Oliu di Sementi Neri per u Diabete: Hè Efficace?
Cuntenutu
- Oliu neru di sumente
- L'oliu di semi negru pò esse adupratu per trattà a diabete?
- Componenti d'oliu di sementi neri
- Purtà si
Oliu neru di sumente
Oliu di semi negru - cunnisciutu ancu N. sativa oliu è oliu di cuminu neru - hè difesu da i curati naturali per a so varietà di benefici per a salute. L'oliu hè strattu da e sementi di u Nigella sativa pianta, chjamata ancu kalonji.
Sia l'oliu sia e sementi sò aduprate in cucina indiana è di u Mediu Oriente.
L'oliu di semi negru pò esse adupratu per trattà a diabete?
U diabete hè una malattia cumuna chì affetta a capacità di u corpu di pruduce è di risponde à l'insulina. Frà altri cose, sta cundizione porta à un elevatu zuccherinu in sangue (glucosiu). U trattamentu spessu include medicazione per aiutà à gestisce u zuccherinu in sangue. Ci hè dui tippi principali di diabete: Tipu 1 è Tipu 2.
A ricerca hè in corsu per truvà medicinali alternativi è cumplementari chì ponu aiutà a currezzione di i livelli di zuccheru in sangue. L'oliu di sementi neri hè u focu di alcune di quelle ricerche. Hà amparatu alcuni risultati pusitivi cumpresi:
- Una panoramica 2016 in u British Journal of Pharmaceutical Research, hà indicatu chì u rolu di N. sativa e sementi in u trattamentu di a diabetes sò assai impurtanti (migliurà a produzzione d'insulina, a tolleranza à u glucosiu è a proliferazione di e cellule beta). A visione generale hà cunclusu chì e sementi ponu ancu ghjucà un rolu significativu in u trattamentu di e cumplicazioni di diabete cum'è nefropatia, neuropatia è aterosclerosi.
- Un studiu di u 2013 hà cunclusu chì alte dosi di N. sativa oliu hà significativamente elevatu i livelli di insulina sierica in i topi diabetichi, dendu un effettu terapeuticu.
- Un studiu di u 2017 hà cunclusu chì l'oliu di semi di cuminu neru cù u tempu hà riduttu HbA1c - i livelli media di glucosiu in sangue - aumentendu a produzzione d'insulina, diminuendu a resistenza à l'insulina, stimulendu l'attività cellulare è diminuendu l'assorbimentu di l'insulina intestinale.
- Un studiu di u 2014 hà cunclusu chì l'aggiunta di curcuma è di sementi neri à a dieta di i topi diabetichi riduce u glucosiu in sangue, l'acqua è l'alimentazione.
- Una rivista 2017 di prucessi clinichi hà cunclusu chì, cù altri effetti, l'effettu ipoglicemicu di N. sativa hè statu abbastanza studiatu è capitu per permette a prossima fase di provi clinichi o di sviluppu di droghe.
Componenti d'oliu di sementi neri
Sicondu una rivista medica 2015, thymoquinone puderia esse una di e parti più putenti di l'effettu ipoglicemicu di l'oliu di sementi negri. A rivista hà dumandatu studii moleculari è tossicologichi per identificà ingredienti efficaci è sicuri di a sementa per l'usu nantu à i pazienti diabetichi in provi clinichi.
Tra l'ingredienti attivi di l'oliu di sementi neri ci sò l'antioxidanti:
- thymoquinone
- beta-sisterol
- nigellone
L'oliu cuntene ancu aminoacidi cum'è:
- linoleicu
- oleicu
- palmiticu
- stearicu
Truvate ancu in l'oliu di sementi neri sò:
- sélénium
- calciu
- ferru
- putassiu
- carotene
- arginina
Purtà si
I studii anu dimostratu risultati prometenti nantu à l'oliu di sementi neri cum'è trattamentu potenziale per a diabete. Tuttavia, e prove cliniche à grande scala sò sempre necessarie per capisce pienamente a so sicurezza per e persone chì anu altri prublemi di salute (in più di u diabete), è per determinà cumu l'oliu di sementi neri interagisce cù altri medicamenti.
Se pensate à aduprà oliu di sementi neri per aiutà à gestisce a vostra diabete, parlate prima cù u vostru duttore. Puderanu furnisce pro è svantaghji per cume l'oliu di sementi neri influenzerà a vostra salute attuale. Puderanu ancu fà raccomandazioni per a frequenza duvete monitorà u zuccherinu in sangue mentre cuminciate.
Dopu una conversazione cù u vostru duttore, se decide di pruvà oliu di sementi neri, assicuratevi chì a marca chì aduprate sia stata testata per l'efficacia è a sicurezza. A Food and Drug Administration (FDA), ùn surveglie micca a vendita di sti supplementi in i Stati Uniti.