Truvà u mo postu
Cuntenutu
Qualchissia hà dettu una volta: "Se solu mette a ghjente in muvimentu, guariscenu elli stessi". Eiu, per unu, sò vendutu. Quattru anni fà a mo mamma hà lasciatu à babbu. Cumu aghju rispostu, un ghjovanu di 25 anni cecatu è struitu ? I corse. In u periodu di sei mesi dopu à una riunione di famiglia impregnata di lacrime durante a quale a mo mamma hà fattu a so dichjarazione à sorpresa - "Aghju sceltu di finisce u nostru matrimoniu" - Aghju fattu tracce serie.
I mo cicli di trè chilometri attraversu u parcu vicinu à a nostra casa in Seattle servenu da terapia. U soffiu di chimichi cerebrali chì si sentenu bè è a testa clara accumpagnata da a corsa mi hà permessu di trascende a tristezza di a rottura di i mo genitori, ancu solu per una mezz'ora o più.
Ma ùn era micca sempre solu. U mo babbu è eiu aviamu longu currendu cumpagni, dendu à l'altru un supportu morale mentre avemu allenatu per sta corsa o quella. A dumenica, ci scontrimu in un percorsu populari, imbusciamu i nostri sacchetti cù banana Gu, è faciamu in un cunfortu di andata è torna.
Pocu dopu à u D-Day, e nostre conversazioni anu pigliatu una volta versu u persunale. "Ehi, indovina ciò chì aghju trovu mentre passava per qualchi vechji scatuli sta notte?" Aghju dumandatu, i mo bracci oscillendu liberamente à i mo lati. "Quelli campani di u ventu di l'arcubalenu da quella fiera di strada di Port Angeles. Quanti anni avia allora, cum'è 6 anni?"
"Sona bè," hà rispostu, ridendu è falendu à u passu accantu à mè.
"M'arricordu chì a mamma m'avia vistutu cù una tuta à strisce pastellu", aghju dettu. "Kevin stava probabilmente lanciando una tantrum, avete avutu più capelli ..." Allora e lacrime cuminciavanu à scorrere: Cumu puderaghju mai pensà à i mo genitori cum'è qualcosa chì ùn sia micca una unità, una squadra?
Mi lasciò pienghje, ogni volta. Mentre andavamu in sincronia, scambiendu i più boni ricordi (viaghji in campeghju in a Culumbia Britannica, partite di badminton riscaldate in u vechju currettu), avemu celebratu, affirmannu a forza di decennii di a nostra piccula famiglia. Cambiamentu - grande cambiamentu - era in traccia, ma uni pochi di documenti di divorziu ùn pudianu guasgi arrubacci a nostra storia cumuna.
Ùn pudemu micca cunnessu cusì cù u caffè. I sentimenti chì sò ghjunti facilmente à mezu à a mezza strada ("Mi dispiace chì site ferite") mi sò appiccicati in a gola mentre stavamu faccia à faccia in una articulazione java, un pub, o in u sediu davanti di u Dodge di babbu. Sunavanu goffi è cursi chì surtianu da a mo bocca.
Fora di u mo còdice postale (sò partutu da Seattle per New York l'annu scorsu), pocu hè cambiatu da tandu. Ancu se Babbu è eiu parlemu regularmente à u telefunu, aghju nutatu chì avemu "salvate" cunversazione sensibile - a più recente una nantu à l'alti è i bassi di incontri - per l'occasioni quandu sò in casa per una visita. Una volta chì simu riuniti nantu à a pista, i membri si allentanu, i cori si aprenu, è l'inibizioni sò lasciate in a nostra polvere.
Se e corse in solitaria mi permettenu di disimpegnate da u stress, a corsa cù Pops assicura chì sò operatu in tutti i cilindri, purtendu a voce à una sana gamma di emozioni: dulore, amore, preoccupazione. Dopu à u divorziu di i mo parenti, aghju sappiutu affruntà a mo tristezza frontale è eventualmente ghjunghje à a decisione di a mo mamma. U formatu di terapia di discussione di i jaunts di u babbu era, è cuntinueghja à esse, una strategia primaria per navigà in terreni difficili, minus i co-pays di terapia.