Cumu st'atleta di u costume da bagno SI hà sfruttatu a so donna meravigliosa interiore per ritruvà à u cyberbullying
Cuntenutu
Paige Spiranac hè diventatu virale dui anni fà cum'è un bellu golfista cun un swing espertu. È avà hè una di e 36 donne in u 2018 Sports Illustratu Problema di costume da bagno, à fiancu di Kate Upton è Ashley Graham. In unu SI foto, Spiranac rocca un sguardu chì ricorda di Wonder Woman, chì emana forza è putenza. Ciò chì ùn si pò micca dì da a foto hè chì a so strada per quellu empowerment era in realtà abbastanza scura.
Cù 1,3 milioni di seguitori chì "piacenu" e so foto è centinaie di millaie chì a fighjulavanu nantu à u so canali di golf YouTube, Spiranac hè diventatu un simbulu di cuntruversia cum'è i ghjurnalisti è i so cumpagni di golf anu sbulicatu i so vestiti in Spandex è anu miratu viciously a so morale, u so talentu atleticu è ancu u so. famiglia. Ancu s'ellu a scala di questu odiu era nova per ella, Spiranac conta Forma, "per quantu mi possu ricurdà, sò statu intimidatu".
"Crescendu, aghju avutu una cundizione di capelli induve i mo capelli caderanu facilmente, è aghju avutu cattiva asma", dice ella. "I ziteddi pensanu ch'e era stranu, o pensanu chì aghju avutu malatie, cusì sputanu in i mo bevande è mi tiravanu petri, dicendu: "State à 10 metri di distanza da ella in ogni mumentu".
Stu fastidiu hà purtatu i genitori di Spiranac à scola in casa a so figliola attraversu u liceu, è u fastidiu cuntinuò sporadicamente in tuttu u college, dice. Dopu a graduazione, a so carriera di golf hà cuminciatu à cresce è cusì hà fattu a so prisenza in linea, purtendu à un severu cyberbullying per l'ultimi dui anni.
"Spinghje ciò chì possu purtà, mi veste cum'è un atleta [prima di ghjucà à u golf era una ginnasta], è a ghjente dice cose brutte", dice. "Sò statu slut-shamed, fastidiatu, ricattatu, è mandatu minacce di morte per avè purtatu tops di cisterna o gonne adattate à a forma. Nimu guarda a persona chì sò."
U Cyberbullying hà fattu un peghju periculosu durante u primu Tour Europeu di Spiranac. Invitata à ghjucà in Dubai sei mesi dopu chì u turbulente in linea hè veramente scoppiatu, hè ghjunta à u torneu pensendu chì i so sogni di golf si sò diventati realtà. Hè stata accolta cù un media chì criticava a so moralità, u so caratteru è a so educazione - tuttu ciò chì face di una persona una vera persona. I pari chì avia rispittatu in u mondu di u golf si sò uniti à u ridiculu è à l'intimidazioni. "Mi sentu cusì sola", ammette. "Eru sedutu in bagnu à guardà tuttu è aghju avutu a più grande ripartizione. Ùn pudia micca respirà, ùn pudia micca piantà di pienghje. Aghju guardatu a vasca è à quellu tempu pensu chì l'unica via era di ùn campà più. . A mo surella era quì è m'hà aiutatu à passà, hà chjamatu qualcunu per aiutu ". (Sapete i fatti: Questu hè u vostru cervellu per l'intimidamentu.)
Hè tandu, durante i so mumenti più bassi, chì Spiranac hà pigliatu a decisione d'ùn esse vittima, ma invece di parte di a suluzione. Hè diventata ambasciatrice per l'urganizazione anti-bullying Cybersmile. "Sò furtunatu d'avè un sistema di sustegnu, ma quandu avete 12 o 13 anni è avete stu sintimu, suffucatu da u mondu esternu, pensate chì l'unicu modu per esce hè di piglià a vostra vita", dice.
Unu di i più grandi studii fatti nantu à u cyberbullying in i studienti di u mediu è di u liceu, publicatu l'annu scorsu, mostra chì 70 per centu di i studienti anu avutu rumore diffuse nantu à elli in ligna, e ragazze avendu più probabilità di sperimentà u cyberbullying. Intantu, in un incidente recente in Florida, dui studienti di u liceu sò stati accusati di cyberbullying dopu chì un altru studiente si hè suicidatu. E segnalazioni di a pulizza dicenu chì i cyberbullies anu iniziatu rumori annantu à chì a vittima avia malatie di trasmissione sessuale, praticava vulgare chjamate è minacciava di palisà infurmazioni private. (Assuciatu: Questa Estensione Chrome puderia Piantà un Stop à l'Intestatori Internet)
"Hè un veru prublemu", ripete Spiranac.Dopu a so decisione di difende per altri chì sò stati intimuriti, ella dice ch'ella hà trovu a so voce, è a prova cù u so schiattinu battendu torna à l'odi.
Un anzianu reporter ESPN hà intimuritu recentemente u 2018 SI E donne in costume da bagno, dicendu chì posanu per e foto di nudi ùn hè micca un empowering per e donne, insinuendu vergogna è disgustu. Spiranac hè prestu à risponde scrivendu, "E diverse donne si sentenu empowered in modi diversi, è ùn hè micca dirittu di dì à qualcunu ciò chì pò è ùn pò micca fà."
Sta fiducia ritrovata nasce da e vibrazioni edificanti di u SI spara, dice Spiranac. "Ùn pudia micca ammuccià daretu à nunda è chì era empowering", dice. "Tuttu stu numeru rende u putere à e donne. Hè difficiule per e donne ogni ghjornu; duvemu esse belli, ma micca troppu bellu, ambiziosu, ma micca troppu ambiziosu. Pone assai pressione nantu à ciò chì duvemu è pudemu esse ".
È in u dizziunariu di Spiranac, "empowerment" ùn hè micca definitu da un vestitu. Hè un sintimu.
"Quasi ogni donna ch'e aghju scontru hà scontru cù l'intimidazioni", dice ella. "I mudelli attraversu SI Eranu cusì grati chì l'aghju parlatu, perchè sò constantemente intimidati ancu - per esse troppu magre, troppu figurati, qualcosa di u so aspettu. L'obiettivu principale hè di fà chì una donna si guardi in u spechju è si senti stupente cun ella stessa. Quandu vi sentite empowered, hè emotivu è stupefacente, è vogliu chì tutti sentenu quellu putere ".