Cumu passà un weekend sanu in Islanda

Cuntenutu
- Pigliate u big game.
- Escursione à u Parcu Naziunale di Thingvellir.
- Avè una "Maria sana".
- Sudate cum'è un lucale.
- Rivista per

Toccare in Islanda si sente cum'è sbarcà nantu à un altru pianeta. O forse in Game of Thrones. (Chì hè in realtà abbastanza precisu postu chì u spettaculu hè filmatu quì.) Prima ch'e sia ancu fora di a pista, possu vede perchè l'Islanda hè unu di i posti più degni di Instagram in a terra - u terrenu vulcanicu rocciosu neru chì si riunisce cù l'articu teal profundo. l'acqui sò maturi per strappassi. Ma hè u tempu chì spenderete fora di u vostru telefunu chì face un weekend in Islanda una fuga cusì indimenticabile.
Cum'è un paese, l'Islanda hè salvatica è accogliente à u stessu tempu. Cù una populazione totale di 334.000 abitanti (circa a dimensione di San Luigi), puderete passà facilmente tutta a ghjurnata à marchjà per vaste valli vulcaniche senza vede una sola anima. Ma schjattate un pub in Reykjavik è diventa subitu subitu chì questu hè u tippu di locu induve tutti sembranu cunnosce è animassi.
Quist'annu, l'Islanda hà fattu a storia qualificandu per a Cuppa di u Mondu 2018 - u paese u più chjucu chì abbia mai fattu u tagliu. In celebrazione, Icelandair hà lanciatu u Team Iceland Stopover, una seria di sperienze di 90 minuti (pensate à escursioni è sorgenti termali sottu u radar) cuncepite da i ghjucatori di football di u Team Iceland chì pudete aduprà per ispirazione o riservà cù una guida. In ogni casu, uttenerete sicuramente in u spiritu lucale. (Relativu: Cumu pianificà una luna di miele attiva senza sacrificà u romance è a rilassazione)
Eccu quattru cose da ùn mancà in un weekend in Islanda.
Pigliate u big game.
Ancu se ùn passate micca tipicamente venneri sera à fighjà partite di calcio, vale a pena di fà una eccezione in Islanda - questu hè u locu per esse in Reykjavik. Perchè u paese hè cusì chjucu, camminendu in u stadiu puderia esse più cum'è marchjà in un ghjocu di liceu chè in un partitu di pro league. Ma questu hè esattamente u mutivu perchè duvete andà.
Prima, site vicinu à l'azzione - parlemu di l'abilità di vede a grimace cumpetitiva nantu à a faccia di i ghjucatori mentre vanu in testa à testa. Ancu s'è ùn site micca bè versatu in u ghjocu, hè difficiule per ùn esse succhiatu in ogni tentativu di muzzicà unghie. Hè intensu, infettivu è impressionante. Intantu, mentre in a tribuna, aspettate un pocu di spiritu seriu è preparatevi per riceve a vostra vichinga.
Escursione à u Parcu Naziunale di Thingvellir.
Se pensate chì site in qualchì bella camminata, preparatevi per chì a vostra barra sia alzata. U Parcu Naziunale di Thingvellir, Patrimoniu di l'Umanità di l'UNESCO, si trova in ciò chì si chjama una valle di rift, nidificata trà vulcani è glaciari. Questa terra marca a divisione trà i platti cuntinentali eurasiaticu è nordamericanu - cusì, pudete literalmente camminà da l'Europa à l'America di u Nordu in un ghjornu. Ancu s'ellu hè una valle, u tarrenu hè aspra, striatu di "rifts" (aka ravines rocciose) formate da i platti cuntinentali mudificanti. (Connessu: Queste duie donne cambianu a faccia di l'industria di l'escursionismo)
Sè site ancu più di un cercatore di emozioni, pudete in realtà fà u snorkeling mentre site. Hè unu di i soli lochi in u mondu induve pudete immersione trà dui cuntinenti (è toccu in realtà l'America di u Nordu è l'Europa à tempu.) Iè, l'acqua hè inghjilata (ùn v'inchietate, sarete in un vestitu seccu), ma l'acqua hè alimentata da surgenti glaciali chì significa chì hè trà i corpi d'acqua più cristallini chì avete mai vistu. In fatti, pudete beie ghjustu da ellu. AF rinfrescante.
Avè una "Maria sana".
Cù tuttu ciò chì l'escursionismo, site ligatu à travaglià l'appetite. (È un fretu - cum'è u mo cunduttore m'hà dettu, u tempu in Islanda hè propensu à cambià ogni cinque minuti è ùn stava scherzendu. Purtate assai strati è attrezzi per a pioggia.) L'Islanda ùn manca micca una cucina stupefacente (I più Frischi. Frutti di Mare. Sempre.) Ma per una opzione più amica di i vegetarii, a splutazione di Friðheimar hè u locu per scaldassi.
À l'internu di una serra stesa piena di filari di pumati, pudete ricaricà si cù una "Maria sana" -pumata verde, cetriolu, meli, calce è zenzeru- è una porzione di torta di mela di pomodori verdi. Paragunatu à u paisaghju sternu fora, a splutazioni di a splutazioni-ristorante si sente cum'è entre in una serra in un locu à u sudu di l'equatore.
Sudate cum'è un lucale.
Laguna Blu riceve assai attenzione-per una bona ragione. U spa geotermalu hè statu chjamatu una di e 25 meraviglie di u mondu (è face per un Instagram killer). Ma per marcà qualchi punti di viaghju fora di i percorsi battuti, andate versu una surgente termale preferita lucale. (Cunnessu: I Trattamenti Spa di Cristale Sò l'ultime Tendenze di Bellezza chì avete bisognu à pruvà)
Laugarvatn Fontana, à circa un'ora fora di Reykjavik, hè un pozzu d'acqua chì si centra in u benessere induve puderete immergersi in a cultura lucale mentre si imbotta in l'acqui geotermali. Storicamente, e surgenti termali anu avutu un rolu maiò in a cultura islandese, riunendu e cumunità per scambià storie è ricaricà si.
Una parte di sta tradizione hè u mantenimentu di u fornu geotermicu. Perchè ci sò tante sorgenti termali chì burbughjanu per u terrenu rocciosu, pudete literalmente aduprà a terra cum'è un fornu. Iè, in seriu. I lucali fabricanu "pane di lava", un tippu di pane à torta di caffè chì hè sepoltu sottu terra in una pignatta di metallu per 24 ore à coce. U pane à vapore chì emerge da a terra hè megliu servutu cun burru.