Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Шпатлевка стен и потолка. З способа. Какой самый быстрый?
Video: Шпатлевка стен и потолка. З способа. Какой самый быстрый?

Cuntenutu

E fasi di u travagliu nurmale si producenu in modu continuu è, in generale, includenu a dilatazione di u cervice, u periodu di espulsione è a surtita di a placenta. Generalmente, u travagliu principia spontaneamente trà 37 è 40 settimane di gestazione, è ci sò segni chì indicanu chì a donna incinta entrerà in travagliu, cume l'espulsione di u tappu mucosu, chì hè a surtita di un liquidu gelatinoso., Rosa o brunastru attraversu a vagina è a rottura di u saccu d'acqua, chì hè quandu u fluidu amnioticu trasparente cumincia à esce.

Inoltre, a donna incinta cumincia à avè cuntrazioni irregulari, chì s'intensificheranu, finu à ch'elli diventanu regulare è cù intervalli di 10 in 10 minuti. Amparate à identificà e cuntrazioni.

Dunque, quandu a donna incinta hà sti sintomi, deve andà in ospedale o in maternità, chì a nascita di u zitellu hè vicina.

1a Fase - Espansione

U primu stadiu di u partitu hè carattarizatu da a presenza di cuntrazzioni è u prucessu di dilatazione di u collu di l'utru è di u canali di nascita finu à chì righjunghji 10 cm.


Sta fasa hè divisa in latenti, in quale a dilatazione cervica hè menu di 5 cm è hè carattarizata da un aumentu graduale di l'attività uterina, a presenza di cuntrazzioni uterine irregulari è un aumentu di e secrezioni cervicali, cù perdita di tappu mucosu, è attivu, in quale a dilatazione hè più grande di 5 cm è a donna cumencia à prisentà cuntrazioni regulare è dulurose.

A durata di a prima fase di u travagliu pò varià da donna à donna, tuttavia dura in media da 8 à 14 ore. Durante questu periodu, hè cumunu per e donne chì sperimentanu u dolore per via di contrazioni, chì diventanu più regulare è cun un intervallu più cortu trà l'altru cum'è una dilatazione più grande di u cervice è u canale vaginale hè verificata.

Cosa da fà in questa tappa: À questu stadiu, a donna incinta deve andà à a maternità o l'ospedale per riceve assistenza da i prufessiunali sanitari. Per riduce u dulore, a donna incinta deve inspirà lentamente è prufundamente durante ogni cuntrazzione, cum'è s'ellu fessi un odore di fiore è esalassi cum'è se soffiava una candela.


Inoltre, pudete camminà pianu pianu o cullà e scale, postu chì aiuterà u fetu à pusiziunassi per sorte è, se a donna hè chjinata, pò girà versu u latu sinistro, per facilità una ossigenazione migliore di u fetu è riduce u dolore . Scopre altri modi naturali per induce u travagliu.

À l'uspidale, durante a prima tappa di u travagliu, u toccu vaginale si face ogni 4 ore per accumpagnà a dilatazione è incuraghjisce i muvimenti in pusizione verticale. Inoltre, in u casu di e donne chì sò à pocu risicu di necessità di anestesia generale, l'ingestione di fluidi è di alimenti hè permessa.

2a Fase - Espulsione

A fase attiva di u travagliu hè seguitata da a fase di espulsione, in cui u cervice hà ghjuntu a so dilatazione massima è inizia a fase di u periodu di espulsione, chì pò piglià trà 2 è 3 ore.

U principiu di a fase di espulsione hè chjamatu periodu di transizione, chì hè relativamente cortu è abbastanza dulurosu è u cervice acquista una dilatazione trà 8 è 10 cm à a fine di u periodu. Quandu una dilatazione adeguata hè verificata, a donna deve cumincià à applicà forza per a discendenza di a presentazione fetale. Inoltre, a pusizione per a consegna pò esse scelta da a donna incinta, basta chì sia còmoda è chì favurizeghja a seconda fase di u travagliu.


Cosa da fà in questa tappa: Durante sta fase, a donna deve seguità l'istruzzioni date à ella per facilità u partu. Cusì, si raccomanda à a donna di fà u muvimentu di spinta seguendu a so propria spinta, in più di mantene a respirazione cuntrullata.

Durante sta fase, alcune tecniche per riduce u traumu in u perineu ponu esse ancu eseguite, cume u massaggio perineale, cumpresse calde o prutezzione perineale cù e mani. A pressione manuale nantu à u cervice o l'episiotomia ùn hè micca raccomandata, chì currisponde à fà un tagliu chjucu in u perineu per facilità a nascita.

Ancu se l'episiotomia hè una pratica ricorrente, a so prestazione ùn hè micca raccomandata in donne chì ùn anu nisuna indicazione, hè perchè i benefici di sta tecnica sò contraddittori è ùn ci hè abbastanza evidenza scientifica, in più di u fattu chì hè statu osservatu chì e prestazioni di sta prucedura ùn prumove micca di modu regulare a prutezzione di u pianu pelvicu è currisponde à a causa principale di dulore, sanguinamentu è cumplicazioni durante è dopu a consegna.

3a Fase - Cunsegna: Consegna di u placenta

A fasa di cunsegna hè a fase 3 di u travagliu è si faci dopu à a nascita di u zitellu, essendu caratterizata da a surtita di a placenta, chì pò parte spontaneamente o esse rimossa da u duttore. Durante sta fase, l'ossitocina hè generalmente amministrata, chì hè un ormone chì favurisce u travagliu è a nascita di u zitellu.

Cosa da fà in questa tappa: In questa fase, dopu a nascita di u zitellu, a squadra di ostetricia è infermiera farà una valutazione generale di a donna, in più di eseguisce una trazione cuntrullata di u cordone ombelicale.

Dopu a nascita è in mancanza di segni di cumplicazioni in a mamma o in u zitellu, u neonatu hè messu in cuntattu cù a mamma per chì a prima allattatura sia fatta.

Populatu Oghje

Osteoporosi

Osteoporosi

Riproduce u video di alute: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200027_eng.mp4Chì hè que tu? Ripruduce u video di alute cù a de crizzione audio: //medlineplu .gov/ency/video /mov/200027_e...
Stà luntanu da l'asma

Stà luntanu da l'asma

Hè impurtante di apè chì co e aggravanu u vo tru a ma. Que i ò chjamati a ma "trigger ". Evità li hè u vo tru primu pa u per ente i megliu.E no tre ca e ponu av...