A nova funzione di ricetta di Google Home hè per rende a cucina più faciule
Cuntenutu
Odià andà à l'urdinatore per verificà ogni passu di una ricetta? Listessu. Ma à partesi d'oghje, i cuochi di casa ponu uttene un aiutu high-tech per cortesia di a nova funzione di Google Home chì vi leghje ogni passu à voce alta mentre cucini. Cusì ùn ci hè più pasta di biscuttori nantu à a vostra tastiera!
Una volta truvate a ricetta chì vulete (ci sò circa cinque milioni di sceglie), pudete mandà a ricetta à u vostru dispositivu Google Home, è vi marchjà, passu à passu. Google hà ancu risponde à tutte e dumande chì avete nantu à a strada. Per esempiu, pudete dumandà "Ok Google, chì significa sauté?" o "Ok Google, chì hè un sustitutu per u butiru?" o "Quantu grammi di proteine sò in una porzione?" o ancu "Ok Google, perchè u mo latte puzza divertente?" (O micca. Ùn pò micca risolve ogni prublema di cucina.)
Pudete ancu dumandà à u vostru Google Home di ghjucà a vostra playlist preferita o podcast mentre cucini - una grande funzione per e persone chì sò bravi à u multitasking o chì volenu solu ascultà più di una voce automatizata. (Più: Cumu Usà Google Home per Hit Your Goals Health)
Ùn hè micca solu Google chì prova à rende u pastu un pocu più faciule. Se avete Amazon, Alexa pò furnisce u listessu tipu di servizii di ricette attraversu Allrecipes.com. Cum'è un bonus, Alexa vi leghjerà ancu e riviste in modo da pudè fà aggiustamenti à a volata. (Ùn ci hè nunda cum'è leghje una rivista di cinque stelle chì principia "Amu sta ricetta ma solu dopu à cambià ogni ingrediente in ella!")
Sti arnesi sò una manna divina per quelli stanchi di cambià trà e tabulazioni di u navigatore, chì cercanu di mantene u telefunu per dorme à a mità di a ricetta, o di abbandunà u so telefunu in a so pasta di pancake. Avè un assistente di cucina tecnologica hè abbastanza geniale cum'è d'avè a to mamma chì ti aiuta à cucinà, eccettu cun 50 per centu di menu giudiziu è senza cummentariu nantu à e vostre scelte di vita. (Forse chì vene in un aghjurnamentu dopu?) "Va bè, Google, chì ci hè per cena?"