: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
U Griffonia simplicifolia hè un arbustu, cunnisciutu ancu cum'è Griffonia, originariu di l'Africa Centrale, chì cuntene grandi quantità di 5-idrossitriptofanu, chì hè un precursore di a serotonina, un neurotrasmettitore rispunsevule per a sensazione di benessere.
L'estrattu di sta pianta pò esse adupratu cum'è aiutu in u trattamentu di i disordini di u sonnu, l'ansietà è a depressione endogena.
Per chì ghjè
In generale, a serotonina hè un neurotrasmettitore chì regula l'umore, u sonnu, l'attività sessuale, l'appetitu, u ritmu circadianu, a temperatura di u corpu, a sensibilità à u dolore, l'attività motoria è e funzioni cognitive.
Perchè cuntene triptofanu, un precursore di a serotonina, u Griffonia simplicifolia serve per aiutà in u trattamentu di i disordini di u sonnu, l'ansietà è a depressione endogena.
Inoltre, sta pianta medicinale pò ancu esse usata per luttà contr'à l'obesità, postu chì u 5-idrossitriptofanu hè una sustanza chì diminuisce l'appetitu per l'alimenti dolci è grassi.
Cumu aduprà
E parti usate di Griffonia simplicifolia sò e so foglie è i so semi per fà tè è capsule.
1. Tè
U tè deve esse preparatu cume:
Ingredienti
- 8 fogli di Griffonia simplicifolia;
- 1 L d'acqua.
Modu di preparazione
Pone 8 foglie di a pianta in 1 litru d'acqua bullente è lasciate riposà per circa 15 minuti. Dopu, filtrate è beie sin'à 3 tazze à ghjornu.
2. Capsule
E capsule cuntenenu generalmente 50 mg o 100 mg di estrattu di Griffonia simplicifolia è a dosa raccomandata hè 1 capsula ogni 8 ore, preferibilmente prima di i pasti principali.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù a pianta Griffonia simplicifolia includenu nausea, vomitu è diarrea, soprattuttu se ingerite in eccessu.
Quale ùn deve micca aduprà
U Griffonia simplicifolia hè contraindicatu per e donne incinte, e donne chì allattanu è e persone chì sò sottumessi à trattamentu cù farmaci antidepressivi, cum'è fluoxetina o sertralina, per esempiu.