L'atleta femminile stabilisce u record mundiale di natazione
Cuntenutu
Per e donne in u sport, a ricunniscenza hè qualchì volta difficiule da truvà, malgradu i numerosi successi di atleti femine attraversu l'anni. In sporti cum'è a natazione, chì ùn sò micca cusì populari per i spettatori, pò esse ancu più difficiule. Ma eri, Alia Atkinson, 25 anni di Giamaica, hè diventata a prima donna nera à vince un titulu mundiale di natazione à u Campionatu Mondiale di Corsi Corti FINA in Doha, in Qatar è a ghjente si ne prende contu.
Atkinson hà finitu i 100 m braccia cù un tempu di 1 minutu è 02,36 seconde, ghjustu un decimu di seconda davanti à a favorita Ruta Meilutyt, chì era prima u record mundiale in a corsa. U tempu record di Meilutyt era in realtà uguale à u novu tempu vincitore di Atkinson, ma in virtù di i regolamenti di nuoto, u più recente record-setter diventa u titulare. (Ispiratu da queste atleti femine? Entrate in l'acqua cù i nostri 8 Motivi per Principià à Natà.)
À u primu, Atkinson ùn s'hè resu contu ch'ella avia micca solu vintu a so corsa, ma hà ancu rivendicatu un novu titulu di record mundiale. A so reazione scunvolta à a vittoria hè stata catturata da i fotògrafi - è era tuttu sorrisa è eccitazione mentre guardava i risultati. "Spergu chì a mo faccia esce, ci sarà più pupularità soprattuttu in Giamaica è i Caraibi è vedemu più di una crescita è spergu chì in u futuru vedemu una spinta", disse à u Telegraph in una entrevista. Ci piace à vede e donne rompe e barriere, stereotipi, è registri sia in a sala di riunioni o in a piscina, cusì ùn pudemu micca esse più felici per Atkinson. (In cerca di una spinta motivazionale? Leggi 5 Citazioni Empowering da Donne di Successu.)
Atkinson, triple olimpica, aghjunghje stu titulu à i so ottu altri tituli naziunali giamaicani. A vittoria hè più cà un numeru per ella: a missione di Atkinson hè sempre stata di mette a Giamaica nantu à a mappa mundiale di a natazione è di migliurà a natazione di i Caraibi è di e minurità in u mondu, secondu u so situ web. Cù st'ultima ricunniscenza, hà ancu rinfurzatu a so piattaforma per inspirà l'altri.