Scuntrà Halal Makeup, l'ultime in Cosmetica Naturale
Cuntenutu
- I cosmetichi halal valenu u costu è u sforzu aghjuntu?
- Ci hè un puntu per i non-musulmani?
- Rivista per
Halal, a parolla araba chì significa "permessa" o "permissibile", hè generalmente usata per discrive l'alimentu chì aderisce à a lege dietetica islamica. Questa lege pruibisce cose cum'è u porcu è l'alcol è dicta cume l'animali devenu esse macellati, per esempiu. Ma avà, e donne imprenditrici sapienti portanu u standard in u truccu creendu linee cusmetiche chì prumettenu micca solu di seguità a legge islamica, ma di offre un truccu più naturale è più sicuru per i non musulmani.
I cosmetichi halal valenu u costu è u sforzu aghjuntu?
Per parechje donne musulmane, a risposta hè chjaramente sì (ancu se micca tutti i musulmani credenu chì a lege si estende à u truccu), è u mercatu cresce in modu esponenziale, secondu analisti di u mercatu in L'affare di a Moda. Dicenu di aspettassi di vede sia l'indie sia e marche più grandi annunzendu halal nantu à i so prudutti quist'annu. Alcune marche populari uber, cum'è Shiseido, anu dighjà aghjuntu "certificatu halal" à a so lista di standard, accantu à cose cum'è vegan è senza paraben.
Ci hè un puntu per i non-musulmani?
Ebbè, alcune marche di cusmetici halal mantenenu chì u so pruduttu sia tenutu à un standard più altu chè u truccu regulare. "Molti chì visitanu u nostru magazinu per a prima volta anu una cunniscenza limitata di halal, ma, una volta chì capiscenu a filusufìa è capiscenu chì i nostri prudutti sò vegani, senza crudeltà è senza sustanzi chimichi duri, mostranu un grande interessu à pruvà i nostri prudutti. prudutti ", hà dettu Mauli Teli, u cofundatore di Iba Halal Care Euromonitor.
Tuttavia, pò esse più hype cà sustanza, dice Ni'Kita Wilson, Ph.D., un chimicu cosmeticu è u fundatore è CEO di Skinects. "Ùn cunsidereraghju micca u maquillaje halal "più pulito" o megliu regulatu", spiega. "Ùn ci hè nisuna regulazione cusmetica intornu à [l'etichetta]" halal "dunque tocca à a marca di autoregulassi."
Hè sta mancanza di coherenza sottu u paraplu "halal" chì hà assai cunsumatori cuncernati. Mentre chì tutti i prudutti parenu evità a carne di maiale (stranamente, un ingrediente cumunu in u rossu à labbra) è alcoli, altre rivendicazioni varienu assai da cumpagnia à cumpagnia. Benchì, per esse ghjusti, stu prublema ùn hè certamente micca limitatu à e cumpagnie di trucco halal.
È cusì, cum'è a maiò parte di i cusmetichi, vene à a forza di u pruduttu individuale, dice Wilson. Ma ùn vede micca esattamente un inconveniente à l'etichetta. Allora s'è vo site per un pocu di esperimentu è piace à sustene e etichette indipendenti di e donne, i cosmetichi certificati halal puderanu esse un modu divertente per mischjà u vostru maquillaje quist'annu.