Cause è cumu per allevà e gengive gonfiate in u zitellu
Cuntenutu
E gengive gonfie di u zitellu sò un segnu chì i denti nascenu è hè per quessa chì i genitori ponu osservà stu gonfiu trà 4 è 9 mesi di u zitellu, ancu se ci sò zitelli chì anu 1 annu è ancu ùn anu mancu gonce gonfie, è questu hè chì ogni zitellu hà u so propiu ritmu di crescita.
Per riduce u disagiu di e gengive gonfie di u zitellu, una suluzione naturale è simplice hè di dalli un morsu di mela o di carota fredda, tagliata in una grande forma per ch'ellu possi tene è micca affucassi. Un'altra soluzione serà di lasciarvi cun un teether adattu chì pudete cumprà in qualsiasi farmacia.
Quandu i denti di u criaturu eruptanu, e gengive diventanu più rosse è gonfie, causendu disconfortu à u zitellu, chì di solitu reagisce essendu irritabile, pienghjendu è lunaticu. U fretu riduce naturalmente l'infiammazione è u gonfiore di e gengive, riducendu u disagiu causatu da l'eruzione di i primi denti di u zitellu, hè dunque un ottimu modu per fà sente à u zitellu megliu.
Sintomi di a nascita di i primi denti
Di solitu i primi denti à nasce sò i denti di davanti, in fondu à a bocca, ma subitu dopu nascenu i denti di davanti, in cima di a bocca. À questu stadiu hè normale chì u zitellu sia irritabile è mette tuttu in bocca, perchè l'attu di muzzicà allevia u dolore è facilita a rottura di e gengive. Tuttavia, ùn hè micca sicuru di lascià u zitellu mette tuttu in bocca, perchè l'oggetti è i ghjoculi ponu esse sporchi è causà malatie.
Alcuni zitelli anu una febbre bassa, finu à 37 ° o anu episodi di diarrea quandu i so denti nascenu. S'ellu hà altri sintomi o sì sò assai intensi, duvete purtà u zitellu à u pediatra per una valutazione.
Cosa da dà à u zitellu per muzzicà
U sonagliu di i zitelli è u denti per muzzicà quandu i denti nascenu sò boni opzioni, basta ch'elli sianu sempre assai puliti. Mettite questi «accessori» in u frigorifero per ch'elli sianu freschi hè una strategia eccellente per riduce u disagiu.
À questu stadiu u zitellu hà a bocca aperta è sbava assai, perciò hè bè avè un pannolinu o un pettinu vicinu per mantene u zitellu asciuttu, chì a bava in cuntattu cuntinuu cù a pelle di u visu pò causà ferite in l'angulu di a bocca.
Ùn duverete micca dà ghjoculi taglienti, chjavi, penne o a vostra propria manu per chì u zitellu mordi perchè pò ferisce e gengive, causendu sanguinamentu o trasmissione di germi chì ponu causà malatie. U megliu modu per sapè se u vostru zitellu mette ciò ch'ellu ùn deve micca esse in bocca hè di stà intornu ad ellu sempre.