Naomi Osaka Dona Premiu Dinaru da u so Ultimu Torneu à i Sforzi Haitiani di Aiutu à u Terramotu
Cuntenutu
Naomi Osaka s'hè prumessa d'aiutà quelli chì sò stati colpiti da u terramotu devastante di u sabatu in Haiti dendu un premiu di soldi da un prossimu torneu versu l'aiuti.
In un missaghju publicatu sabbatu à Twitter, Osaka - chì cumpete in l'Open Western & Southern di sta settimana - hà tweetatu: "Da veramente male à vede tutta a devastazione chì succede in Haiti, è mi sentu chì ùn pudemu micca veramente una pausa. Sò per ghjucà in un torneu stu weekend è daraghju tuttu u premiu in soldi à i sforzi di succorsu in Haiti ".
U terramotu di 7,2 magnitudini di u sabbatu hà tombu guasgi 1.300 vittime, secondu u Associated Press, cù almenu 5,7000 persone ferite. Ancu se i sforzi di salvataggio sò in corso, a Depressione Tropicale Grace hè prevista per colpisce Haitì luni, secondu a Associated Press, cù a minaccia potenziale di forti piogge, frane è inundazioni.
Osaka, chì u babbu hè haitianu è chì a mamma hè giapponese, hà aghjustatu sabbatu nant'à Twitter: "Sò chì u sangue di i nostri antenati hè forte è continueremu à cresce".
Osaka, chì hè attualmente classificatu No. 2 in u mondu, cumpete in l'Open Western & Southern Open di sta settimana, chì si svolge à dumenica 22 d'Aostu in Cincinnati, Ohio. Hà avutu un addiu à a seconda volta di u torneu, secondu NBC News.
Oltre à Osaka, altre celebrità anu parlatu dopu à u terramotu di sabatu in Haiti, cumprese i rapper Cardi B. è Rick Ross. "Aghju avutu un puntu dolce per Haiti è sò e persone. Sò i mo cugini. Precu per Haiti chì passanu tantu. Diu per piacè copre quella terra è hè a ghjente", hà tweetatu Cardi sabatu, mentre Ross hà scrittu: "Haitì nasce alcuni di i spiriti è e persone e più forte chì cunnoscu, ma avà hè quandu duvemu pregà è allargammi a ghjente è Haiti. "
Osaka hà longu adupratu a so piattaforma per attirà l'attenzione nantu à e cause chì l'anu appassiunata. Sia difendendu per Black Lives Matter o difendendu a salute mentale, a sensazione di tennis hà continuatu à parlà sperendu di pudè avè un impattu durevule.
Sè vo circate d'aiutà, Project HOPE, una urganizazione di salute è umanitaria, hè attualmente accettata donazioni cum'è mobiliza una squadra per risponde à quelli affettati da u terrimotu. U Prughjettu HOPE furnisce kit d'igiene, PPE, è forniture di purificazione d'acqua per risparmià u più pussibule.