Sindrome di Reye: Perchè L'aspirina è i zitelli ùn si mischjanu
Cuntenutu
- Sindrome di Reye: Perchè L'aspirina è i zitelli ùn si mischjanu
- Chì hè a Sindrome di Reye?
- Chì sò i sintomi di a sindrome di Reye?
- Prevenzione di a Sindrome di Reye
- Chì hè u Risultatu à Long Termu di a Sindrome di Reye?
Sindrome di Reye: Perchè L'aspirina è i zitelli ùn si mischjanu
I analgesici senza ricetta (OTC) ponu esse assai efficaci per i mal di testa in adulti. Acetaminophen, ibuprofen, è aspirina sò facilmente dispunibili è generalmente sicuri in piccule dosi. A maiò parte di questi sò sicuri per i zitelli. Tuttavia, l'aspirina hè una eccezione impurtante. L'aspirina hè assuciata cun un risicu di sindrome di Reye in i zitelli. Dunque, ùn duverebbe micca dà l'aspirina à un zitellu o un adolescente, à menu chì ùn sia specificamente direttu da un duttore.
Altri medicazione OTC ponu ancu cuntene i salicilati truvati in l'aspirina. Per esempiu, si trovanu ancu in:
- subsalicilatu di bismutu (Pepto-Bismol)
- loperamide (Kaopectate)
- prudutti chì cuntenenu oliu di wintergreen
Questi prudutti ùn devenu micca esse dati à i zitelli chì ponu avè, o avè avutu, una infezzione virale. Anu ancu esse evitati per parechje settimane dopu chì u vostru zitellu abbia ricevutu u vaccinu di a varicella.
Chì hè a Sindrome di Reye?
U sindromu di Reye hè un disordine raru chì provoca danni cerebrali è epatichi. Ancu se pò accade à ogni età, hè più spessu vistu in i zitelli.
U sindromu di Reye si faci generalmente in i zitelli chì anu avutu una infezzione virale recente, cum'è a varicella o l'influenza. Piglià l'aspirina per trattà una tale infezzione aumenta assai u risicu di Reye.
Sia a varicella sia l'influenza ponu causà mal di testa. Hè per quessa hè impurtante ùn aduprà micca l'aspirina per trattà u mal di testa di un zitellu. U vostru figliolu pò avè una infezzione virale micca rilevata è esse in periculu di sviluppà u sindrome di Reye.
Chì sò i sintomi di a sindrome di Reye?
I sintomi di u sindrome di Reye venenu prestu. Appariscenu generalmente in u corsu di parechje ore.
U primu sintimu di Reye hè di solitu vomitu. Questu hè seguitu da irritabilità o aggressività. Dopu questu, i zitelli ponu diventà confusi è letargici. Puderanu avè attacchi o cascà in coma.
Ùn ci hè micca cura per u sindrome di Reye. Tuttavia, i sintomi ponu esse gestiti à volte. Per esempiu, i steroidi aiutanu à riduce u gonfiore in u cervellu.
Prevenzione di a Sindrome di Reye
U sindromu di Reye hè diventatu menu cumunu. Questu hè chì i duttori è i genitori ùn danu più di routine l'aspirina à i zitelli.
Se u vostru zitellu hà un mal di testa, di solitu hè megliu à attaccà à l'acetaminofene (Tylenol) per u trattamentu. Tuttavia, assicuratevi di aduprà solu a quantità raccomandata. Troppu Tylenol pò dannà u fegatu.
Se u dolore o a frebba di un zitellu ùn hè micca diminuitu da Tylenol, vedi un duttore.
Chì hè u Risultatu à Long Termu di a Sindrome di Reye?
U sindromu di Reye hè raramente fatale. Tuttavia, pò causà diversi gradi di danni cerebrali permanenti. Pigliate u vostru zitellu à a sala d'urgenza immediatamente, se vede segni di:
- cunfusione
- letargia
- altri sintomi mentali