9 Modi Puderete Fat Fat Vergogna à Qualcunu in Palestra
Cuntenutu
- "Sì cusì inspirante!"
- "Aghju paura di finisce cum'è tè".
- "Ugh, nimu vole vede què! Ùn duverebbe micca purtallu".
- "Avete pruvatu sta nova dieta?"
- "Ié, travagliate quellu grassu / culo / cosce / panza!"
- "Probabilmente duvete principià cù a caminata nantu à u tapis roulant."
- "Sò cumplettamente cumu ti senti, mi fa vergogna magra".
- "Balena". "Grassa". "Odiosu". "Scaricate nantu à a sucità".
- Rivista per
Avemu vistu grassi vergugnosi in ogni locu-da i rapporti di stampa chì presentanu ritratti di "fatties senza capu" à i duttori discriminendu contr'à i pazienti in sovrappesu à un gruppu chjamatu Overweight Haters Ltd., chì distribuisce carte insultanti à e persone chì ritenu troppu grandi. (Iè, hè veramente accadutu.)
Dopu ci sò i slights sottili chì e persone più grandi sopportanu: l'aspettu di u disprezzu, u nome di chjamà, a mancanza di qualcosa di carine in dimensioni più. Hè crudele, demoralizante, è ùn aiuta micca: a ricerca mostra chì a vergogna di e persone ùn "inspira" micca per perdiri pesu - è pò ancu avè l'effettu oppostu. (U Vergogna Grassa Puderia Distrughje u vostru Corpu.)
Ùn simu fan di a vergogna, in alcuna di e so forme. È un locu chì duverebbe sicuramente esse una zona senza ghjudiziu? A palestra. Eppuru, assai donne evitanu a palestra perchè anu preoccupatu ch'elli ùn si metteranu micca o temenu di esse burlati.
Per aiutà à fà a palestra un spaziu sicuru per ogni corpu, avemu dumandatu à i lettori di sparte i cumenti ch'elli anu ricevutu da altri atleti chì li anu fattu sentenu menu di grande.
"Sì cusì inspirante!"
Mentre chì questu pò esse cumplementarii nantu à a superficia - quale ùn vole micca ispirà l'altri ? - L'implicazione sottostante hè chì a persona face qualcosa inusual o superhuman. È travaglià fora mentre u sovrappesu ùn deve esse nè. Hè ancu peggiu quandu sta dichjarazione hè seguita cù una "ragione" chì centra in u corpu di a persona. Trè esempi Jessie Ford, 31, da Denver, CO; Emily Erikson, 34 anni, di Seattle, WA; è Fernanda Espinosa, 22 anni, da New York, NY, ci hà datu: "Perchè ùn vi interessa micca chì tutti ti fighjanu" (sò?); "perchè continuate à vene ogni ghjornu ancu se ùn perdite micca pesu" (forse perde pesu ùn hè micca u scopu!); o "perchè mi ricurdate perchè aghju bisognu di travaglià" (zittu. Zittu. Avà.).
"Aghju paura di finisce cum'è tè".
Nuddu vole esse trattatu cum'è un racontu cautionary. Nova Larson, 38 anni, di Burnsville, MN, sparte cumu una zitella di età universitaria s'hè avvicinata mentre ella alzava pesi è li hà dettu in pianu: "Aghju a paura di parè cum'è voi, senza offesa". Um, questa hè a definizione di offensiva. È ghjustu chjaru significa.
"Ugh, nimu vole vede què! Ùn duverebbe micca purtallu".
Activewear pò esse difficiule per una zitella di ogni taglia per navigà. Mustrate troppu pelle è pudete esse chjamatu slut; vistiti in tees larghi è site sciaticu. Ma e donne più grandi anu ancu più aspettative da luttà. "M'anu dettu di purtà abiti di allenamentu menu rivelatori perchè a mo misura ingrossa a ghjente", dice Ame 'Karoly, 26 anni, da Hattiesburg, MA. Leah Kinney, 32 anni, di Minneapolis, MN, aghjusta chì un stranieru in a palestra li hà dettu di scaccià i so capri preferiti chì abbraccianu u corpu perchè solu i minnies magri ponu fà spandex. "Umm, i pantaloni di palestra sò stretti per una ragione!" Kinney dice. U fondu: Ognunu duveria esse capace di portà tuttu ciò chì si sente megliu esercitassi in-senza preoccupassi di i cummentarii cattivi. (psst... Scuprite queste marche di vestiti sportivi chì facenu i vestiti di taglia grande.)
"Avete pruvatu sta nova dieta?"
I cunsiglii di dieta micca dumandati sò sempre una cattiva idea, ma hè particularmente insultante per e donne più grandi, chì pò o ùn pò micca pruvà à perdiri pesu. In ogni casu, ciò chì manghjanu ùn hè micca a vostra impresa. "Aghju avutu i piani di dieta senza invitu è i cunsiglii di allenamentu spinti in faccia tanti volte chì aghju persu u contu", dice Karoly, aghjunghjendu chì hè diventatu tantu male chì solu marchjà in palestra pò scatenà un attaccu di panicu.
"Ié, travagliate quellu grassu / culo / cosce / panza!"
Indicà i difetti di l'altru per elli hè rude è ancu micca assai motivante. Kris Olson, 47 anni, di Cleveland, OH, dice chì un istruttore di spin l'hà dettu una volta dopu à un allenamentu strueling: "Ci vemu dumane per pudè sbarazzarsi di quellu culo grassu". Micca solu chì li piace u so culo, ti ringraziu assai, ma micca tutti volenu vede cum'è un mudellu di Victoria's Secret. È invece d'incuragisce e donne à aduprà eserciziu per riparà e so "zone problematiche", duveremu aduprà a forma fisica per mustrà à tutti i so punti di forza!
"Probabilmente duvete principià cù a caminata nantu à u tapis roulant."
Benintesa, donne più grandi camminanu. Anu ancu kickbox, Zumba, facenu CrossFit, powerlift, correnu, facenu yoga, è facenu à pocu pressu tutti l'altri tippi d'eserciziu chì pudete imaginà. Larson, una stella di a so squadra di fastpitch competitiva, indica chì a so taglia hè un vantaghju in u so sport. (Scupri perchè una altra donna dice: "Sò 200 Liri è più Fitter Than Ever").
"Sò cumplettamente cumu ti senti, mi fa vergogna magra".
Skinny shaming hè sbagliatu. Cusì hè vergogna una donna per qualsiasi mutivu basatu annantu à a so apparenza. "Aghju capitu quandu l'amichi si lamentanu di ottene cumenti per esse magre, ma a verità hè, magre hè ciò chì hè vistu cum'è bella è ùn pudete micca ignurà u privilegiu chì vene cun quellu. ùn uttenite micca u listessu odiu chè no, ghjornu dopu ghjornu ", spiega Laura Aronson, 26 anni, da New York, NY. A lotta hè vera da e duie parte. Invece di paragunà a vostra lotta cù quarcunu, prova à ascultà i so sentimenti.
"Balena". "Grassa". "Odiosu". "Scaricate nantu à a sucità".
Eramu orruriti di sente quante donne eranu state effettivamente chjamate nomi, cumprese questi, in palestra-qualchì volta in faccia, ma più spessu in cummenti murmurati o in conversazioni ascoltate. Toree Auguston, 32 anni, di Princeton, MN, si ricorda chì un gruppu di ratti di gimnastica li disse "scherzamente": "Sembrate bè da luntanu, ma site luntanu da esse bè", aghjustendu chì u cummentariu li face sempre pienghje. Áine Quimby, 31 anni, di Newburyport, MA, s'arricorda di un gruppu di ghjovani chì li urlavanu: "Continua à corre a puttana grassa, duverà corre un annu per sbarrazzassi di quelle cosce!" Stu cumpurtamentu di ragazza media hè principarmenti miss up. (Ancu micca bè: indicà è ridendu, fighjendu, o bisbigliate forte).