Chì sò i Flavonoidi è i vantaghji principali
Cuntenutu
I Flavonoidi, chjamati ancu bioflavonoidi, sò cumposti bioattivi cù prupietà antioxidanti è antiinflamatorii chì si ponu truvà in grande quantità in certi alimenti, cum'è tè neru, suchju d'aranciu, vinu rossu, fragola è cicculata scura, per esempiu.
I flavonoidi ùn sò micca sintetizzati da u corpu, essendu impurtante di cunsumalli attraversu una dieta sana è equilibrata in modu chì ci possa esse benefici, cum'è a regulazione di i livelli di colesterolu, a riduzzione di i sintomi di a menopausa è a lotta à e infezioni, per esempiu.
Benefici di Flavonoidi
I flavonoidi si trovanu in parechji alimenti è anu pruprietà antioxidanti, antiinflamatorie, ormonali, antimicrobiche è antiinflamatorie, cù parechji benefici per a salute, i principali sò:
- Lotta à l'infezioni, postu chì hà attività antimicrobiana;
- Rallenta l'invecchiamentu è mantene a pelle sana, postu chì sò antioxidanti;
- Regula i livelli di colesterolu, prevenendu e malatie cardiovascolari;
- Aumenta a densità ossea, diminuendu u risicu di l'osteoporosi;
- Allevia i sintomi di a menopausa;
- Aiuta à l'assorbimentu di vitamina C;
- Aiuta à u cuntrollu di u pesu, postu chì riduce i prucessi infiammatori è a quantità di leptina, chì hè cunsiderata l'ormone di a fame, cuntrullendu l'appetitu.
Inoltre, u cunsumu regulare di alimenti ricchi in flavonoidi aiuta à prevene e malatie neurodegenerative, postu chì per a so attività antioxidante prevene i danni à e cellule nervose.
Alimenti ricchi in flavonoidi
A quantità di flavonoidi in l'alimenti varieghja in frutti, ligumi, caffè è tè, l'alimenti principali in i quali una grande quantità di flavonoidi si pò truvà:
- Frutti secchi;
- Tè verde;
- Tè neru;
- Vinu Rossu;
- Uva;
- Açaí;
- Suchju d'aranciu;
- Cipolle;
- Tomate;
- Fragola;
- Apple;
- Cavulu;
- Broccoli;
- Lampone;
- Caffè;
- Cioccolatu amaru.
Ùn ci hè micca cunsensu nantu à a quantità ideale di flavonoidi chì duverebbe esse raccomandata per avè tutti i vantaggi, tuttavia di solitu si consiglia di cunsumà almenu 31 g per ghjornu. Inoltre, hè impurtante praticà attività fisiche regolarmente è avè una dieta sana in modu chì i benefici promossi da i flavonoidi anu un effettu à longu andà.