I Paralimpiadi Spartenu e so Routine di Allenamentu per a Ghjurnata Internaziunale di a Donna
Cuntenutu
Se avete mai vulsutu esse una mosca nantu à u muru durante a sessione di furmazione di un atleta prufessiunale, andate in Instagram. In onore di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna, e femine atleti paralimpichi ripiglianu vari conti Instagram affiliati à i Paralimpiadi. L'atleti spartenu video di "ghjornu in a vita" è riflettenu nantu à l'impurtanza di incuragisce e donne à praticà u sport. Pudete truvà una lista completa di quali atleti participanu nantu à quali cunti nantu à u situ web di u Cumitatu Paralimpicu Internaziunale, ma quì hè un gustu di ciò chì l'atleti pubblicanu. (Relativu: Questa donna hà vintu una medaglia d'oru à i Paralimpiadi dopu esse in un statu vegetativu)
Lisa Bunschoten, @parasnowboard
Oghje era un ghjornu di corsa per Lisa Bunschoten, una snowboarder paralimpica olandese chì hà vintu l'argentu. Hà filmatu a so presa da a Copa Mondiale La Molina. Prima di schjattà e piste, hà massagiatu e so gambe cù ciò chì pare esse un Hyperice Hypervolt, poi si n'andò per una corsa di furmazione. Bunschoten hà finitu cù una seconda ragione per celebrà oghje, pigliendu prima in a so corsa cù un tempu di 55.50.
Basatu nantu à u so contu Instagram, quandu ùn hè micca nantu à e piste, Bunschoten hè sempre attivu cù tuttu, da bouldering è surf à mountain bike in più di sessioni di furmazione dura in palestra. (Relativu: Katrina Gerhard Ci dice ciò chì hè di furmà per maratone in una sedia à rotelle)
Scout Bassett, @paralympics
L'agenda di u ghjornu internaziunale di a donna di Scout Bassett include parlà à SXSW. Finu à avà, u medalistu di bronzu in salto in lunghezza di i Stati Uniti hà spartutu u so caffè di a mattina è un pastu ingannatu di costelle è fritte. Questa sera, parlerà in un pannellu ospitu da a cumpagnia di protesi Ottobock nantu à u dibattitu intornu à se a tecnulugia dà à l'atleti disabili un vantaghju ingiustu. (Psst: Verificate Bassett in a recente campagna di Nike se ùn avete micca già.)
Ellen Keane, @paraswimming
Ellen Keane, una medaglia di bronzu in i 100 m braccia da l'Irlanda, hà pigliatu i telespettatori dietro le quinte di una ghjurnata di a vita è hà rispostu à i seguitori Q's. Hà pigliatu i telespettatori à a so sessione di allenamentu di forza, chì includia deadlifts cun una trappula, lat pulldowns, è deadlifts. Keane hà ancu presentatu a so routine di allenamentu cumpletu per un seguitu curiosu:
Luni: sugnu palestra è dopu meziornu natà
Marti: am a natazione
Mercuri: am yoga è pm natà
Ghjovi: am a natazione è pm natà
Venneri: sugnu palestra è dopu meziornu natà
Sabbatu : a.m. natation
Dumenica: Siesta tuttu u ghjornu
Keane hà ancu datu un ochju à a so vita fora di a palestra. Hà rifornitu di yogurt di frutta è di suchju d'aranciu è hà appiicatu una maschera di fogliu prima di piglià una sunnita. #Bilanciu.