Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 13 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 22 Ghjugnu 2024
Anonim
Questa hè a Realità Gruante di Cume Hè Cum'è Fà un Ultramarathon - Vita Di Vita
Questa hè a Realità Gruante di Cume Hè Cum'è Fà un Ultramarathon - Vita Di Vita

Cuntenutu

[Nota di l'editore: U 10 di lugliu, Farar-Griefer s'unirà à corridori di più di 25 paesi per cumpete in a corsa. Questa serà a so ottava volta chì a dirige.]

"Centu chilòmitri ? Ùn mi piace mancu guidà cusì luntanu ! Hè a reazione tipica ch'e aghju da e persone chì ùn capiscenu micca u sport pazzu di l'ultrarunning, ma hè u mutivu esatta chì mi piace corre à quella distanza, è ancu più luntanu. Pensu à l'idea di guidà finu, ma corsa 100 miglia? U mo corpu saliva cun solu u pensamentu.

Chì ùn rende micca faciule, però, luntanu da questu. Pigliate a mo ultima sperienza in corsa di a Badwater Ultramarathon di 135 milla, una corsa chì National Geographic hà proclamatu a più dura di u mondu. I corridori anu 48 ore per correre à traversu a Death Valley, à traversu trè catene di muntagne, è nantu à una temperatura di terra di 200 gradi.

U mo equipaggiu avia pruvatu tuttu per fà u mo corpu à urina. Era u chilometru 90, a mità di lugliu, 125 gradi - u tippu di calore chì fonde i scarpi nantu à u pavimentu. Cù 45 miglia rimaste per andà in l'Ultramarathon di Badwater, aghju cascatu rapidamente da u mo pesu iniziale 30 ore prima. Aviu avutu prublemi in tutta a corsa, ma cum'è cù qualsiasi avvenimentu di ultrarunning, eru cunvintu chì questu era solu un altru ostaculu, è chì eventualmente u mo corpu cederia è aghju da turnà à u corsu. Sapia ancu chì questu ùn era micca un flare-up da a mo sclerosi multipla (MS), ma più chì u mo corpu ùn era micca da fà a mo razza una faciule.(Consultate queste ultramaratoni insane chì avete da vede per crede.)


Parechje ore prima, pocu prima di u checkpoint mile-72 in Panamint Springs, aghju avutu prima nutatu sangue in l'urina. Eru cunvintu chì era perchè u mo corpu ùn s'era micca ripigliatu da avè fattu corre a corsa di 100 miglia di i Stati Occidentali solu 15 ghjorni prima-una straziante 29 ore di corsa diretta da una mattina à l'altra. A mo squadra è aghju decisu di mette a mo stacca di legnu (un requisitu quandu un corridore tira temporaneamente da a gara) in a sabbia pochi chilometri prima di Panamint Springs per ghjunghje à l'assistenza medica prima chì sia troppu tardi. Avemu guidatu è spieghemu a mo situazione à i medichi - chì u mo corpu ùn avia micca processatu fluidi per ore, è quandu aghju avutu l'ultima verificazione, a mo urina era un culore moka cù una sfumatura di sangue rossu. Sò statu ubligatu à pusà à aspittà finu à ch'e possa urinare, dunque una squadra d'omi puderia decide se possu cuntinuà a corsa o micca. Dopu cinque ore, i mo musculi eranu cunvinti chì eru finitu, è chì seriamu prestu à rientre in casa per u cunfortu di Hidden Hills. Ma u mo corpu hà rispostu, è aghju mostratu à a squadra medica a mo urina senza sangue, mi rendenu eligibile per continuà. (Guardate l'esperienza di un corridore cun un'altra corsa incredibilmente difficile, l'Ultra-Trail du Mont-Blanc.)


A prossima cosa da trattà? Truvate a mo participazione. Questu significava retrocede u modu oppostu da a fine. Ùn sò micca ciò chì puderia avè aggravatu u mo funk mentale. U mo stancu equipaggiu (chì era custituitu di trè donne, tutti i corridori prufessiunali, chì si turnavanu currendu cun mè, mi alimentavanu, è assicurendu ch’e ùn morse micca in u corsu) saltavanu ind’è a nostra furgoneta in cerca di u mo palu. Dopu à una ora, a mo frustrazione hà cuminciatu à custruisce. Aghju dettu à u mo equipaggiu: "Scurdemu solu - sò finitu". E cun questu u mo palu apparve di colpu cum'è s'ellu mi invitassi à ritornu à u corsu, ùn mi permettenu micca di smette. Ogni musculu era stancu, i mo dita è pedi sanguinanti è vesciche. I scrucconi trà e mo gambe è in e mo ascelle si sentianu più intensi cù ogni scoppiu di u ventu caldu implacabile - ma eru di ritornu in corsa. Prussima tappa: Panamint Springs, migliu 72.

L'ultima volta chì aghju #ranatu una vera distanza hè stata di nuvembre # 2016 à a javelina # 100 #mile #ultra #marathon - quì cù u mo pacer Maria, #film #direttore Gaël è #buddy Bibby baby strofinendu i mo stanchi #legs (; I Mi sentu un pocu nervosu per a mo (mancanza di) # furmazione per #Badwater - So chì u dulore supperaghju #running # 135 #miles è so chì ci saranu assai # ostaculi per # superà è so chì daraghju Sò più cà u daraghju tuttu! Sò in questu per "fin" ish it #finish # 7 #mom #runner #fight #MS @racetoerasems #runforthosewhocant #nevergiveup #running #healthy #eating #blessed


Un post spartutu da Shannon Farar-Griefer (@ultrashannon) u 19 di ghjugnu 2017 à 23:05 PDT

Duranti l'ascesa di ottu chilometri à a cima di u Babbu Crowley (a seconda di trè ascense maiò in a corsa), aghju interrugatu a mo sanità per esse in una razza cusì dura è dolorosa. Questa ùn era micca a mo prima volta chì corre Badwater, cusì sapia ciò chì aspittàva, è questu hè "l'inaspettatu". Quandu aghju arrivatu in cima, sapiu chì puderia cumincià à currere un pocu decente à u migliu 90, checkpoint 4, Darwin. Cume i mo pedi passavanu da un shuffle stupente à un muvimentu avanti, aghju cuminciatu à sentu vivu, ma sapia chì qualcosa era sbagliatu di novu. U mo corpu ùn vulia micca manghjà, beie, o urinare. À luntanu, aghju vistu a mo furgone di a squadra parcheggiata è aspittava a mo ghjunta in Darwin. Sapianu chì avemu avutu prublemi seri per trattà. In questu sport, i fluidi di trasfurmazione sò assai impurtante. Se ùn avete micca cura di cunsumà abbastanza calori è fluidi, è u vostru corpu ùn libera micca fluidi, allora i vostri rini sò in periculu. (È ICYDK, avete bisognu di più cà solu acqua per stà idratatu durante i sport di resistenza.) Aviamu pruvatu tuttu, è u nostru ultimu tentativu era di mette a mo manu in acqua calda, cum'è u gag di u liceu chì avemu ghjucatu à i nostri amichi per fà li pee-ma questu ùn hà micca travagliatu è ùn era micca divertente. U mo corpu hè statu finitu è ​​a mo squadra hà pigliatu a decisione di avè me ritirate da a corsa. Era tardi marti dopu meziornu, è eru statu risuscitatu per più di 36 ore seguite. Andemu à l'hotel è à u prossimu puntu di cuntrollu, u chilometru 122, è rallegremu i corridori chì entravanu. A maiò parte pareva battuta, cum'è mè, ma eru solu à pusà, battendu mi di più è pensendu: "Chì aghju fattu male?"

U ghjornu dopu, aghju vulatu in Vermont per a corsa di 100 milla di Vermont, chì duverà trè ghjorni dopu. L'ora di iniziu di 4:00 a.m. era un'altra sfida, essendu chì eru in u tempu di a Costa Ovest. I mo pedi eranu blistered, è mi mancava sonnu da u mo tentativu di Badwater di 92 chilometri. Ma 28 ore è 33 minuti dopu, l'aghju finita.

U mese dopu, aghju pruvatu à gestisce l'ultramaratona di Leadville 100-mile. A causa di e timpeste torrenziali a notte nanzu à a corsa-plus nervi pre-corsa-aghju pussutu appena dorme. A corsa principia à più di 10.000 metri d'altitudine, ma ùn aghju mai sentitu più forte in una corsa di 100 chilometri. Eru guasi à u puntu più altu di a corsa - Hope's Pass à 12 600 piedi, pocu prima di u puntu di turnaround di 50 miglia - quandu mi sò chjappu aspittendu u mo equipaggiu in una stazione d'aiutu. Dopu à pusà guasgi un'ora, aghju avutu à ritruvà mi nantu à u parcorsu, o mi mancaria u tempu cut-off. Allora aghju andatu solu, sopra è sopra à Hope's Pass.

Di colpu, u celu s'hè fattu neru, è a pioggia è u ventu feroce mi colpianu in faccia cum'è razzii fritti è acuti. Prestu mi sò accovacciatu sottu à una piccula roccia per circà rifughju da a tempesta. Aviu sempre solu u mo vestitu di ghjornu di shorts è un top à maniche corte. Stavu fretu. Un pacer di un altru corridore mi hà offertu a so giacca. Aghju cuntinuatu. Allora in a distanza, aghju intesu: "Shannon, sì tù"? Era u mo pacer, Cheryl, chì m'avia chjappu cù u mo faro è l'equipaggiu di pioggia, ma era troppu tardi. Sentu a lotta da u friddu, è u mo corpu cumencia à diventà ipotermicu. Sia Cheryl sia eiu avemu dimenticatu di mette i nostri orologi à u mumentu di a muntagna è pensavamu chì aviamu una ora in più da risparmià, allora avemu pigliatu tranquillu per ripiglià u mo corpu in traccia. Quandu simu ghjunti à a prossima stazione di aiutu, aghju pensatu à avè un pocu di cioccolata calda è zuppa calda, è cambià a mo robba inzuppata, solu per sapè chì avemu mancatu u cut-off di u checkpoint. Sò statu tiratu da a corsa.

Quandu sparte i mo storii, parechje persone si dumandanu, perchè torturà sè stessu? Ma sò e storie cum'è questu chì a ghjente vulete cunnosce. Quantu seria noiosa s'ellu dicessi: "Iè aghju avutu una grande corsa, nunda ùn hè andatu male!" Ùn hè micca cusì chì travaglia in ogni sport di resistenza. Ci sò sempre sfide è ostaculi stupefacenti chì venenu cù u territoriu.

Perchè a facciu? Perchè turnu per più? Ùn ci hè micca soldi veri in u sport di corsa ultramarathon. Ùn sò micca un gran corridore. Ùn sò micca talentu o talentu cum'è parechji in u mo sport. Sò solu una mamma chì ama corre è più luntanu, megliu. Hè per quessa chì tornu per più: a corsa hè a mo passione. À 56 anni, sentu chì a corsa, l'allenamentu cù i pesi, è u focu annantu à una dieta sana mi tenenu in a migliore forma di a mo vita. Senza parlà, pensu chì mi aiuta à luttà contr'à MS. L'ultrarunning face parte di a mo vita dapoi più di 23 anni, è avà face parte di quale sò. Benchì alcuni pudessinu sente corre 100 chilometri attraversu e muntagne accidentate, è 135 chilometri per Death Valley in lugliu, ponu esse estremi è dannosi per u corpu, devu esse in disaccordu. U mo corpu hè statu furmatu, cuncepitu è ​​​​custruitu per questu sportu pazzu di u mio.

Ùn mi chjamate pazzu. Appena dedicatu.

Rivista per

Publicità

Assicuratevi Di Leghje

Saw Palmetto: À chì serve è cumu aduprà

Saw Palmetto: À chì serve è cumu aduprà

aw palmetto hè una pianta medicinale chì pò e e u ata cum'è rimediu ca anu per impotenza, prublemi di urina è pro tata allargata. E pruprietà medicinali di a pianta ...
Cosa hè u kernicteru, cause è cume trattà

Cosa hè u kernicteru, cause è cume trattà

Kernicteru hè una complicazione di l'itterizia neonatale chì cau a danni à u cervellu di u neonatu, quandu l'ecce u di bilirubina ùn hè micca trattatu currettamente.A ...