Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 28 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Scuntrà Halal Makeup, l'ultime in Cosmetica Naturale - Vita Di Vita
Scuntrà Halal Makeup, l'ultime in Cosmetica Naturale - Vita Di Vita

Cuntenutu

Halal, a parolla araba chì significa "permessa" o "permissibile", hè generalmente usata per discrive l'alimentu chì aderisce à a lege dietetica islamica. Questa lege pruibisce cose cum'è u porcu è l'alcol è dicta cume l'animali devenu esse macellati, per esempiu. Ma avà, e donne imprenditrici sapienti portanu u standard in u truccu creendu linee cusmetiche chì prumettenu micca solu di seguità a legge islamica, ma di offre un truccu più naturale è più sicuru per i non musulmani.

I cosmetichi halal valenu u costu è u sforzu aghjuntu?

Per parechje donne musulmane, a risposta hè chjaramente sì (ancu se micca tutti i musulmani credenu chì a lege si estende à u truccu), è u mercatu cresce in modu esponenziale, secondu analisti di u mercatu in L'affare di a Moda. Dicenu di aspettassi di vede sia l'indie sia e marche più grandi annunzendu halal nantu à i so prudutti quist'annu. Alcune marche populari uber, cum'è Shiseido, anu dighjà aghjuntu "certificatu halal" à a so lista di standard, accantu à cose cum'è vegan è senza paraben.


Ci hè un puntu per i non-musulmani?

Ebbè, alcune marche di cusmetici halal mantenenu chì u so pruduttu sia tenutu à un standard più altu chè u truccu regulare. "Molti chì visitanu u nostru magazinu per a prima volta anu una cunniscenza limitata di halal, ma, una volta chì capiscenu a filusufìa è capiscenu chì i nostri prudutti sò vegani, senza crudeltà è senza sustanzi chimichi duri, mostranu un grande interessu à pruvà i nostri prudutti. prudutti ", hà dettu Mauli Teli, u cofundatore di Iba Halal Care Euromonitor.

Tuttavia, pò esse più hype cà sustanza, dice Ni'Kita Wilson, Ph.D., un chimicu cosmeticu è u fundatore è CEO di Skinects. "Ùn cunsidereraghju micca u maquillaje halal "più pulito" o megliu regulatu", spiega. "Ùn ci hè nisuna regulazione cusmetica intornu à [l'etichetta]" halal "dunque tocca à a marca di autoregulassi."

Hè sta mancanza di coherenza sottu u paraplu "halal" chì hà assai cunsumatori cuncernati. Mentre chì tutti i prudutti parenu evità a carne di maiale (stranamente, un ingrediente cumunu in u rossu à labbra) è alcoli, altre rivendicazioni varienu assai da cumpagnia à cumpagnia. Benchì, per esse ghjusti, stu prublema ùn hè certamente micca limitatu à e cumpagnie di trucco halal.


È cusì, cum'è a maiò parte di i cusmetichi, vene à a forza di u pruduttu individuale, dice Wilson. Ma ùn vede micca esattamente un inconveniente à l'etichetta. Allora s'è vo site per un pocu di esperimentu è piace à sustene e etichette indipendenti di e donne, i cosmetichi certificati halal puderanu esse un modu divertente per mischjà u vostru maquillaje quist'annu.

Rivista per

Publicità

Publicazioni Fresche

Formule di Cera Tuttu Naturale chì Rendenu Un Brasilianu Meno Dolore

Formule di Cera Tuttu Naturale chì Rendenu Un Brasilianu Meno Dolore

Parlà di a uffrenza per a bellezza - in cambiu di qualchì ettimana enza a no tra re pon abilità più pelo a, imu di po ti à uppurtà 10 minuti di co a dopu à co a per ...
Aghju esercitatu cum'è una sirena è definitivamente ùn l'aghju micca odiatu

Aghju esercitatu cum'è una sirena è definitivamente ùn l'aghju micca odiatu

Hè intornu à u tempu chì aghju inghjuttitu un bagnu d'acqua di pi cina chì aghju capitu chì ùn po u micca avè u mo mumentu Ariel. In a pi cina ri caldata in un g...