale hè megliu chè un omu maritatu? Inoltre, un omu maritatu cù zitelli! Hà avutu e so rispunsabilità cù a so moglia è a famiglia. Ùn ci sarebbe micca dopu a mattina scomodi, nè telefunate custanti nè testi. Puderia avè tuttu u spaziu chì vulia è ùn senteraghju nisuna lagnanza da a so fine. Saria faciule è senza stress.


Ma ciò chì hà cuminciatu cum'è una relazione semplice, senza corde (o almenu l'illusione di unu) hà evolutu in assai di più. Ùn pudete mai avè u to pastellu è manghjà ancu. Forse era a scossa di l'elettricità chì sentiamu tramindui quandu avemu scontru è stringhjimu a manu per primu o forse era a nostra comprensione reciproca di i prublemi di l'altru. In ogni modu, avemu crisciutu à cunfidassi unu di l'altru. Simu diventati l'aiutu di l'altru quandu unu di noi avia bisognu di supportu. È l'amicizia casuale-cù-benefici si trasforma in una relazione affettuosa è affettuosa. Puderaghju vede l'aurora ballà in i so ochji quand'ellu m'hà vistu, è pudia vede u scintillante in u mio. Ci cunniscimu dentru è fora, a nostra vita hè cusì intrecciata chì eramu difficiuli di distingue.

Più da YourTango: Yikes! 7 Indizi GIANTANTI A Vostra Relazione hè Cundannata

Ma ùn aghju micca contatu nantu à e trappule di stu tippu di relazione.

Pensu chì aghju avutu tuttu capitu. Ùn m'aspittava micca di cresce per avè bisognu di ellu. Ùn m'aspittava micca di mancallu quandu ùn eramu micca inseme, ùn m'aspittava micca di diventà cusì attaccatu à i so figlioli chì si sentenu cum'è famiglia, è di sicuru ùn m'aspittava micca di innamurà. O per ellu innamurà mi. Ciò chì pensu chì puderia esse qualcosa di simplice hè finitu per esse un fattore di stress. Avemu avutu da piattà. U nostru tempu inseme era in permanenza tagliatu per chì a so moglia ùn la scuprissi. Eru invidiosu è arrabbiatu è innamuratu in furia, è à le volte, cusì feritu ùn pudia à pena stà. Odiu esse u sicondu in linea, eppuru era. Mi diceria grandi storie nantu à cume seriamu inseme à tempu pienu un ghjornu. L'abbandunaria è esse cun mè. Una piccula parte di mè u cridia, ma u restu di mè a sapia megliu. Eppuru, sò statu. Avemu avutu una cunnessione cusì intensa chì eru cunvintu chì campà senza ellu sarebbe tantu peghju cà suppurtà l'agunia di sparte u mo omu. Cum'è a maiò parte di tuttu u restu di a mo vita, a nostra relazione hè diventata puntuata da i testi di e canzoni chì aghju avutu a descrizione di a nostra situazione.


Sugarland, "Stay": Hè troppu dulore per avè da suppurtà / per amà un omu chì avete da sparte. I Wreckers, "Lascià i Pezzi": Dici chì ùn mi vulete micca fà male, ùn vogliu micca vede e mo lacrime / allora perchè stai sempre quì quì chì mi guarda annegà ... Ùn ti decidi micca / mi stai uccidendu è perdendu u tempu. Nickel Creek, "Avissi avutu cunnisciutu megliu": U vostru amore hà significatu guai da u ghjornu chì avemu scontru / avete vintu ogni manu, aghju persu ogni scumessa. Zac Brown Band, "Colder Weather": È si dumanda se u so amore hè abbastanza forte da fà lu stà / Hè risposta da i fanali di coda / Brillante attraversu u vetru di a finestra.

À sente li mi hà fattu sente megliu. Mi hà rassicuratu chì qualchissia passessi e stesse cose ch'e aghju fattu, chì ùn eru micca solu in a mo tortura. Ma ancu attraversu a musica, pudia sente chì e cose cumincianu à sfondassi. Aghju cuminciatu à ossessionà a so vita cun ella. Chì facianu ? Induve andavanu ? Si divertia più cun ella chè cun mè? Chì ci era cusì bellu in ella quantunque? U nostru amore per l'altri hè stata forte, ma a relazione s'era colapsata. Sapiu ciò chì devu fà, quant'è aghju provatu à ignurallu.

Più da YourTango: The Smokin 'Hot Night My Husband And I Pretended To Be Strangers

In una sera di marzu senza calore, l'aghju finita.

U fretu avia lasciatu l'aria è a primavera entrante m'hà riempitu di u putere è di a motivazione per fà a cosa più dura chì sapia chì avia bisognu di fà. E mo lacrime sò cascate prestu cum'è a prima timpesta di l'annu.

"Chì dici?" mi dumandò. "Pensu chì mi rompe cun voi", aghju dettu.

"Forse duvete pensà à questu più", hà pressatu. Li aghju dettu: "Ùn ghjunghjeraghju à nisuna conclusione diversa. Hè finita".

È era questu. Ùn ci era micca pompa è circustanza. Solu a verità fridda. Avemu parlatu pocu à pocu pressu in i prossimi ghjorni è hè andatu finalmente à nisuna cumunicazione. In silenziu, u mo mondu era finitu. Aghju rinunziatu à l'amore, à a vita. Sò statu in lettu tuttu u ghjornu è ùn aghju micca manghjatu. I mo amichi è a famiglia sò stati bloccati. Ùn sapianu micca ciò chì si passava; tuttu ciò ch'elli sapianu era a mo depressione apparentemente inutile. Aghju andatu avanti è avanti per travaglià trà discussioni di cunsigliu, abbracci tentativi è tentativi di furzà mi à manghjà. In fine, eru sempre rottu. L'unicu peghju chè avè quellu pesu pesu solu hè di purtallu da te.

Più da YourTango: 10 Domande cruciali U vostru Futuru Maritu DEVE esse capace di risponde

E poi chjamò.

Mi vulia sapè chì a so moglia sapia tuttu. Chì m'hà amatu è ùn puderia micca funziunà senza mè. Ma ùn era micca prontu. Puderaghju aspittà, per piacè. Avia bisognu di mè. Seria cun mè quandu i so figlioli cumincianu à a scola di novu. Seria cun mè in settembre. Iè, di sicuru aspittaraghju. Era u mo amore.

I mesi successivi eranu un turbulente di euforia è dubbitu. Eramu inseme guasi ogni ghjornu, cum'è inseme cum'è una relazione piatta vi permette di esse. Hà parlatu di sogni à longu andà, di a nostra futura casa è di i viaghji chì piglieremu è di avè figlioli à a fine. U mo core ne bramava è vulia fidallu. U mo cervellu sapia megliu. Mi sò pusatu accantu, attaccatu à a speranza, è u fighjava cum'ellu cumprava mobuli novi cù a so moglia. Hanu una vittura nova. Hà pigliatu un paisaghjistu è hà cuminciatu à riparà a so casa. Sò diventatu da un lunedì à venneri, nove à cinque amiche. Per quelle quaranta ore à settimana chì a so moglia travagliava, era mio. Mi hà amatu è m'hà veneratu è hà parlatu di u nostru avvene. Ma settembre hè ghjuntu è settembre hè passatu. U sole è a luna cullavanu è cascavanu. È eru sempre solu.

M'hà dettu chì seremu inseme in settembre. Allora ogni primu di settembre, aghju aspittatu. Vò in a listessa cena di Cucchiaia Grassa è l'aspettu. Per u mo amore. È cù l'anni chì passanu, a mo speranza ùn diminuisce micca. Resta ingenuamente forte. Forse un ghjornu, dopu à tuttu u tempu persu, mi uniscerà è u mo sittembri vene.

Più da YourTango: 5 REALE (È Assolutamente Scandalizante) Ragioni chì l'omi assumenu Prostitute

Questu articulu hè apparsu inizialmente cum'è Sò l'altra donna è chì amate u vostru maritu mi face male, troppu in YourTango.com

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

Epatite Fulminante: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Epatite Fulminante: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'epatite fulminante, cunni ciuta ancu cum'è fallimentu epaticu fulminante o epatite acuta evera, curri ponde à una grave infiammazione di u fegatu in e per one chì anu un fegat...
Pressione alta in l'anziani: cumu identificà, valori è trattamentu

Pressione alta in l'anziani: cumu identificà, valori è trattamentu

A pre ione anguigna alta in l'anziani, cunni ciuta cientificamente cum'è iperten ione, deve e e cuntrullata ogni volta chì hè rilevata, chì a pre ione anguigna alta in et&#...