Risicu di gravidanza: chì hè, sintomi, cause è cumu per evità cumplicazioni
Cuntenutu
Una gravidanza hè cunsiderata cum'è in periculu quandu, dopu esami medichi, l'ostetricu verifica chì ci hè qualchì probabilità di una malattia di a mamma o di u zitellu durante a gravidanza o à u mumentu di a consegna.
Quandu una gravidanza risicata hè diagnosticata, hè impurtante seguità tutte l'istruzzioni di u duttore, chì pò cunsiglià chì a donna incinta stà in a casa di cura è passà a maiò parte di a ghjurnata à pusà o à pusà. In certi casi, l'uspitalisazione pò ancu esse necessaria.
Chì sò i sintomi
Durante a gravidanza, i sintomi chì causanu disconfortu in e donne incinte, cume nausea, nausea, difficoltà à digerisce l'alimentu, stinzia, dolori di schiena, crampi o a necessità di andà in bagnu, per esempiu, si verificanu spessu. Tuttavia, ci sò altri sintomi chì ponu indicà una gravidanza risicata cum'è:
- Sanguinamentu da u vaginu,
- Contrazioni uterine prima di u tempu,
- Rilasciu di fluidu amnioticu prima di u tempu,
- Ùn sentite micca u zitellu chì si move più di un ghjornu,
- Vomitu è nausea frequenti,
- Sturdimenti frequenti è svenimenti,
- Dolore quandu urina,
- Gonfiamentu subitu di u corpu,
- Accelerazione brusca di i battiti di u core,
- Difficultà à marchjà.
Quandu sperimentate unu di sti sintomi, hè cunsigliatu di cunsultà u duttore u più prestu pussibule.
Cause pussibili
E gravidanze à risicu sò più frequenti in situazioni in cui l'età di a mamma supera i 35 anni o menu di 15 anni, quandu l'altezza di a donna hè menu di 1,45 m, quandu u pesu prima di a gravidanza hè altu o quandu ci sò anomalie strutturali in l'organi riproduttivi urgani.
Ci sò ancu cundizioni o malatie chì ponu esse a causa di una gravidanza risicata, cum'è anemia, cancru, diabete, epilepsia, prublemi di cori o di rene, ipertensione, essendu incinta di trattamenti di fertilità, sindrome di l'ovariu polististicu, artrite reumatoide è malatie autoimmune o tiroide.
Inoltre, l'abitudini adopte durante a gravidanza anu ancu una influenza, cum'è l'usu di droghe, sigarette o bevande alcoliche durante a gravidanza, u stress, sforzi fisici eccessivi o esposizione à agenti chimichi o biologichi dannosi.
Chì precauzioni à piglià
E precauzioni da piglià in e gravidanze ad alto risicu implicanu u riposu, una dieta equilibrata è u rispettu di e linee guida indicate da u duttore, chì pò include trattamentu cù medicazione. Inoltre, a donna incinta deve andà à appuntamenti medichi spessu per monitorà l'evoluzione di a gravidanza è evità complicazioni.
Scuprite chì nutrizione deve esse cum'è in gravidanza.