U putere curativu di u yoga: Cumu a pratica m'hà aiutatu à trattà cù u dolore
Cuntenutu
Parechji di noi avemu trattatu cù una ferita dolorosa o una malattia in un certu puntu di a nostra vita-alcuni più serii cà altri. Ma per Christine Spencer, una donna di 30 anni da Collingswood, NJ, trattà cù u dulore severu hè un fattu sempre presente di a vita.
Spencer hè statu diagnosticatu in 13 cù a Sindrome di Ehlers-Danlos (EDS), un disordine di u tessutu connettivu debilitante in relazione cù fibromialgia. Provoca ipermubilità, tensione musculare, dolore costante, è in certi casi, morte.
Quandu i so sintomi si aggravavanu è l'anu causatu à ritirà da l'università, i medichi li scrivianu una prescription per un cocktail di medicazione, cumprese analgesici. "Questu era l'unicu modu chì a medicina occidentale sà cumu trattà a malatia", dice Spencer. "Aghju fattu qualchì fisioterapia, ma nimu m'hà datu un pianu à longu andà per aiutami à guarisce". Durante mesi, hè stata cumpletamente letta à u lettu, è incapace di cuntinuà cù alcuna apparizione di vita normale.
À 20 anni, Spencer hè stata incuraghjita à pruvà yoga da a persona chì cunnosce u megliu: a so mamma. Hà pigliatu un DVD, hà compru un tappettu di yoga, è hà cuminciatu à praticà in casa. Mentre paria aiutà, ùn hà micca praticatu cunzistenti. In fattu, dopu chì alcuni di i so duttori anu scuragitu, hà rinunziatu à a so pratica nova. "U prublema cù EDS hè chì a ghjente crede chì nunda ùn aiuterà - hè ciò chì aghju cridutu per circa ottu anni", dice Spencer.
Ma in ghjennaghju 2012, hà cuminciatu à pensà in modu diversu. "Mi sò svegliatu un ghjornu è aghju capitu chì esse attempu annantu à l'antidolorifici mi stava annurzendu, chì mi stacca da a vita", ricorda ella. "Hè quandu aghju decisu di pruvà di novu u yoga, ma sta volta, sapia chì aghju avutu à fà e cose in modu diversu. Aviu bisognu di fà. ogni ghjornu. "Cusì hà cuminciatu à praticà cù i video in YouTube, è infine hà trovu Grokker, un situ video d'abbonamentu chì presenta assai tippi diversi di flussi di yoga è offre accessu à furmatori persunali chì furniscenu guida.
Dopu circa quattru mesi di fà a stessa pratica dolce, Spencer sintì subitu un cambiamentu di cuscenza. "Tuttu hà cambiatu da quellu mumentu", dice ella. "U yoga hà trasfurmatu cumpletamente a manera di pensà è di sente di u mo dulore. Avà, sò più capaci di assiste simpliciamente à u mo dulore, piuttostu chè d'esse attaccatu à ellu".
"Quandu mi tira da u lettu per fà yoga, cambia veramente a mo mentalità per u ghjornu", dice. Mentre chì prima, si concentrerebbe nantu à penseri negativi per ùn sentassi micca bè, avà, per mezu di certe tecniche di attenzione è di respirazione, Spencer hè capace di portà vibrazioni positive da a so pratica matinale per tutta a ghjurnata. (Pudete ancu fà questu. Sapete più nantu à i benefici di a respirazione yogica quì.)
Mentre ch'ella hà sempre i sintomi EDS, u yoga hà aiutatu à allevà u so dulore, i prublemi di circulazione è a tensione musculare. Ancu in i ghjorni chì si pò stringhje solu in 15 minuti, ùn manca mai a pratica.
È u yoga ùn hà micca solu cambiatu u modu chì Spencer si move fisicamente - hà ancu cambiatu u modu di manghja. "Sò più cuscente di a manera chì l'alimentariu mi afecta", dice. "Aghju cuminciatu à evità u glutine è i lattichi, chì sò stati assuciati cù disordini di u tissutu connettivu cum'è EDS, chì hà assai aiutatu à limità u mo dulore". Si sente cusì appassiunatamente per questu modu di manghjà chì Spencer blogge nantu à a so dieta senza glutine in U Yogi Senza Glutine. (Se pensate à l'interruttore senza glutine, fighjate questi 6 miti cumuni senza glutine.)
Ella cerca ancu modi per aiutà l'altri persone cù a malatia. Attualmente, hè in furmazione di maestri, sperendu di purtà u putere curativu di u yoga à l'altri. "Ùn sò micca sicuru se insegneraghju in un studio o forse aiuteraghju e persone cun EDS per Skype, ma sò assai apertu à cumu possu megliu servà l'altri". Hà fundatu ancu una pagina Facebook chì serve da gruppu di supportu per l'altri cun EDS, fibromialgia è malatie cunnesse. "E persone chì venenu à a mo pagina dicenu chì l'aiuta à trattà solu per avè una cumunità, ancu s'elli ùn sò micca quì per u yoga", spiega.
U missaghju principale Spencer vole sparghje: "Sò svegliate è fate. Ti ringraziarà più tardi ". Cum'è qualsiasi scopu in fitness o in a vita, esce da u lettu è sopra quellu ostaculu iniziale hè u primu passu per successu.