Chì hè è cumu trattà a gingivitis ulcerativa necrotizante

Cuntenutu
A gingivitis ulcerativa necrotizante acuta, cunnisciuta ancu cum'è PISTOLA o GUNA, hè una grave infiammazione di a gomma chì face apparisce ferite sanguinose assai dulurose è chì ponu finisce per rende difficile a masticazione.
Stu tipu di gingivitis hè più cumunu in i lochi poveri induve ùn ci hè micca alimentu adeguatu è induve e condizioni d'igiene sò assai precarie, ciò chì rende e gengive più suscettibili à l'infezioni batteriche.
A gingivitis ulcerativa necrotizante pò esse guarita cù u trattamentu cù antibiotici, ma pò ripresentà se fattori cum'è una scarsa igiene è a malnutrizione ùn sò micca eliminati.

Principali sintomi
I sintomi più faciuli da identificà da sta infezzione sò u gonfiore di e gengive è l'apparizione di piache intornu à i denti. In ogni casu, hè ancu cumuni per altri sintomi per appare, cum'è:
- Rossu in e gengive;
- Dolore severu in e gengive è i denti;
- Sangue sanguinante;
- Sensazione di gustu amaru in bocca;
- Mal fiatu persistente.
E ferite ponu ancu sparghje in altri lochi cum'è l'internu di e guance, a lingua o u tettu di a bocca, per esempiu, in particulare in e persone cun u SIDA o se u trattamentu ùn hè micca iniziatu prestu.
Cusì, se i sintomi di gingivitis ulcerativa apparisce, hè impurtante cunsultà un dentistu o medicu generale per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu adattatu.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu hè di solitu fattu da u dentistu o da un medicu generale solu osservendu a bocca è valutendu a storia di a persona. Tuttavia, ci sò casi in cui u duttore pò urdinà un esame di laboratorio per analisà u tippu di batteri presenti in bocca, per adattà megliu u trattamentu.
Cumu trattà a gingivitis
U trattamentu per a gengivite ulcerativa acuta necrotizante hè di solitu principiatu cù una pulizia dolce di e ferite è di e gengive à u dentistu, per eliminà i batteri in eccessu è facilità a guarigione. Dopu, u dentistu prescrive ancu un antibioticu, cum'è Metronidazole o Phenoxymethylpenicillin, chì devenu esse adupratu per circa una settimana per eliminà i batteri restanti.
In certi casi, pò sempre esse necessariu aduprà un risciacquu antisetticu 3 volte à ghjornu, per aiutà à cuntrullà u numeru di batteri in bocca, in più di mantene una igiene orale curretta.
E persone chì anu frequenti casi di gengivite, ma chì ùn anu micca una nutrizione povera o una cura orale, devenu esse analizate di sangue per identificà s'ellu ci hè un'altra malattia chì pò causà a ripresa di u prublema.
Fighjate u video seguente è amparate più nantu à u trattamentu di a gengivitis: