Sta zitella hè stata squalificata da un Torneu di Calcio per Parè un Carusu
Cuntenutu
Mili Hernandez, un calciatore di 8 anni di Omaha, Nebraska, li piace à mantene i so capelli corti per ùn distrae micca mentre ella hè occupata à tumballu nantu à u campu. Ma pocu fà, u so tagliu di capelli sceltu hà causatu assai cuntruversia dopu chì a so squadra di u club sia stata squalificata da un torneu perchè l'urganizatori pensavanu ch'ella era un picciottu - è ùn lasciaranu micca a so famiglia pruvà altrimente, riporta CBS.
Dopu chì a squadra hà avanzatu à l'ultimu ghjornu di u torneu, sò stati scunvuriti di truvà chì ùn pudianu micca ghjucà perchè qualcunu si hè lagnatu chì ci era un zitellu in a squadra, un sbagliu chì hè statu amplificatu da un errore di scrittura in un modulu di registrazione chì elencava Mili cum'è un zitellu, spiegò Mo Farivari, u presidente di l'Azzurri Soccer Club.
Eppuru, ùn permettenu micca à a famiglia di Mili per correggerà l'errore. "Avemu dimustratu tutti i diversi tipi di ID", a so surella Alina Hernandez hà dettu à CBS. "U presidente di u torneu hà dettu ch'elli avianu fattu a so decisione è ùn a cambiassi micca. Ancu s'è avemu avutu una carta d'assicuranza è documentazione chì dimustrava ch'ella hè una femina ".
Mili stessu, chì hè stata purtata in lacrimi per l'incidentu, hà pensatu chì l'urganizatori di u torneu "ùn stavanu micca ascoltendu", hà dettu à CBS. "Dicenu chì mi pareva un zitellu". Chjaramente una sperienza traumatizante per chiunque, ancu menu un zitellu di 8 anni.
Per furtuna, l'attenzione di i media naziunali l'incidenti sfurtunati ricevuti avianu una fodera d'argentu per Mili. Dopu avè intesu a storia, e leggende di u calciu Mia Hamm è Abby Wambach avanzanu è li mostranu u so sustegnu in Twitter. (Relativu: A squadra di football di e donne di i Stati Uniti sparte ciò chì amanu di i so corpi)
Ancu se u direttore esecutivu di u Nebraska State Soccer hà inizialmente pruvatu à sfrancà a colpa, argumentendu in una dichjarazione chì "ùn disculparanu mai un ghjucadore di participà à e squadre di una zitella basatu annantu à l'aspettu", anu publicatu una altra dichjarazione in Twitter, scusendusi per ciò chì hè accadutu è hà prumessu di agisce.
"Mentre u Nebraska State Soccer ùn hà micca supervisionatu u Torneo di Springfield, ricunnoscemu chì i nostri valori core ùn eranu micca prisenti stu weekend passatu à stu torneu è ci scusemu à sta ghjovana, a so famiglia è u so club di football per questa sfurtunata incomprensione ", leghje. . "Credemu chì questu deve esse un momentu di apprendimentu per tutti quelli chì participanu à u football in u nostru statu è travaglianu direttamente cù i nostri club è i funzionari di u torneu per assicurà chì questu ùn succede micca di novu".