Trattamenti Avanzati è Futuri per Parkinson
Cuntenutu
- Stimulazione di u Cervellu Profondu
- Terapia Genica
- Terapie Neuroprotettive
- Biomarcatori
- Trasplante Neurale
Mentre ùn ci hè micca curazione per a malattia di Parkinson, ricerche recenti anu purtatu à trattamenti migliorati.
Scentifichi è duttori travaglianu inseme per truvà un trattamentu o una tecnica di prevenzione. A ricerca cerca ancu di capisce quale hè più propensu à sviluppà a malattia. Inoltre, i scienziati studianu i fattori genetichi è ambientali chì aumentanu a probabilità di un diagnosticu.
Eccu l'ultimi trattamenti per stu disordine neurologicu progressivu.
Stimulazione di u Cervellu Profondu
In 2002, a FDA hà appruvatu a stimolazione cerebrale profonda (DBS) cum'è trattamentu per a malattia di Parkinson. Ma l'avanzate in DBS sò state limitate perchè una sola sucietà hè stata appruvata per fà u dispositivu adupratu per u trattamentu.
In ghjugnu 2015, a FDA hà appruvatu u. Stu dispositivu impiantabile hà aiutatu à riduce i sintomi generendu picculi impulsi elettrichi in tuttu u corpu.
Terapia Genica
I circadori ùn anu ancu trovu un modu sicuru di curà u Parkinson, rallentà a so prugressione, o inverte u dannu cerebrale ch'ellu face. A terapia genica hà u putenziale di fà tutti i trè. Parechji anu trovu chì a terapia genica pò esse un trattamentu sicuru è efficace per a malattia di Parkinson.
Terapie Neuroprotettive
A parte da e terapie geniche, i ricercatori sviluppanu ancu terapie neuroprotettive. Stu tipu di terapia puderia aiutà à piantà a progressione di a malattia è à prevene i sintomi da peghju.
Biomarcatori
I duttori anu pochi strumenti per valutà a prugressione di a malattia di Parkinson. A messa in scena, puru utile, monitorizeghja solu a prugressione di i sintomi motori relativi à a malattia di Parkinson. Esistenu altre scale di classificazione, ma ùn sò micca aduprate abbastanza largamente per esse raccomandate cum'è una linea guida generale.
Tuttavia, una zona prometitiva di ricerca pò fà a valutazione di a malattia di Parkinson più faciule è più esatta. I ricercatori speranu di scopre un biomarcatore (una cellula o un gene) chì porterà à trattamenti più efficaci.
Trasplante Neurale
A riparazione di e cellule cerebrali perse da a malattia di Parkinson hè una zona prometitiva di futuru trattamentu. Questa prucedura sustituisce e cellule cerebrali malate è morenti cù nuove cellule chì ponu cresce è moltiplicassi. Ma a ricerca di trasplante neurale hà avutu risultati misti. Alcuni pazienti anu miglioratu cù u trattamentu, mentre chì altri ùn anu vistu miglioramentu è anu sviluppatu ancu più complicazioni.
Finu à a scuperta di una curazione per a malattia di Parkinson, i medicamenti, e terapie è i cambiamenti di stile di vita ponu aiutà quelli chì anu a cundizione à campà una vita megliu.